Hlavně se neposadit

Aug. 10, 2021

Nákupy na e-shopu bývají občas riskantní. Nikdy totiž nevíte, zda objednaná věc bude splňovat vaše očekávání. Do skupiny zklamaných zákazníků patří i pan Tomáš, jehož nespokojenost způsobilo nejen přijaté zboží, ale také nekalé praktiky e-shopu.

Občas si něco koupíte a pak zjistíte, že vám to nevyhovuje. V takovém případě máte právo na odstoupení ze smlouvy a vrácení peněz. To stejné si myslel i pan Tomáš, který si přes e-shop zakoupil moderní kancelářskou židli za 40.990 Kč. Po vybalení a smontování všech částí ale zjistil nepříjemnou věc – židle ale vůbec nesplňuje jeho očekávání. „To je škoda, tolik jsem se na ni těšil,“ povzdychl si zklamaný pan Tomáš. Židli se proto rozhodl odeslat zpět a žádal vrácení peněz.  

 Situace se ovšem nevyvíjela podle plánu a pana Tomáše brzy čekalo nemilé překvapení. Na účet mu přišlo pouze 30.396 Kč, tedy o zhruba 10.000 Kč méně. „Jak je to možné,“ kroutil hlavou pan Tomáš a dožadoval se vysvětlení. Netrvalo dlouho a přišla odpověď e-shopu, který tvrdil, že částku strhl za částečné opotřebování zboží.  

 To si ale pan Tomáš líbit nenechal a začal kvapně jednat. Zavolal právníky D.A.S. a ti se okamžitě obrátili na e-shop. Poslali mu dopis, ve kterém vysvětlili situaci a žádali o vrácení celé kupní ceny, na kterou má pan Tomáš nárok. Zákon totiž jasně říká, že při nákupu zboží na dálku má spotřebitel právo si danou věc vyzkoušet – stejně jako by to mohl udělat v kamenném obchodě.   

 Triky a kličky e-shopu byly marné. Argumenty právníků ho přesvědčily o tom, že bez vrácení peněz klientovi to nepůjde. Majitel e-shopu nakonec peníze neochotně poslal zpět, a pan Tomáš si tak konečně mohl oddechnout – díra v rozpočtu byla zaplněna. A co víc, nekalým praktikám e-shopu byla konečně udělána přítrž.   

Chcete i vy, aby za Vámi stál silný partner?

Zadáním telefonního čísla souhlasím s tím, že budu ve zvoleném čase osloven a kontaktován za účelem seznámení se s možnostmi od D.A.S.

Děkujeme!

Obratem vám zavoláme na telefonní číslo +420.

Chyba při zpracování požadavku,
zkuste to prosím později znovu!
Před 4 dny

Poctivý zaměstnanec je k nezaplacení

Poctivý zaměstnanec je k nezaplacení

Najít spolehlivého a poctivého zaměstnance je někdy pěkný oříšek. Sám se o tom přesvědčil také pan Leoš, který pracuje ve vedení jedné přepravní společnosti. Vždy se v lidech snažil vidět to nejlepší, což se mu v tomto případě vymstilo. Nový zaměstnanec Franta mu ukázal, jak důležité je vše prověřovat.

Celý článek
Před týdnem

Trojnásobná smůla v autoservisu

Trojnásobná smůla v autoservisu

Pískání brzd neznačí nic dobrého. Své o tom ví také pan Ladislav, který nechtěl nic riskovat a své auto dovezl do nejbližšího servisu. Jenže místo toho, aby mu závadu opravili, tak mu zadělali na další problémy.

Celý článek
Před 2 týdny

Zapomenuté mýtné, co se pěkně prodražilo

Zapomenuté mýtné, co se pěkně prodražilo

Co se stane, když zapomenete zaplatit mýtné v zahraničí? Odpověď na tuto otázku dobře zná pan Petr – podnikatel v kamionové dopravě, který zapomněl pro jedno své auto uhradit silniční poplatek ve Velké Británii. Přečtěte si, jak funguje místní systém pokut.

Celý článek