Dvě poškozená auta se prý rovnají jedno jako nové

Aug. 28, 2017

Kupujte vozy u autorizovaných prodejců. Jedině tak máte jistotu kvalitních certifikovaných služeb. Anebo už to dávno neplatí? Pan Petr se pořádně spálil, když namísto lehce použitého vozu dostal od autorizovaného dealera auto svařené ze dvou různých vozů. Zjistil to však až po podepsání předávacího protokolu a naděje na reklamaci se zdály nejisté.

Koupit dvě auta za cenu jednoho je snem snad každého vášnivého motoristy. Pan Petr ovšem k podobně „výhodné“ koupi přišel poněkud nedobrovolně. U autorizovaného prodejce si pořídil použitý vůz, který byl dle předávacího protokolu „mírně poškozený“. Když si však auto odvezl domů a nechal ho zkontrolovat v servisu, ukázalo se, že bylo svařeno ze dvou různých vozů. „Mírně poškozený“ vůz, resp. vozy si pan Petr už kvůli bezpečnosti ponechat nechtěl.

Pan Petr požádal svůj autoservis o přesné vyjádření, aby měl k dispozici neprůstřelnou dokumentaci. Vytvořil pečlivé a detailní fotografie vozu, ze kterých bylo možné vyčíst zjevnou snahu dvě poloviny svařit a vše dobře zamaskovat. Zároveň si připravil kupní smlouvu s předávacím protokolem a rozhodl se u prodejce nákup reklamovat, a uplatnit tak nárok na odstoupení od smlouvy.

Poskytli jsme panu Petrovi přesné instrukce, jak má postupovat a co uvést do reklamačního protokolu. Byli jsme připraveni mu poskytnout plný právní servis pro případ, že by se nesetkal s úspěchem. Ovšem jakmile se pan Petr během reklamace lehce zmínil o naší společnosti, začal s ním prodejce jednat jako v bavlnce – nabídl mu buď vrácení peněz v plné výši, anebo jiný, novější vůz ve variantě kombi s čerstvě provedenou technickou prohlídkou. Spokojený pan Petr si u nás rovnou sjednal pojištění i pro svou nově vznikající firmu.

Chcete i vy, aby za Vámi stál silný partner?

Zadáním telefonního čísla souhlasím s tím, že budu ve zvoleném čase osloven a kontaktován za účelem seznámení se s možnostmi od D.A.S.

Děkujeme!

Obratem vám zavoláme na telefonní číslo +420.

Chyba při zpracování požadavku,
zkuste to prosím později znovu!
Před týdnem

Hrnec na konec

Hrnec na konec

Paní Martina je zapálená kuchařka, která vždy srší nápady na nové recepty. Aby jí šlo vaření lépe od ruky, rozhodla si na Vánoce udělat radost novým multifunkčním hrncem, se kterým bude moci dělat jednu delikatesu za druhou. Realita ovšem byla nakonec jiná, než očekávala. Paní Martinu totiž čekalo řešení zapeklité reklamace.

Celý článek
Před 2 týdny

Nemilé vánoční překvapení

Nemilé vánoční překvapení

Vánoce jsou prý svátky klidu a míru. To ovšem neplatilo pro pana Tomáše, který toto sváteční období prožil ve stresu z předžalobní výzvy od svého bývalého zaměstnavatele. Jak se celá situace vyřešila? A jak právníci D.A.S. zvládli obhájit jeho práva?

Celý článek
Před 1 měsíci

Zkažené zimní radovánky

Zkažené zimní radovánky

Vydat se na hory do sousedního Rakouska je snem nejednoho nadšeného lyžaře. Stejně to měla i paní Monika, která se se svým manželem rozhodla zpříjemnit zimní období. Jejich dovolenou však překazilo ošklivé zranění, které způsobilo zdravotní i právní komplikace. Jak si právníci poradili s případem v rakouském prostředí?

Celý článek