Hon na hrnec

19. dubna 2022

Paní Marta je zdatná kuchařka, která se vždycky poohlíží po nových receptech i moderním kulinářském vybavení. Jednoho dne jí zrak spočinul na drahém nerezovém hrnci ze značkové prodejny. Představa na dobroty, které si v něm uvaří, se ale rychle rozplynula.

Paní Marta o vaření vždycky říkává, že bez kvalitních ingrediencí a vybavení to není ono. Ingredience měla vždy pohromadě, jediné, co jí chybělo ke štěstí, byl pěkný nerezový hrnec. Vydala se proto na nákupy a doufala, že najde to, co hledá. Její sympatie si získal rozměrný pekáč z jedné značkové prodejny, který se nakonec rozhodla koupit. „To se mi v něm bude kuchtit,“ těšila se paní Marta.  

Jakmile přišla domů, hrnec hned otestovala. Byla z něj natolik nadšená, že ho zanedlouho vyzkoušela znova. Tentokrát to ale nedopadlo tak, jak si představovala. Na dně hrnce se po vaření polévky vytvořily skvrny, které nešly ničím odstranit. „Jak se to mohlo stát…Hrnec mám přece jen 2 týdny,“ naříkala paní Marta. Po chvíli usoudila, že brečí na špatném hrobě, a tak se rozhodla dojít osobně na prodejnu a hrnec reklamovat.  

Po necelém měsíci konečně dostala odpověď. Bohužel to nebylo to, co očekávala. „Z našeho odborného přezkoumání to vypadá, že jste nedodržela návod použití, který zakazuje solit pokrmy tak, aby na dně hrnce zůstala zrníčka. Je nám to líto, ale z toho důvodu vám reklamaci uznat nemůžeme.“ Paní Marta nemohla uvěřit vlastním očím. V hrnci vařila za celou dobu jen dvě polévky a žádné takové pravidlo neporušila

Celá rozohněná se obrátila na D.A.S. s prosbou o pomoc. Právníci nelenili a kontaktovali prodejce s výzvou o přehodnocení reklamace. Navíc ho důrazně upozornili na to, že vada se vyskytla v průběhu prvních 6 měsíců od zakoupení hrnce, a tudíž se má za to, že zboží bylo poškozené už při koupi. Na závěr ho vyzvali, aby předložil důkaz, že vada hrnce skutečně vznikla nevhodným solením.  

Uběhly 2 týdny a rozuzlení celé situace bylo na světě. Prodejce nakonec uznal argumenty právníků a slíbil, že paní Martě vrátí peníze do poslední koruny. „To jste mi udělali velkou radost,“ řekla právníkům vděčně paní Marta. Už se nemohla dočkat, až si za to koupí další kulinářské vybavení – tentokrát snad kvalitnější. 

 

Chcete i vy, aby za Vámi stál silný partner?

Zadáním telefonního čísla souhlasím s tím, že budu ve zvoleném čase osloven a kontaktován za účelem seznámení se s možnostmi od D.A.S.

Děkujeme!

Obratem vám zavoláme na telefonní číslo +420.

Chyba při zpracování požadavku,
zkuste to prosím později znovu!
Před 3 dny

Oprava auta, která vám (bez pojišťovny) udělá díru do rozpočtu

Oprava auta, která vám (bez pojišťovny) udělá díru do rozpočtu

Opravy auta nejsou zrovna nejlevnější záležitostí. Přesvědčil se o tom i pan Franta, který měl podle servisu zaplatit až 100.000 Kč. Tato suma ho sice překvapila, ale nepolekala. Spoléhal totiž na to, že mu pojišťovna s platbou pomůže. Realita byla ovšem jiná.

Celý článek
Před týdnem

Jak vykutálený dodavatel zvýšil fixní cenu plynu o 113 %

Jak vykutálený dodavatel zvýšil fixní cenu plynu o 113 %

Když se s dodavatelem domluvíte na fixní cenu za plyn, máte to za to, že to tak bude. Vždyť je to přece ve smlouvě, říkáte si. Takovou představu měl i pan Ladislav, který poctivě platil domluvené měsíční zálohy. Jenže v tom se spletl.

Celý článek
Před 2 týdny

Jak nepřijít o body (a peníze)

Jak nepřijít o body (a peníze)

Kdo chce řidiče bít, hůl si vždy najde. Byla to pravda i v případě pana Filipa, který byl neprávem obviněný ze závažného přestupku. Ještě že měl po svém boku advokáty D.A.S., kteří se nemilosrdných úředníků nezalekli.

Celý článek