Dvě poškozená auta se prý rovnají jedno jako nové

Aug. 28, 2017

Kupujte vozy u autorizovaných prodejců. Jedině tak máte jistotu kvalitních certifikovaných služeb. Anebo už to dávno neplatí? Pan Petr se pořádně spálil, když namísto lehce použitého vozu dostal od autorizovaného dealera auto svařené ze dvou různých vozů. Zjistil to však až po podepsání předávacího protokolu a naděje na reklamaci se zdály nejisté.

Koupit dvě auta za cenu jednoho je snem snad každého vášnivého motoristy. Pan Petr ovšem k podobně „výhodné“ koupi přišel poněkud nedobrovolně. U autorizovaného prodejce si pořídil použitý vůz, který byl dle předávacího protokolu „mírně poškozený“. Když si však auto odvezl domů a nechal ho zkontrolovat v servisu, ukázalo se, že bylo svařeno ze dvou různých vozů. „Mírně poškozený“ vůz, resp. vozy si pan Petr už kvůli bezpečnosti ponechat nechtěl.

Pan Petr požádal svůj autoservis o přesné vyjádření, aby měl k dispozici neprůstřelnou dokumentaci. Vytvořil pečlivé a detailní fotografie vozu, ze kterých bylo možné vyčíst zjevnou snahu dvě poloviny svařit a vše dobře zamaskovat. Zároveň si připravil kupní smlouvu s předávacím protokolem a rozhodl se u prodejce nákup reklamovat, a uplatnit tak nárok na odstoupení od smlouvy.

Poskytli jsme panu Petrovi přesné instrukce, jak má postupovat a co uvést do reklamačního protokolu. Byli jsme připraveni mu poskytnout plný právní servis pro případ, že by se nesetkal s úspěchem. Ovšem jakmile se pan Petr během reklamace lehce zmínil o naší společnosti, začal s ním prodejce jednat jako v bavlnce – nabídl mu buď vrácení peněz v plné výši, anebo jiný, novější vůz ve variantě kombi s čerstvě provedenou technickou prohlídkou. Spokojený pan Petr si u nás rovnou sjednal pojištění i pro svou nově vznikající firmu.

Chcete i vy, aby za Vámi stál silný partner?

Zadáním telefonního čísla souhlasím s tím, že budu ve zvoleném čase osloven a kontaktován za účelem seznámení se s možnostmi od D.A.S.

Děkujeme!

Obratem vám zavoláme na telefonní číslo +420.

Chyba při zpracování požadavku,
zkuste to prosím později znovu!
Před 3 dny

Půlka objednávky, holé neštěstí

Půlka objednávky, holé neštěstí

Když si objednáváte zboží online, nikdy nevíte, co dostanete. Někdy vám prodejce může omylem zaslat zcela jiný produkt, jindy vám nemusí přijít kompletní objednávka. To se stalo také panu Jirkovi, který v balíčku postrádal důležité součástky pro instalaci panelu na nářadí. Jak si s takovou situací poradil?

Celý článek
Před týdnem

Na rozmazané vidění si zvyknete

Na rozmazané vidění si zvyknete

Když si v životě nevíte rady, jdete za odborníkem a spoléháte na to, že vám správně poradí a pomůže vyřešit váš problém. S tímto počítal také pan Ondřej, který šel do optiky pro nové brýle. Domů se vracel s hezkými obroučkami, ale také rozmazaným viděním.

Celý článek
Před 2 týdny

Krutý návrat do reality

Krutý návrat do reality

Návraty z dovolené jsou vždy těžké, však to znáte. Své by vám o tom mohl vyprávět pan Daniel, který se z prosluněného Tenerife vracel zpátky do Vídně. Na letišti ho ale čekalo nemilé překvapení a bez pomoci advokátů D.A.S. se nakonec neobešel.

Celý článek