Dvojitá reklamace

23. ledna 2023

Jak rychle se vyřídí reklamace? To záleží na ochotě a časové kapacitě prodejce. V některých případech se ale ke spokojenosti zákazníka nevyřídí vůbec. To byl případ i pana Marka, který se bez právní pomoci neobešel.

Pan Marek je vášnivý řidič, který na silnicích každý den stráví nemálo hodin. Proto si do auta pořídil také set přední a zadní kamery, aby měl v případě dopravní nehody všechno řádně natočené a zdokumentované. Kamery mu dobře sloužily několik měsíců. Pak se ale na jedné z nich objevila závada, a tak mu nezbývalo nic jiného než celý set reklamovat.  

„Hned se na to podíváme,“ řekl ochotně prodejce, který neměl s reklamací žádný problém. Netrvalo dlouho a servis vydal zprávu, v níž uznal konstrukční chyby kamery. Jinými slovy: reklamace byla úspěšná. Pan Marek byl rád za rychlé vyřízení a požadoval vrácení peněz. V tu chvíli se ale prodejce začal cukat: „Kamery byly dvě, takže budete potřebovat dva servisní protokoly.“ 

Jenže když servis zkoumal druhou kameru, žádnou vadu nenašel. „Vada je jen na jednom z produktů, proto vám můžete vrátit peníze pouze za jednu věc – přední kameru,“ řekl prodejce. I dále si stál na svém, že kamera není součástí příslušenství a že ji jde používat nezávisle na té první. To, že přední kamera byla zakoupena jako set společně se zadní kamerou, už nereflektoval. Pan Marek na nic nečekal a zavolal společnosti D.A.S. s prosbou o pomoc.  

Netrvalo dlouho a právníci zaslali prodejci výzvu k vrácení zbylé částky. Bylo to ale marné. Prodejce stále nechtěl ustoupit ani o píď. Naštěstí měla D.A.S. připravený solidní argument – na stránkách výrobce bylo uvedeno, že kamery k sobě patří, a dále bylo zřejmé, že zadní kameru není možné používat, pokud není propojená s tou přední.  

Na to už prodejce slyšel a slíbil, že nespokojenému zákazníkovi vrátí peníze za celý set co nevidět. A za malou chvíli částka skutečně přistála na účtu pana Marka. „Ani nevíte, jak moc vám jsem zavázaný,“ děkoval nadšeně právníkům. Díky D.A.S. ušetřil nejen náklady na dalšího advokáta, ale také čas a starosti.  

Chcete i vy, aby za Vámi stál silný partner?

Zadáním telefonního čísla souhlasím s tím, že budu ve zvoleném čase osloven a kontaktován za účelem seznámení se s možnostmi od D.A.S.

Děkujeme!

Obratem vám zavoláme na telefonní číslo +420.

Chyba při zpracování požadavku,
zkuste to prosím později znovu!
Před 5 dny

Když touha po odpočinku skončí v rukou advokátů

Když touha po odpočinku skončí v rukou advokátů

Víte, kde je ten nejlepší relax? Přece ve sprše. Své o tom ví také paní Daniela, která si do ní plánovala pořídit masážní box. Myšlenka o úžasném odpočinku se však brzy rozplynula. A bez pomoci D.A.S. se nakonec neobešla.

Celý článek
Před týdnem

Spor s pojišťovnou, který skočil triumfem

Spor s pojišťovnou, který skočil triumfem

Pan Martin měl opravdu smolný den. Připletl se do dopravní nehody, která nepoškodila jen jedno, ale dokonce dvě jeho auta zaparkovaná podél silnice. Když pak požadoval proplacení škod, pojišťovna si hbitě našla kličku, jak se své zodpovědnosti vyhnout.

Celý článek
Před 2 týdny

Jak vyhrát boj s Krajskou správou silnic?

Jak vyhrát boj s Krajskou správou silnic?

Výmoly, štěrk, nerovnosti na silnici. V nejlepším případě to odnese jen pneumatika, v horším případě i disk nebo další části auta. V případě pana Leoše to bylo obojí. S úhradou oprav za škodu to však tak jednoduché nebylo.

Celý článek