Jak na Nový rok...

Dec. 21, 2018

Vánoční cukroví už pomalu klepe na dveře a s ním i následná hubnoucí předsevzetí. Minulé svátky to u pana Jaromíra nebylo jinak. Při plnění svého předsevzetí však špatně došlápl a podvrtl si koleno. Úrazová pojišťovna mu ale pak sdělila, že když nebyl na nemocenské, žádný úraz neměl.

Pan Jaromír přišel navečer z práce, převlékl se do běžeckého a vyrazil na svůj pravidelný okruh do nedalekého lesoparku. Co se dalo dělat – předsevzetí je zkrátka předsevzetí a pan Jaromír nechtěl znovu zklamat sám sebe. V šeru ale na nerovném terénu zaškobrtl, špatně došlápl a poranil si koleno. Dokuhal domů a jelikož bolest neustávala ani druhý den, vyrazil k lékaři. Distorze kolene – tedy podvrtnutí – vyslechl si pan Jaromír diagnózu. Jelikož pracoval jako manažer pobočky banky a nohu mohl mít při práci v klidu, o neschopenku nežádal.

Po úplném zotavení kontaktoval svou úrazovou pojišťovnu a žádal po ní vyplacení pojistného plnění. Ta mu však odepsala, že na žádné nemá nárok, když se vlastně s úrazem nemusel léčit. Samotná bolest že prý není žádný úraz. Jakmile tuto informaci od pojišťovny pan Jaromír obdržel, obrátil se na nás, abychom hájili jeho práva.

Kontaktovali jsme pojišťovnu s výzvou k přehodnocení jejího postoje a opakovaného posouzení pojistné události. Když už jsme byli připraveni zadat zpracování znaleckého posudku a následně podat žalobu, kontaktovala nás pojišťovna s žádostí o poskytnutí dalších podkladů. Ty jsme jí obratem poskytli a zanedlouho pojišťovna kontaktovala pana Jaromíra, že své stanovisko přehodnocuje a vyplácí mu pojistné plnění ve výši 14 650,- Kč. Následně jsme od pana Jaromíra obdrželi děkovný dopis, ve kterém i přiznal, že bez nás by se do dohadování s pojišťovnou pravděpodobně ani nepouštěl.

Chcete i vy, aby za Vámi stál silný partner?

Zadáním telefonního čísla souhlasím s tím, že budu ve zvoleném čase osloven a kontaktován za účelem seznámení se s možnostmi od D.A.S.

Děkujeme!

Obratem vám zavoláme na telefonní číslo +420.

Chyba při zpracování požadavku,
zkuste to prosím později znovu!
Před 4 dny

Poctivý zaměstnanec je k nezaplacení

Poctivý zaměstnanec je k nezaplacení

Najít spolehlivého a poctivého zaměstnance je někdy pěkný oříšek. Sám se o tom přesvědčil také pan Leoš, který pracuje ve vedení jedné přepravní společnosti. Vždy se v lidech snažil vidět to nejlepší, což se mu v tomto případě vymstilo. Nový zaměstnanec Franta mu ukázal, jak důležité je vše prověřovat.

Celý článek
Před týdnem

Trojnásobná smůla v autoservisu

Trojnásobná smůla v autoservisu

Pískání brzd neznačí nic dobrého. Své o tom ví také pan Ladislav, který nechtěl nic riskovat a své auto dovezl do nejbližšího servisu. Jenže místo toho, aby mu závadu opravili, tak mu zadělali na další problémy.

Celý článek
Před 2 týdny

Zapomenuté mýtné, co se pěkně prodražilo

Zapomenuté mýtné, co se pěkně prodražilo

Co se stane, když zapomenete zaplatit mýtné v zahraničí? Odpověď na tuto otázku dobře zná pan Petr – podnikatel v kamionové dopravě, který zapomněl pro jedno své auto uhradit silniční poplatek ve Velké Británii. Přečtěte si, jak funguje místní systém pokut.

Celý článek