Dvojitá reklamace

Jan. 23, 2023

Jak rychle se vyřídí reklamace? To záleží na ochotě a časové kapacitě prodejce. V některých případech se ale ke spokojenosti zákazníka nevyřídí vůbec. To byl případ i pana Marka, který se bez právní pomoci neobešel.

Pan Marek je vášnivý řidič, který na silnicích každý den stráví nemálo hodin. Proto si do auta pořídil také set přední a zadní kamery, aby měl v případě dopravní nehody všechno řádně natočené a zdokumentované. Kamery mu dobře sloužily několik měsíců. Pak se ale na jedné z nich objevila závada, a tak mu nezbývalo nic jiného než celý set reklamovat.  

„Hned se na to podíváme,“ řekl ochotně prodejce, který neměl s reklamací žádný problém. Netrvalo dlouho a servis vydal zprávu, v níž uznal konstrukční chyby kamery. Jinými slovy: reklamace byla úspěšná. Pan Marek byl rád za rychlé vyřízení a požadoval vrácení peněz. V tu chvíli se ale prodejce začal cukat: „Kamery byly dvě, takže budete potřebovat dva servisní protokoly.“ 

Jenže když servis zkoumal druhou kameru, žádnou vadu nenašel. „Vada je jen na jednom z produktů, proto vám můžete vrátit peníze pouze za jednu věc – přední kameru,“ řekl prodejce. I dále si stál na svém, že kamera není součástí příslušenství a že ji jde používat nezávisle na té první. To, že přední kamera byla zakoupena jako set společně se zadní kamerou, už nereflektoval. Pan Marek na nic nečekal a zavolal společnosti D.A.S. s prosbou o pomoc.  

Netrvalo dlouho a právníci zaslali prodejci výzvu k vrácení zbylé částky. Bylo to ale marné. Prodejce stále nechtěl ustoupit ani o píď. Naštěstí měla D.A.S. připravený solidní argument – na stránkách výrobce bylo uvedeno, že kamery k sobě patří, a dále bylo zřejmé, že zadní kameru není možné používat, pokud není propojená s tou přední.  

Na to už prodejce slyšel a slíbil, že nespokojenému zákazníkovi vrátí peníze za celý set co nevidět. A za malou chvíli částka skutečně přistála na účtu pana Marka. „Ani nevíte, jak moc vám jsem zavázaný,“ děkoval nadšeně právníkům. Díky D.A.S. ušetřil nejen náklady na dalšího advokáta, ale také čas a starosti.  

Chcete i vy, aby za Vámi stál silný partner?

Zadáním telefonního čísla souhlasím s tím, že budu ve zvoleném čase osloven a kontaktován za účelem seznámení se s možnostmi od D.A.S.

Děkujeme!

Obratem vám zavoláme na telefonní číslo +420.

Chyba při zpracování požadavku,
zkuste to prosím později znovu!
Před 6 dny

Nesprávně podaná reklamace

Nesprávně podaná reklamace

V seznamu reklamačních pravidel by se jeden rychle ztratil. Když ale po svém boku máte někoho, kdo se ve všech ustanoveních vyzná, pak vaše šance na úspěšnou reklamaci raketově roste. O tom se přesvědčil i pan Daniel.

Celý článek
Před týdnem

Dvojitá reklamace

Dvojitá reklamace

Jak rychle se vyřídí reklamace? To záleží na ochotě a časové kapacitě prodejce. V některých případech se ale ke spokojenosti zákazníka nevyřídí vůbec. To byl případ i pana Marka, který se bez právní pomoci neobešel.

Celý článek
Před 2 týdny

Ulomená kachlička

Ulomená kachlička

Stačí chvíle nepozornosti, špatná shoda náhod nebo v případě pana Milana ulomená kachlička, a vše se může v sekundě zhroutit. To, co se zdálo jako drobný úraz, nabralo opravdové grády. A kdyby nebylo D.A.S., ke zdravotním komplikacím by se přidaly i nemalé finanční náklady.

Celý článek