Hrnec na konec

March 8, 2021

Paní Martina je zapálená kuchařka, která vždy srší nápady na nové recepty. Aby jí šlo vaření lépe od ruky, rozhodla si na Vánoce udělat radost novým multifunkčním hrncem, se kterým bude moci dělat jednu delikatesu za druhou. Realita ovšem byla nakonec jiná, než očekávala. Paní Martinu totiž čekalo řešení zapeklité reklamace.

Vánoce jsou svátkem, kdy si bez výčitek můžeme udělat radost dárky, po kterých celý rok toužíme. V případě paní Martiny to byl multifunkční hrnec, který by podle popisu měl být schopen uvařit úplně všechno. Hned při vyzvednutí tohoto speciálního dárečku si paní Martina představovala, co v něm doma ukuchtí.

Radost ji však přešla hned po prvním vaření – části těsnění se totiž začaly odlupovat. „Ach jo, to nám to teda pěkně začíná,“ povzdychla si. A protože si paní Martina nenechá nic líbit, rozhodla se tuto nepříjemnost řešit reklamací. Celý proces probíhal překvapivě rychle a zanedlouho se paní Martina dočkala opraveného hrnce, se kterým se jí bude podle slov prodejce vařit jedna báseň.

S nadějí a myšlenkou na skvělé pokrmy dala Martina hrnci ještě jednu šanci. Místo vynikajícího oběda ji však čekalo další zklamání. Rádoby opravený hrnec se znovu rozbil. Nezbývalo nic jiného, než se znovu obrátit na prodejce. Ten už podruhé tak ochotný ale nebyl. „Je mi líto, ale vypadá to, že jste si tuto vadu způsobila sama,“ zamítl další reklamaci prodejce. V tu chvíli paní Martině došla trpělivost a obrátila se na právníky D.A.S.

Právníci se hned pustili do práce a kontaktovali prodejce ohledně nevyřízené reklamace. Po pádné argumentaci nakonec prodejce přiznal, že paní Martina má na reklamaci nárok. Dokonce jí nabídl hned několik možností kompenzace. Paní Martina se však už nenechala napálit a místo hrnce si nakonec vybrala nové rádio. Moc dobře věděla, že s šikovnou elektronikou bude mít více zábavy než s rozbitým hrncem.

Chcete i vy, aby za Vámi stál silný partner?

Zadáním telefonního čísla souhlasím s tím, že budu ve zvoleném čase osloven a kontaktován za účelem seznámení se s možnostmi od D.A.S.

Děkujeme!

Obratem vám zavoláme na telefonní číslo +420.

Chyba při zpracování požadavku,
zkuste to prosím později znovu!
Dneska

Nesprávně podaná reklamace

Nesprávně podaná reklamace

V seznamu reklamačních pravidel by se jeden rychle ztratil. Když ale po svém boku máte někoho, kdo se ve všech ustanoveních vyzná, pak vaše šance na úspěšnou reklamaci raketově roste. O tom se přesvědčil i pan Daniel.

Celý článek
Před týdnem

Dvojitá reklamace

Dvojitá reklamace

Jak rychle se vyřídí reklamace? To záleží na ochotě a časové kapacitě prodejce. V některých případech se ale ke spokojenosti zákazníka nevyřídí vůbec. To byl případ i pana Marka, který se bez právní pomoci neobešel.

Celý článek
Před 2 týdny

Ulomená kachlička

Ulomená kachlička

Stačí chvíle nepozornosti, špatná shoda náhod nebo v případě pana Milana ulomená kachlička, a vše se může v sekundě zhroutit. To, co se zdálo jako drobný úraz, nabralo opravdové grády. A kdyby nebylo D.A.S., ke zdravotním komplikacím by se přidaly i nemalé finanční náklady.

Celý článek