Hvězdičky jsou prý čistě orientační

Nov. 29, 2017

Odpočívat na dovolené? Ale co vás nemá! Dovolená musí být pořádná kovbojka, abyste si ji dobře zapamatovali. Podobný pocit měla paní Jolana z cestovní kanceláře, která jí prodala zájezd a nedodržela své sliby. Když pak paní Jolana požadovala finanční kompenzaci, cestovní kancelář nedokázala pochopit, kde je vlastně problém.

Člověk nemusí být milovníkem luxusu na to, aby si chtěl dovolenou užít přesně podle toho, co si zaplatil. Paní Jolana si vybrala v katalogu cestovní kanceláře slibný zájezd do Tuniska s ubytováním ve tříhvězdičkovém hotelu. Nečekala vířivou vanu a snídani do postele, ale rozumné ubytování na pěkném místě. Sbalila si kufry, nasedla na letadlo a už se nemohla dočkat, až svou zimou vybledlou kůži vystaví severoafrickému sluníčku. Hned po ubytování bohužel zjistila, že zase tak jednoduché to mít nebude.

Vybavení hotelu, ve kterém paní Jolana bydlela, připomínalo spíše skautský tábor – provizorní vybavení, základní strava, plážová lehátka použitelná výhradně na vlastní nebezpečí, plážový bar v katastrofálním stavu. Paní Jolana si ihned stěžovala delegátovi a po návratu domů vady reklamovala u cestovní kanceláře. Cestovní kancelář její žádost sice posoudila a poskytla paní Jolaně finanční kompenzaci, ovšem kompenzace vůbec neodpovídala reklamovaným vadám.

Zahájili jsme jednání s cestovní kanceláří, znovu předložili všechny podklady a požádali o přehodnocení dosavadního stanoviska. Cestovní kancelář se ještě pokusila s námi debatovat o platné právní úpravě související s vadami zájezdů, ale brzy pochopila, že právo je na straně paní Jolany, a tak nakonec vyplatila paní Jolaně podstatně vyšší kompenzaci.

Chcete i vy, aby za Vámi stál silný partner?

Zadáním telefonního čísla souhlasím s tím, že budu ve zvoleném čase osloven a kontaktován za účelem seznámení se s možnostmi od D.A.S.

Děkujeme!

Obratem vám zavoláme na telefonní číslo +420.

Chyba při zpracování požadavku,
zkuste to prosím později znovu!
Dneska

Nesprávně podaná reklamace

Nesprávně podaná reklamace

V seznamu reklamačních pravidel by se jeden rychle ztratil. Když ale po svém boku máte někoho, kdo se ve všech ustanoveních vyzná, pak vaše šance na úspěšnou reklamaci raketově roste. O tom se přesvědčil i pan Daniel.

Celý článek
Před týdnem

Dvojitá reklamace

Dvojitá reklamace

Jak rychle se vyřídí reklamace? To záleží na ochotě a časové kapacitě prodejce. V některých případech se ale ke spokojenosti zákazníka nevyřídí vůbec. To byl případ i pana Marka, který se bez právní pomoci neobešel.

Celý článek
Před 2 týdny

Ulomená kachlička

Ulomená kachlička

Stačí chvíle nepozornosti, špatná shoda náhod nebo v případě pana Milana ulomená kachlička, a vše se může v sekundě zhroutit. To, co se zdálo jako drobný úraz, nabralo opravdové grády. A kdyby nebylo D.A.S., ke zdravotním komplikacím by se přidaly i nemalé finanční náklady.

Celý článek