Dvě poškozená auta se prý rovnají jedno jako nové

Aug. 28, 2017

Kupujte vozy u autorizovaných prodejců. Jedině tak máte jistotu kvalitních certifikovaných služeb. Anebo už to dávno neplatí? Pan Petr se pořádně spálil, když namísto lehce použitého vozu dostal od autorizovaného dealera auto svařené ze dvou různých vozů. Zjistil to však až po podepsání předávacího protokolu a naděje na reklamaci se zdály nejisté.

Koupit dvě auta za cenu jednoho je snem snad každého vášnivého motoristy. Pan Petr ovšem k podobně „výhodné“ koupi přišel poněkud nedobrovolně. U autorizovaného prodejce si pořídil použitý vůz, který byl dle předávacího protokolu „mírně poškozený“. Když si však auto odvezl domů a nechal ho zkontrolovat v servisu, ukázalo se, že bylo svařeno ze dvou různých vozů. „Mírně poškozený“ vůz, resp. vozy si pan Petr už kvůli bezpečnosti ponechat nechtěl.

Pan Petr požádal svůj autoservis o přesné vyjádření, aby měl k dispozici neprůstřelnou dokumentaci. Vytvořil pečlivé a detailní fotografie vozu, ze kterých bylo možné vyčíst zjevnou snahu dvě poloviny svařit a vše dobře zamaskovat. Zároveň si připravil kupní smlouvu s předávacím protokolem a rozhodl se u prodejce nákup reklamovat, a uplatnit tak nárok na odstoupení od smlouvy.

Poskytli jsme panu Petrovi přesné instrukce, jak má postupovat a co uvést do reklamačního protokolu. Byli jsme připraveni mu poskytnout plný právní servis pro případ, že by se nesetkal s úspěchem. Ovšem jakmile se pan Petr během reklamace lehce zmínil o naší společnosti, začal s ním prodejce jednat jako v bavlnce – nabídl mu buď vrácení peněz v plné výši, anebo jiný, novější vůz ve variantě kombi s čerstvě provedenou technickou prohlídkou. Spokojený pan Petr si u nás rovnou sjednal pojištění i pro svou nově vznikající firmu.

Chcete i vy, aby za Vámi stál silný partner?

Zadáním telefonního čísla souhlasím s tím, že budu ve zvoleném čase osloven a kontaktován za účelem seznámení se s možnostmi od D.A.S.

Děkujeme!

Obratem vám zavoláme na telefonní číslo +420.

Chyba při zpracování požadavku,
zkuste to prosím později znovu!
Dneska

Chyťte advokáta!

Chyťte advokáta!

Někdy si vytáhneme černého Petra a smůla se nám lepí na paty, ať se vydáme kamkoliv. To byl případ paní Martiny, která se dostala do svízelné situace dokonce dvakrát za sebou. Jak se to celé semlelo a jak dokázali právníci D.A.S. obrátit smůlu ve spravedlnost a pořádek?

Celý článek
Před týdnem

Zrada od šéfa

Zrada od šéfa

Jistá práce, zvýšení kvalifikace, skvělý plat. To jsou výhody, kterých se pan Lukáš nemohl dočkat. Jeho nadšené očekávání o nové práci však brzy vystřídal pocit zklamání. A bez právní asistence D.A.S. se nakonec neobešel.

Celý článek
Před měsícem

E-shopová trable

E-shopová trable

Nákupy přes e-shop jsou rychlé a pohodlné, ale občas mohou vyústit ve velké zklamání. Takovou zkušenost má i paní Lenka, která byla po rozbalení svého zboží nepříjemně překvapena. V jednu chvíli už se obávala, že ztratí i své peníze. Pak ale do hry vstoupili právníci D.A.S.

Celý článek