Filutové z pojišťovny

May 12, 2022

Stalo se vám někdy, že jste poctivě platili pojistné, a když jste potřebovali pomoc, pojišťovna se na vás otočila zády? Takovou zkušenost má i pan Karel, který si pohár hořkosti vypil do úplného dna. Jak si poradil s nespravedlností pojišťovny?

Pan Karel měl smolný den. Stala se mu nehoda, která skončila hůře, než by kdokoliv čekal. Lékaři dělali vše, co bylo v jejich silách, ale pan Karel se ze svých zranění nikdy úplně nezotavil. Nakonec mu byla diagnostikována invalidita prvního stupně.  

„Ještě že jsem dobře pojištěný,“ ujišťoval rodinu pan Karel. Dobře věděl, že na takové životní události měl uzavřenou pojistnou smlouvu na 500.000 Kč. Jaké nepříjemné překvapení ho čekalo, když mu přišel dopis z pojišťovny. „Pane Karle, v současné chvíli vám můžeme vyplatit pouze 125.000 Kč. Druhou část plnění vám dáme po 18 měsících od vzniku pojistné události, pokud doložíte, že i nadále splňujete podmínky uznané invalidity.“ 

V tu ránu šly na pana Karla mdloby. To přece není možné, že mu nevyplatí slibované peníze. Celý nešťastný se obrátil na společnost D.A.S., aby mu pomohla zjednat spravedlnost. Právníci pečlivě prostudovali smlouvu i pojistné podmínky a rozhodli se pro mimosoudní jednání s pojišťovnou. Vyzvali zaměstnance pojišťovny, aby pojistku pořádně prošetřili a vysvětlili, proč by pan Karel měl obdržet peníze ve dvou splátkách, když má na celou pojistku nárok už teď.  

Co na to pojišťovna? Naštěstí trvalo jen několik dní, než přišla se svým vyjádřením – svému klientovi ihned vyplatí zbývající částku 375.000 Kč. Pan Karel skákal radostí. „Jsem tak moc rád, že se vám to podařilo napravit. Co bych si bez právní ochrany počal,“ děkoval nadšeně právníkům. V opačném případě by dostal zbytek pojistky až po 18 měsících, nebo by musel najmout advokáta, což by ho v této situaci vyšlo na více než 30.000 Kč.  

 

Chcete i vy, aby za Vámi stál silný partner?

Zadáním telefonního čísla souhlasím s tím, že budu ve zvoleném čase osloven a kontaktován za účelem seznámení se s možnostmi od D.A.S.

Děkujeme!

Obratem vám zavoláme na telefonní číslo +420.

Chyba při zpracování požadavku,
zkuste to prosím později znovu!
Před týdnem

Hlučná lednice

Hlučná lednice

Stalo se vám někdy, že jste si koupili nový spotřebič a kvůli vadám ho chtěli brzy reklamovat? Nejspíš si říkáte, že taková situace by se měla obejít bez velkých obtíží. U pana Davida to tak bohužel nebylo. Jak si poradil s obtížnou reklamací?

Celý článek
Před 2 týdny

Invalidita bez nároku na kompenzaci

Invalidita bez nároku na kompenzaci

Jakmile se začnou nabalovat zdravotní komplikace, situace je téměř k nezastavení. Své o tom ví pan Jarda, který měl co dělat, aby zákroky doktorů ustál. Léčba byla nejen zdlouhavá, ale hlavně drahá. Pojišťovna se ovšem k placení pojistky neměla.

Celý článek
Před 3 týdny

Jak likvidace auta málem zlikvidovala svého majitele

Jak likvidace auta málem zlikvidovala svého majitele

Pan Lukáš se dovolené ve Slovinsku nemohl dočkat. Právě tato destinace je známá pro svou dechberoucí přírodu a okouzlující památky. Jeho výlet mu ale zkazila nečekaná dopravní nehoda, která měla fatální následky.

Celý článek