Jak na Nový rok...

Dec. 21, 2018

Vánoční cukroví už pomalu klepe na dveře a s ním i následná hubnoucí předsevzetí. Minulé svátky to u pana Jaromíra nebylo jinak. Při plnění svého předsevzetí však špatně došlápl a podvrtl si koleno. Úrazová pojišťovna mu ale pak sdělila, že když nebyl na nemocenské, žádný úraz neměl.

Pan Jaromír přišel navečer z práce, převlékl se do běžeckého a vyrazil na svůj pravidelný okruh do nedalekého lesoparku. Co se dalo dělat – předsevzetí je zkrátka předsevzetí a pan Jaromír nechtěl znovu zklamat sám sebe. V šeru ale na nerovném terénu zaškobrtl, špatně došlápl a poranil si koleno. Dokuhal domů a jelikož bolest neustávala ani druhý den, vyrazil k lékaři. Distorze kolene – tedy podvrtnutí – vyslechl si pan Jaromír diagnózu. Jelikož pracoval jako manažer pobočky banky a nohu mohl mít při práci v klidu, o neschopenku nežádal.

Po úplném zotavení kontaktoval svou úrazovou pojišťovnu a žádal po ní vyplacení pojistného plnění. Ta mu však odepsala, že na žádné nemá nárok, když se vlastně s úrazem nemusel léčit. Samotná bolest že prý není žádný úraz. Jakmile tuto informaci od pojišťovny pan Jaromír obdržel, obrátil se na nás, abychom hájili jeho práva.

Kontaktovali jsme pojišťovnu s výzvou k přehodnocení jejího postoje a opakovaného posouzení pojistné události. Když už jsme byli připraveni zadat zpracování znaleckého posudku a následně podat žalobu, kontaktovala nás pojišťovna s žádostí o poskytnutí dalších podkladů. Ty jsme jí obratem poskytli a zanedlouho pojišťovna kontaktovala pana Jaromíra, že své stanovisko přehodnocuje a vyplácí mu pojistné plnění ve výši 14 650,- Kč. Následně jsme od pana Jaromíra obdrželi děkovný dopis, ve kterém i přiznal, že bez nás by se do dohadování s pojišťovnou pravděpodobně ani nepouštěl.

Chcete i vy, aby za Vámi stál silný partner?

Zadáním telefonního čísla souhlasím s tím, že budu ve zvoleném čase osloven a kontaktován za účelem seznámení se s možnostmi od D.A.S.

Děkujeme!

Obratem vám zavoláme na telefonní číslo +420.

Chyba při zpracování požadavku,
zkuste to prosím později znovu!
Před 4 dny

Řídké vlasy,  holé neštěstí

Řídké vlasy,  holé neštěstí

Paní Helena se připravovala na velkou vlasovou proměnu. Její plány ale překazila pandemie koronaviru, kvůli které musela zaplacenou vlasovou terapii přerušit. Peníze jí ovšem klinika nechtěla vrátit. Jak se s touto šlamastikou vypořádala? A jak jí pomohli právníci D.A.S.?

Celý článek
Před měsícem

Pokažená dovolená

Pokažená dovolená

Koronavirové pandemii se podařilo překazit mnoho plánů. Jedním z nich byl i plánovaný rodinný pobyt pana Jirky. Zaplacenou zálohu však hotel nechtěl vydat zpět. Jak si právníci poradili s vymáháním peněz?

Celý článek
Před měsícem

Přetahovaná s pojišťovnou

Přetahovaná s pojišťovnou

Když se nám stane úraz, spoléháme nejen na péči doktorů, ale také na zdravotní pojišťovnu, která by nám měla pomoci pokrýt náklady za léčbu a rekonvalescenci. Důvěru v ní vkládal i pan Ladislav, kterému operace kolene přinesla celoživotní zdravotní následky. Pojišťovna se však k němu obrátila zády.

Celý článek