Jak na Nový rok...

Dec. 21, 2018

Vánoční cukroví už pomalu klepe na dveře a s ním i následná hubnoucí předsevzetí. Minulé svátky to u pana Jaromíra nebylo jinak. Při plnění svého předsevzetí však špatně došlápl a podvrtl si koleno. Úrazová pojišťovna mu ale pak sdělila, že když nebyl na nemocenské, žádný úraz neměl.

Pan Jaromír přišel navečer z práce, převlékl se do běžeckého a vyrazil na svůj pravidelný okruh do nedalekého lesoparku. Co se dalo dělat – předsevzetí je zkrátka předsevzetí a pan Jaromír nechtěl znovu zklamat sám sebe. V šeru ale na nerovném terénu zaškobrtl, špatně došlápl a poranil si koleno. Dokuhal domů a jelikož bolest neustávala ani druhý den, vyrazil k lékaři. Distorze kolene – tedy podvrtnutí – vyslechl si pan Jaromír diagnózu. Jelikož pracoval jako manažer pobočky banky a nohu mohl mít při práci v klidu, o neschopenku nežádal.

Po úplném zotavení kontaktoval svou úrazovou pojišťovnu a žádal po ní vyplacení pojistného plnění. Ta mu však odepsala, že na žádné nemá nárok, když se vlastně s úrazem nemusel léčit. Samotná bolest že prý není žádný úraz. Jakmile tuto informaci od pojišťovny pan Jaromír obdržel, obrátil se na nás, abychom hájili jeho práva.

Kontaktovali jsme pojišťovnu s výzvou k přehodnocení jejího postoje a opakovaného posouzení pojistné události. Když už jsme byli připraveni zadat zpracování znaleckého posudku a následně podat žalobu, kontaktovala nás pojišťovna s žádostí o poskytnutí dalších podkladů. Ty jsme jí obratem poskytli a zanedlouho pojišťovna kontaktovala pana Jaromíra, že své stanovisko přehodnocuje a vyplácí mu pojistné plnění ve výši 14 650,- Kč. Následně jsme od pana Jaromíra obdrželi děkovný dopis, ve kterém i přiznal, že bez nás by se do dohadování s pojišťovnou pravděpodobně ani nepouštěl.

Chcete i vy, aby za Vámi stál silný partner?

Zadáním telefonního čísla souhlasím s tím, že budu ve zvoleném čase osloven a kontaktován za účelem seznámení se s možnostmi od D.A.S.

Děkujeme!

Obratem vám zavoláme na telefonní číslo +420.

Chyba při zpracování požadavku,
zkuste to prosím později znovu!
Před 6 dny

Přetahovaná s cestovní kanceláří

Přetahovaná s cestovní kanceláří

Na poslední výlet se žáci devátých tříd moc těšili. Koronavirová pandemie ale plány překazila, a tak musela paní ředitelka musela celý zájezd zrušit. Na krku jí navíc zbyl spor s cestovní kanceláří, která odmítala vrátit uhrazenou zálohu. Jak si právníci poradili s touto zapeklitou situací?

Celý článek
Před týdnem

Zapřená škoda

Zapřená škoda

Vymáhání škody je zapeklitý úkol, který potrápil nejednoho věřitele. Pěkně se u toho zapotil i pan Šimon, kterému jeho zaměstnanec poškodil vozidlo a přívěs. Na výzvy k úhradě nereagoval a snažil se vše zamést pod koberec. Jak si pan Šimon poradil s vykutáleným dlužníkem?

Celý článek
Před 2 týdny

Cesta do hlubin ředitelovy duše

Cesta do hlubin ředitelovy duše

Lež má krátké nohy. Pocítil to i pan Karel, bývalý ředitel školy, který si do svých kapes nakradl rovné 4 miliony z účtu školy. Vše by mu možná prošlo, kdyby nezakročil současný ředitel, pan Čestmír, společně s právníky D.A.S. Jak si nakonec poradili s tímto zapeklitým případem?

Celý článek