Kamínek a rozbité čelní sklo

Oct. 27, 2020

Pan Petr jezdí každý den do práce svou krásnou škodovkou. A ač si ranní jízdu autem většinou užívá, tato se pro něj stala nešťastná. Cestu mu zkřížil zahradní traktůrek, který při sekání omylem vystřelil kamínek přímo do čelního skla auta pana Petra. Jak se tato dopravní patálie vyřešila?

Ráno pana Petra začalo tak, jako vždy – cestou do práce. Při projíždění malebným středočeským městečkem si pan Petr všiml zahradního traktůrku se zaměstnancem autobusového dopravce, který sekal trávu nedaleko autobusové zastávky. „Hned ráno a už tak na pilno,“ pomyslel si pan Petr. Obdivný pohled však velmi rychle vystřídalo rozčilení. Od traktůrku při sekání odletěl kamínek, který přesně zasáhl čelní sklo naleštěné škodovky.

Hned po tomto incidentu pan Petr vystoupil z auta a šel za řidičem traktůrku, aby společně sepsali záznam o dopravní nehodě. Zaměstnanec autobusového dopravce ovšem moc sdílný nebyl – panu Petrovi odmítl říct jakékoliv kontaktní informace na svého nadřízeného, který byl za tuto škodu zodpovědný.

„Já to jen tak nenechám,“ řekl si pan Petr a rozhodl se na vlastní pěst kontaktovat autobusového dopravce. Ten však na zprávy nereagoval. Panu Petrovi proto nezbylo nic jiného, než si rozbité sklo zaplatit ze svého. Pak si ovšem vzpomněl na to, že má sjednanou právní ochranu D.A.S., a v tu chvíli mu svitla naděje.

Právníci se ihned pustili do práce. Po shromáždění veškerých důkazů kontaktovali autobusovou společnost s důraznou výzvou, aby panu Petrovi uhradila fakturu za opravu rozbitého skla. Díky nátlaku začal autobusový dopravce konečně spolupracovat a jednat se svou odpovědnostní pojišťovnou. Ta ovšem trvala na vyplacení pouze části faktury. Co dál? Právníci z D.A.S. se opět obrátili na autobusovou společnost a žádali o uhrazení zbývající částky. A tentokrát úspěšně! Autobusový dopravce už bez sebemenších námitek zaplatil panu Petrovi za celou škodu.

A co pan Petr? Ten se může každý den kochat krásami středočeského městečka přes nové přední sklo a dávat pozor na sekající traktůrky.

Chcete i vy, aby za Vámi stál silný partner?

Zadáním telefonního čísla souhlasím s tím, že budu ve zvoleném čase osloven a kontaktován za účelem seznámení se s možnostmi od D.A.S.

Děkujeme!

Obratem vám zavoláme na telefonní číslo +420.

Chyba při zpracování požadavku,
zkuste to prosím později znovu!
Před 6 dny

Nesprávně podaná reklamace

Nesprávně podaná reklamace

V seznamu reklamačních pravidel by se jeden rychle ztratil. Když ale po svém boku máte někoho, kdo se ve všech ustanoveních vyzná, pak vaše šance na úspěšnou reklamaci raketově roste. O tom se přesvědčil i pan Daniel.

Celý článek
Před týdnem

Dvojitá reklamace

Dvojitá reklamace

Jak rychle se vyřídí reklamace? To záleží na ochotě a časové kapacitě prodejce. V některých případech se ale ke spokojenosti zákazníka nevyřídí vůbec. To byl případ i pana Marka, který se bez právní pomoci neobešel.

Celý článek
Před 2 týdny

Ulomená kachlička

Ulomená kachlička

Stačí chvíle nepozornosti, špatná shoda náhod nebo v případě pana Milana ulomená kachlička, a vše se může v sekundě zhroutit. To, co se zdálo jako drobný úraz, nabralo opravdové grády. A kdyby nebylo D.A.S., ke zdravotním komplikacím by se přidaly i nemalé finanční náklady.

Celý článek