Hon na hrnec

April 19, 2022

Paní Marta je zdatná kuchařka, která se vždycky poohlíží po nových receptech i moderním kulinářském vybavení. Jednoho dne jí zrak spočinul na drahém nerezovém hrnci ze značkové prodejny. Představa na dobroty, které si v něm uvaří, se ale rychle rozplynula.

Paní Marta o vaření vždycky říkává, že bez kvalitních ingrediencí a vybavení to není ono. Ingredience měla vždy pohromadě, jediné, co jí chybělo ke štěstí, byl pěkný nerezový hrnec. Vydala se proto na nákupy a doufala, že najde to, co hledá. Její sympatie si získal rozměrný pekáč z jedné značkové prodejny, který se nakonec rozhodla koupit. „To se mi v něm bude kuchtit,“ těšila se paní Marta.  

Jakmile přišla domů, hrnec hned otestovala. Byla z něj natolik nadšená, že ho zanedlouho vyzkoušela znova. Tentokrát to ale nedopadlo tak, jak si představovala. Na dně hrnce se po vaření polévky vytvořily skvrny, které nešly ničím odstranit. „Jak se to mohlo stát…Hrnec mám přece jen 2 týdny,“ naříkala paní Marta. Po chvíli usoudila, že brečí na špatném hrobě, a tak se rozhodla dojít osobně na prodejnu a hrnec reklamovat.  

Po necelém měsíci konečně dostala odpověď. Bohužel to nebylo to, co očekávala. „Z našeho odborného přezkoumání to vypadá, že jste nedodržela návod použití, který zakazuje solit pokrmy tak, aby na dně hrnce zůstala zrníčka. Je nám to líto, ale z toho důvodu vám reklamaci uznat nemůžeme.“ Paní Marta nemohla uvěřit vlastním očím. V hrnci vařila za celou dobu jen dvě polévky a žádné takové pravidlo neporušila

Celá rozohněná se obrátila na D.A.S. s prosbou o pomoc. Právníci nelenili a kontaktovali prodejce s výzvou o přehodnocení reklamace. Navíc ho důrazně upozornili na to, že vada se vyskytla v průběhu prvních 6 měsíců od zakoupení hrnce, a tudíž se má za to, že zboží bylo poškozené už při koupi. Na závěr ho vyzvali, aby předložil důkaz, že vada hrnce skutečně vznikla nevhodným solením.  

Uběhly 2 týdny a rozuzlení celé situace bylo na světě. Prodejce nakonec uznal argumenty právníků a slíbil, že paní Martě vrátí peníze do poslední koruny. „To jste mi udělali velkou radost,“ řekla právníkům vděčně paní Marta. Už se nemohla dočkat, až si za to koupí další kulinářské vybavení – tentokrát snad kvalitnější. 

 

Chcete i vy, aby za Vámi stál silný partner?

Zadáním telefonního čísla souhlasím s tím, že budu ve zvoleném čase osloven a kontaktován za účelem seznámení se s možnostmi od D.A.S.

Děkujeme!

Obratem vám zavoláme na telefonní číslo +420.

Chyba při zpracování požadavku,
zkuste to prosím později znovu!
Před 6 dny

Zapomenutý dluh

Zapomenutý dluh

Dluhy se mají platit. Má to jen jednu malou výjimku – po promlčení lhůty na vymáhání tato povinnost odpadá. Co ale dělat, když se najde člověk, který po vás peníze bude chtít i přesto? Jako inspirace poslouží příběh našeho klienta, pana Františka.

Celý článek
Před 2 týdny

Není pila jako pila

Není pila jako pila

Ne všechny reklamace probíhají hladce. Někdy musíte na prodejce zatlačit a sáhnout po právní pomoci. To udělal i pan David a vyplatilo se. Ušetřil si tím nervy, čas i peníze. Inspirujte se příběhem, jak z neúspěšné reklamace stává úspěšná.

Celý článek
Před 2 týdny

Nepovedené Vánoce v Dubaji

Nepovedené Vánoce v Dubaji

Vánoce v teple a u bazénu? To je sen nejednoho z nás. Na exotickou dovolenou se těšili také manželé Vladimír a Iveta, kteří zaplatili nemalou částku za luxusní dubajský hotel. Jejich představy o prvotřídní dovolené se ale rychle rozplynuly.

Celý článek