Jak na Nový rok...

Dec. 21, 2018

Vánoční cukroví už pomalu klepe na dveře a s ním i následná hubnoucí předsevzetí. Minulé svátky to u pana Jaromíra nebylo jinak. Při plnění svého předsevzetí však špatně došlápl a podvrtl si koleno. Úrazová pojišťovna mu ale pak sdělila, že když nebyl na nemocenské, žádný úraz neměl.

Pan Jaromír přišel navečer z práce, převlékl se do běžeckého a vyrazil na svůj pravidelný okruh do nedalekého lesoparku. Co se dalo dělat – předsevzetí je zkrátka předsevzetí a pan Jaromír nechtěl znovu zklamat sám sebe. V šeru ale na nerovném terénu zaškobrtl, špatně došlápl a poranil si koleno. Dokuhal domů a jelikož bolest neustávala ani druhý den, vyrazil k lékaři. Distorze kolene – tedy podvrtnutí – vyslechl si pan Jaromír diagnózu. Jelikož pracoval jako manažer pobočky banky a nohu mohl mít při práci v klidu, o neschopenku nežádal.

Po úplném zotavení kontaktoval svou úrazovou pojišťovnu a žádal po ní vyplacení pojistného plnění. Ta mu však odepsala, že na žádné nemá nárok, když se vlastně s úrazem nemusel léčit. Samotná bolest že prý není žádný úraz. Jakmile tuto informaci od pojišťovny pan Jaromír obdržel, obrátil se na nás, abychom hájili jeho práva.

Kontaktovali jsme pojišťovnu s výzvou k přehodnocení jejího postoje a opakovaného posouzení pojistné události. Když už jsme byli připraveni zadat zpracování znaleckého posudku a následně podat žalobu, kontaktovala nás pojišťovna s žádostí o poskytnutí dalších podkladů. Ty jsme jí obratem poskytli a zanedlouho pojišťovna kontaktovala pana Jaromíra, že své stanovisko přehodnocuje a vyplácí mu pojistné plnění ve výši 14 650,- Kč. Následně jsme od pana Jaromíra obdrželi děkovný dopis, ve kterém i přiznal, že bez nás by se do dohadování s pojišťovnou pravděpodobně ani nepouštěl.

Chcete i vy, aby za Vámi stál silný partner?

Zadáním telefonního čísla souhlasím s tím, že budu ve zvoleném čase osloven a kontaktován za účelem seznámení se s možnostmi od D.A.S.

Děkujeme!

Obratem vám zavoláme na telefonní číslo +420.

Chyba při zpracování požadavku,
zkuste to prosím později znovu!
Dneska

Nesprávně podaná reklamace

Nesprávně podaná reklamace

V seznamu reklamačních pravidel by se jeden rychle ztratil. Když ale po svém boku máte někoho, kdo se ve všech ustanoveních vyzná, pak vaše šance na úspěšnou reklamaci raketově roste. O tom se přesvědčil i pan Daniel.

Celý článek
Před týdnem

Dvojitá reklamace

Dvojitá reklamace

Jak rychle se vyřídí reklamace? To záleží na ochotě a časové kapacitě prodejce. V některých případech se ale ke spokojenosti zákazníka nevyřídí vůbec. To byl případ i pana Marka, který se bez právní pomoci neobešel.

Celý článek
Před 2 týdny

Ulomená kachlička

Ulomená kachlička

Stačí chvíle nepozornosti, špatná shoda náhod nebo v případě pana Milana ulomená kachlička, a vše se může v sekundě zhroutit. To, co se zdálo jako drobný úraz, nabralo opravdové grády. A kdyby nebylo D.A.S., ke zdravotním komplikacím by se přidaly i nemalé finanční náklady.

Celý článek