Hlavně se neposadit

Aug. 10, 2021

Nákupy na e-shopu bývají občas riskantní. Nikdy totiž nevíte, zda objednaná věc bude splňovat vaše očekávání. Do skupiny zklamaných zákazníků patří i pan Tomáš, jehož nespokojenost způsobilo nejen přijaté zboží, ale také nekalé praktiky e-shopu.

Občas si něco koupíte a pak zjistíte, že vám to nevyhovuje. V takovém případě máte právo na odstoupení ze smlouvy a vrácení peněz. To stejné si myslel i pan Tomáš, který si přes e-shop zakoupil moderní kancelářskou židli za 40.990 Kč. Po vybalení a smontování všech částí ale zjistil nepříjemnou věc – židle ale vůbec nesplňuje jeho očekávání. „To je škoda, tolik jsem se na ni těšil,“ povzdychl si zklamaný pan Tomáš. Židli se proto rozhodl odeslat zpět a žádal vrácení peněz.  

 Situace se ovšem nevyvíjela podle plánu a pana Tomáše brzy čekalo nemilé překvapení. Na účet mu přišlo pouze 30.396 Kč, tedy o zhruba 10.000 Kč méně. „Jak je to možné,“ kroutil hlavou pan Tomáš a dožadoval se vysvětlení. Netrvalo dlouho a přišla odpověď e-shopu, který tvrdil, že částku strhl za částečné opotřebování zboží.  

 To si ale pan Tomáš líbit nenechal a začal kvapně jednat. Zavolal právníky D.A.S. a ti se okamžitě obrátili na e-shop. Poslali mu dopis, ve kterém vysvětlili situaci a žádali o vrácení celé kupní ceny, na kterou má pan Tomáš nárok. Zákon totiž jasně říká, že při nákupu zboží na dálku má spotřebitel právo si danou věc vyzkoušet – stejně jako by to mohl udělat v kamenném obchodě.   

 Triky a kličky e-shopu byly marné. Argumenty právníků ho přesvědčily o tom, že bez vrácení peněz klientovi to nepůjde. Majitel e-shopu nakonec peníze neochotně poslal zpět, a pan Tomáš si tak konečně mohl oddechnout – díra v rozpočtu byla zaplněna. A co víc, nekalým praktikám e-shopu byla konečně udělána přítrž.   

Chcete i vy, aby za Vámi stál silný partner?

Zadáním telefonního čísla souhlasím s tím, že budu ve zvoleném čase osloven a kontaktován za účelem seznámení se s možnostmi od D.A.S.

Děkujeme!

Obratem vám zavoláme na telefonní číslo +420.

Chyba při zpracování požadavku,
zkuste to prosím později znovu!
Před 6 dny

Ředitel versus starosta

Ředitel versus starosta

Když se dva lidé nepohodnou, nejlepším řešením je vzájemná dohoda. Přesně takhle to měl vyřešit pan starosta s panem ředitelem. Místo toho si ale vybral zákeřnější cestu – a to osobní pomstu. Jak D.A.S. zasáhla proti jeho nečestným praktikám?

Celý článek
Před týdnem

Třikrát opravovaná televize

Třikrát opravovaná televize

Moderní elektronika má nechvalnou pověst. Prý se vždycky rozbije těsně po záruce. Paní Martina utrhla rekord, neboť její televize přestala fungovat dokonce po 6 měsících. Následný proces reklamace ale nešel tak, jak očekávala. Ještě že měla po svém boku právníky D.A.S.

Celý článek
Před 2 týdny

Koukej, tady je zelená karta

Koukej, tady je zelená karta

Říká se, že lež má krátké nohy. Toto rčení se potvrdilo i při řešení případu pana Davida, kterého obalamutila jeho bývalá přítelkyně. Naštěstí měl po svém boku šikovné právníky, s nimiž situace nabrala nový směr.

Celý článek