Hrnec na konec

March 8, 2021

Paní Martina je zapálená kuchařka, která vždy srší nápady na nové recepty. Aby jí šlo vaření lépe od ruky, rozhodla si na Vánoce udělat radost novým multifunkčním hrncem, se kterým bude moci dělat jednu delikatesu za druhou. Realita ovšem byla nakonec jiná, než očekávala. Paní Martinu totiž čekalo řešení zapeklité reklamace.

Vánoce jsou svátkem, kdy si bez výčitek můžeme udělat radost dárky, po kterých celý rok toužíme. V případě paní Martiny to byl multifunkční hrnec, který by podle popisu měl být schopen uvařit úplně všechno. Hned při vyzvednutí tohoto speciálního dárečku si paní Martina představovala, co v něm doma ukuchtí.

Radost ji však přešla hned po prvním vaření – části těsnění se totiž začaly odlupovat. „Ach jo, to nám to teda pěkně začíná,“ povzdychla si. A protože si paní Martina nenechá nic líbit, rozhodla se tuto nepříjemnost řešit reklamací. Celý proces probíhal překvapivě rychle a zanedlouho se paní Martina dočkala opraveného hrnce, se kterým se jí bude podle slov prodejce vařit jedna báseň.

S nadějí a myšlenkou na skvělé pokrmy dala Martina hrnci ještě jednu šanci. Místo vynikajícího oběda ji však čekalo další zklamání. Rádoby opravený hrnec se znovu rozbil. Nezbývalo nic jiného, než se znovu obrátit na prodejce. Ten už podruhé tak ochotný ale nebyl. „Je mi líto, ale vypadá to, že jste si tuto vadu způsobila sama,“ zamítl další reklamaci prodejce. V tu chvíli paní Martině došla trpělivost a obrátila se na právníky D.A.S.

Právníci se hned pustili do práce a kontaktovali prodejce ohledně nevyřízené reklamace. Po pádné argumentaci nakonec prodejce přiznal, že paní Martina má na reklamaci nárok. Dokonce jí nabídl hned několik možností kompenzace. Paní Martina se však už nenechala napálit a místo hrnce si nakonec vybrala nové rádio. Moc dobře věděla, že s šikovnou elektronikou bude mít více zábavy než s rozbitým hrncem.

Chcete i vy, aby za Vámi stál silný partner?

Zadáním telefonního čísla souhlasím s tím, že budu ve zvoleném čase osloven a kontaktován za účelem seznámení se s možnostmi od D.A.S.

Děkujeme!

Obratem vám zavoláme na telefonní číslo +420.

Chyba při zpracování požadavku,
zkuste to prosím později znovu!
Před 4 dny

Řídké vlasy,  holé neštěstí

Řídké vlasy,  holé neštěstí

Paní Helena se připravovala na velkou vlasovou proměnu. Její plány ale překazila pandemie koronaviru, kvůli které musela zaplacenou vlasovou terapii přerušit. Peníze jí ovšem klinika nechtěla vrátit. Jak se s touto šlamastikou vypořádala? A jak jí pomohli právníci D.A.S.?

Celý článek
Před měsícem

Pokažená dovolená

Pokažená dovolená

Koronavirové pandemii se podařilo překazit mnoho plánů. Jedním z nich byl i plánovaný rodinný pobyt pana Jirky. Zaplacenou zálohu však hotel nechtěl vydat zpět. Jak si právníci poradili s vymáháním peněz?

Celý článek
Před měsícem

Přetahovaná s pojišťovnou

Přetahovaná s pojišťovnou

Když se nám stane úraz, spoléháme nejen na péči doktorů, ale také na zdravotní pojišťovnu, která by nám měla pomoci pokrýt náklady za léčbu a rekonvalescenci. Důvěru v ní vkládal i pan Ladislav, kterému operace kolene přinesla celoživotní zdravotní následky. Pojišťovna se však k němu obrátila zády.

Celý článek