Hlavně se neposadit

10. srpna 2021

Nákupy na e-shopu bývají občas riskantní. Nikdy totiž nevíte, zda objednaná věc bude splňovat vaše očekávání. Do skupiny zklamaných zákazníků patří i pan Tomáš, jehož nespokojenost způsobilo nejen přijaté zboží, ale také nekalé praktiky e-shopu.

Občas si něco koupíte a pak zjistíte, že vám to nevyhovuje. V takovém případě máte právo na odstoupení ze smlouvy a vrácení peněz. To stejné si myslel i pan Tomáš, který si přes e-shop zakoupil moderní kancelářskou židli za 40.990 Kč. Po vybalení a smontování všech částí ale zjistil nepříjemnou věc – židle ale vůbec nesplňuje jeho očekávání. „To je škoda, tolik jsem se na ni těšil,“ povzdychl si zklamaný pan Tomáš. Židli se proto rozhodl odeslat zpět a žádal vrácení peněz.  

 Situace se ovšem nevyvíjela podle plánu a pana Tomáše brzy čekalo nemilé překvapení. Na účet mu přišlo pouze 30.396 Kč, tedy o zhruba 10.000 Kč méně. „Jak je to možné,“ kroutil hlavou pan Tomáš a dožadoval se vysvětlení. Netrvalo dlouho a přišla odpověď e-shopu, který tvrdil, že částku strhl za částečné opotřebování zboží.  

 To si ale pan Tomáš líbit nenechal a začal kvapně jednat. Zavolal právníky D.A.S. a ti se okamžitě obrátili na e-shop. Poslali mu dopis, ve kterém vysvětlili situaci a žádali o vrácení celé kupní ceny, na kterou má pan Tomáš nárok. Zákon totiž jasně říká, že při nákupu zboží na dálku má spotřebitel právo si danou věc vyzkoušet – stejně jako by to mohl udělat v kamenném obchodě.   

 Triky a kličky e-shopu byly marné. Argumenty právníků ho přesvědčily o tom, že bez vrácení peněz klientovi to nepůjde. Majitel e-shopu nakonec peníze neochotně poslal zpět, a pan Tomáš si tak konečně mohl oddechnout – díra v rozpočtu byla zaplněna. A co víc, nekalým praktikám e-shopu byla konečně udělána přítrž.   

Chcete i vy, aby za Vámi stál silný partner?

Zadáním telefonního čísla souhlasím s tím, že budu ve zvoleném čase osloven a kontaktován za účelem seznámení se s možnostmi od D.A.S.

Děkujeme!

Obratem vám zavoláme na telefonní číslo +420.

Chyba při zpracování požadavku,
zkuste to prosím později znovu!
Před 5 dny

Když touha po odpočinku skončí v rukou advokátů

Když touha po odpočinku skončí v rukou advokátů

Víte, kde je ten nejlepší relax? Přece ve sprše. Své o tom ví také paní Daniela, která si do ní plánovala pořídit masážní box. Myšlenka o úžasném odpočinku se však brzy rozplynula. A bez pomoci D.A.S. se nakonec neobešla.

Celý článek
Před týdnem

Spor s pojišťovnou, který skočil triumfem

Spor s pojišťovnou, který skočil triumfem

Pan Martin měl opravdu smolný den. Připletl se do dopravní nehody, která nepoškodila jen jedno, ale dokonce dvě jeho auta zaparkovaná podél silnice. Když pak požadoval proplacení škod, pojišťovna si hbitě našla kličku, jak se své zodpovědnosti vyhnout.

Celý článek
Před 2 týdny

Jak vyhrát boj s Krajskou správou silnic?

Jak vyhrát boj s Krajskou správou silnic?

Výmoly, štěrk, nerovnosti na silnici. V nejlepším případě to odnese jen pneumatika, v horším případě i disk nebo další části auta. V případě pana Leoše to bylo obojí. S úhradou oprav za škodu to však tak jednoduché nebylo.

Celý článek