Dvě poškozená auta se prý rovnají jedno jako nové

Aug. 28, 2017

Kupujte vozy u autorizovaných prodejců. Jedině tak máte jistotu kvalitních certifikovaných služeb. Anebo už to dávno neplatí? Pan Petr se pořádně spálil, když namísto lehce použitého vozu dostal od autorizovaného dealera auto svařené ze dvou různých vozů. Zjistil to však až po podepsání předávacího protokolu a naděje na reklamaci se zdály nejisté.

Koupit dvě auta za cenu jednoho je snem snad každého vášnivého motoristy. Pan Petr ovšem k podobně „výhodné“ koupi přišel poněkud nedobrovolně. U autorizovaného prodejce si pořídil použitý vůz, který byl dle předávacího protokolu „mírně poškozený“. Když si však auto odvezl domů a nechal ho zkontrolovat v servisu, ukázalo se, že bylo svařeno ze dvou různých vozů. „Mírně poškozený“ vůz, resp. vozy si pan Petr už kvůli bezpečnosti ponechat nechtěl.

Pan Petr požádal svůj autoservis o přesné vyjádření, aby měl k dispozici neprůstřelnou dokumentaci. Vytvořil pečlivé a detailní fotografie vozu, ze kterých bylo možné vyčíst zjevnou snahu dvě poloviny svařit a vše dobře zamaskovat. Zároveň si připravil kupní smlouvu s předávacím protokolem a rozhodl se u prodejce nákup reklamovat, a uplatnit tak nárok na odstoupení od smlouvy.

Poskytli jsme panu Petrovi přesné instrukce, jak má postupovat a co uvést do reklamačního protokolu. Byli jsme připraveni mu poskytnout plný právní servis pro případ, že by se nesetkal s úspěchem. Ovšem jakmile se pan Petr během reklamace lehce zmínil o naší společnosti, začal s ním prodejce jednat jako v bavlnce – nabídl mu buď vrácení peněz v plné výši, anebo jiný, novější vůz ve variantě kombi s čerstvě provedenou technickou prohlídkou. Spokojený pan Petr si u nás rovnou sjednal pojištění i pro svou nově vznikající firmu.

Chcete i vy, aby za Vámi stál silný partner?

Zadáním telefonního čísla souhlasím s tím, že budu ve zvoleném čase osloven a kontaktován za účelem seznámení se s možnostmi od D.A.S.

Děkujeme!

Obratem vám zavoláme na telefonní číslo +420.

Chyba při zpracování požadavku,
zkuste to prosím později znovu!
Před 2 dny

Přetahovaná s cestovní kanceláří

Přetahovaná s cestovní kanceláří

Na poslední výlet se žáci devátých tříd moc těšili. Koronavirová pandemie ale plány překazila, a tak musela paní ředitelka musela celý zájezd zrušit. Na krku jí navíc zbyl spor s cestovní kanceláří, která odmítala vrátit uhrazenou zálohu. Jak si právníci poradili s touto zapeklitou situací?

Celý článek
Před týdnem

Zapřená škoda

Zapřená škoda

Vymáhání škody je zapeklitý úkol, který potrápil nejednoho věřitele. Pěkně se u toho zapotil i pan Šimon, kterému jeho zaměstnanec poškodil vozidlo a přívěs. Na výzvy k úhradě nereagoval a snažil se vše zamést pod koberec. Jak si pan Šimon poradil s vykutáleným dlužníkem?

Celý článek
Před 2 týdny

Cesta do hlubin ředitelovy duše

Cesta do hlubin ředitelovy duše

Lež má krátké nohy. Pocítil to i pan Karel, bývalý ředitel školy, který si do svých kapes nakradl rovné 4 miliony z účtu školy. Vše by mu možná prošlo, kdyby nezakročil současný ředitel, pan Čestmír, společně s právníky D.A.S. Jak si nakonec poradili s tímto zapeklitým případem?

Celý článek