Hrnec na konec

March 8, 2021

Paní Martina je zapálená kuchařka, která vždy srší nápady na nové recepty. Aby jí šlo vaření lépe od ruky, rozhodla si na Vánoce udělat radost novým multifunkčním hrncem, se kterým bude moci dělat jednu delikatesu za druhou. Realita ovšem byla nakonec jiná, než očekávala. Paní Martinu totiž čekalo řešení zapeklité reklamace.

Vánoce jsou svátkem, kdy si bez výčitek můžeme udělat radost dárky, po kterých celý rok toužíme. V případě paní Martiny to byl multifunkční hrnec, který by podle popisu měl být schopen uvařit úplně všechno. Hned při vyzvednutí tohoto speciálního dárečku si paní Martina představovala, co v něm doma ukuchtí.

Radost ji však přešla hned po prvním vaření – části těsnění se totiž začaly odlupovat. „Ach jo, to nám to teda pěkně začíná,“ povzdychla si. A protože si paní Martina nenechá nic líbit, rozhodla se tuto nepříjemnost řešit reklamací. Celý proces probíhal překvapivě rychle a zanedlouho se paní Martina dočkala opraveného hrnce, se kterým se jí bude podle slov prodejce vařit jedna báseň.

S nadějí a myšlenkou na skvělé pokrmy dala Martina hrnci ještě jednu šanci. Místo vynikajícího oběda ji však čekalo další zklamání. Rádoby opravený hrnec se znovu rozbil. Nezbývalo nic jiného, než se znovu obrátit na prodejce. Ten už podruhé tak ochotný ale nebyl. „Je mi líto, ale vypadá to, že jste si tuto vadu způsobila sama,“ zamítl další reklamaci prodejce. V tu chvíli paní Martině došla trpělivost a obrátila se na právníky D.A.S.

Právníci se hned pustili do práce a kontaktovali prodejce ohledně nevyřízené reklamace. Po pádné argumentaci nakonec prodejce přiznal, že paní Martina má na reklamaci nárok. Dokonce jí nabídl hned několik možností kompenzace. Paní Martina se však už nenechala napálit a místo hrnce si nakonec vybrala nové rádio. Moc dobře věděla, že s šikovnou elektronikou bude mít více zábavy než s rozbitým hrncem.

Chcete i vy, aby za Vámi stál silný partner?

Zadáním telefonního čísla souhlasím s tím, že budu ve zvoleném čase osloven a kontaktován za účelem seznámení se s možnostmi od D.A.S.

Děkujeme!

Obratem vám zavoláme na telefonní číslo +420.

Chyba při zpracování požadavku,
zkuste to prosím později znovu!
Před 3 dny

Půlka objednávky, holé neštěstí

Půlka objednávky, holé neštěstí

Když si objednáváte zboží online, nikdy nevíte, co dostanete. Někdy vám prodejce může omylem zaslat zcela jiný produkt, jindy vám nemusí přijít kompletní objednávka. To se stalo také panu Jirkovi, který v balíčku postrádal důležité součástky pro instalaci panelu na nářadí. Jak si s takovou situací poradil?

Celý článek
Před týdnem

Na rozmazané vidění si zvyknete

Na rozmazané vidění si zvyknete

Když si v životě nevíte rady, jdete za odborníkem a spoléháte na to, že vám správně poradí a pomůže vyřešit váš problém. S tímto počítal také pan Ondřej, který šel do optiky pro nové brýle. Domů se vracel s hezkými obroučkami, ale také rozmazaným viděním.

Celý článek
Před 2 týdny

Krutý návrat do reality

Krutý návrat do reality

Návraty z dovolené jsou vždy těžké, však to znáte. Své by vám o tom mohl vyprávět pan Daniel, který se z prosluněného Tenerife vracel zpátky do Vídně. Na letišti ho ale čekalo nemilé překvapení a bez pomoci advokátů D.A.S. se nakonec neobešel.

Celý článek