Hvězdičky jsou prý čistě orientační

Nov. 29, 2017

Odpočívat na dovolené? Ale co vás nemá! Dovolená musí být pořádná kovbojka, abyste si ji dobře zapamatovali. Podobný pocit měla paní Jolana z cestovní kanceláře, která jí prodala zájezd a nedodržela své sliby. Když pak paní Jolana požadovala finanční kompenzaci, cestovní kancelář nedokázala pochopit, kde je vlastně problém.

Člověk nemusí být milovníkem luxusu na to, aby si chtěl dovolenou užít přesně podle toho, co si zaplatil. Paní Jolana si vybrala v katalogu cestovní kanceláře slibný zájezd do Tuniska s ubytováním ve tříhvězdičkovém hotelu. Nečekala vířivou vanu a snídani do postele, ale rozumné ubytování na pěkném místě. Sbalila si kufry, nasedla na letadlo a už se nemohla dočkat, až svou zimou vybledlou kůži vystaví severoafrickému sluníčku. Hned po ubytování bohužel zjistila, že zase tak jednoduché to mít nebude.

Vybavení hotelu, ve kterém paní Jolana bydlela, připomínalo spíše skautský tábor – provizorní vybavení, základní strava, plážová lehátka použitelná výhradně na vlastní nebezpečí, plážový bar v katastrofálním stavu. Paní Jolana si ihned stěžovala delegátovi a po návratu domů vady reklamovala u cestovní kanceláře. Cestovní kancelář její žádost sice posoudila a poskytla paní Jolaně finanční kompenzaci, ovšem kompenzace vůbec neodpovídala reklamovaným vadám.

Zahájili jsme jednání s cestovní kanceláří, znovu předložili všechny podklady a požádali o přehodnocení dosavadního stanoviska. Cestovní kancelář se ještě pokusila s námi debatovat o platné právní úpravě související s vadami zájezdů, ale brzy pochopila, že právo je na straně paní Jolany, a tak nakonec vyplatila paní Jolaně podstatně vyšší kompenzaci.

Chcete i vy, aby za Vámi stál silný partner?

Zadáním telefonního čísla souhlasím s tím, že budu ve zvoleném čase osloven a kontaktován za účelem seznámení se s možnostmi od D.A.S.

Děkujeme!

Obratem vám zavoláme na telefonní číslo +420.

Chyba při zpracování požadavku,
zkuste to prosím později znovu!
Před 6 dny

Přetahovaná s cestovní kanceláří

Přetahovaná s cestovní kanceláří

Na poslední výlet se žáci devátých tříd moc těšili. Koronavirová pandemie ale plány překazila, a tak musela paní ředitelka musela celý zájezd zrušit. Na krku jí navíc zbyl spor s cestovní kanceláří, která odmítala vrátit uhrazenou zálohu. Jak si právníci poradili s touto zapeklitou situací?

Celý článek
Před týdnem

Zapřená škoda

Zapřená škoda

Vymáhání škody je zapeklitý úkol, který potrápil nejednoho věřitele. Pěkně se u toho zapotil i pan Šimon, kterému jeho zaměstnanec poškodil vozidlo a přívěs. Na výzvy k úhradě nereagoval a snažil se vše zamést pod koberec. Jak si pan Šimon poradil s vykutáleným dlužníkem?

Celý článek
Před 2 týdny

Cesta do hlubin ředitelovy duše

Cesta do hlubin ředitelovy duše

Lež má krátké nohy. Pocítil to i pan Karel, bývalý ředitel školy, který si do svých kapes nakradl rovné 4 miliony z účtu školy. Vše by mu možná prošlo, kdyby nezakročil současný ředitel, pan Čestmír, společně s právníky D.A.S. Jak si nakonec poradili s tímto zapeklitým případem?

Celý článek