Kdyby prý jezdil s autoatlasem, navigaci by mu neukradli

Nov. 14, 2016

Některé pojišťovn bývají velkorysými odhadci věcné hodnoty, když vypočítávají platbu pojistného. Když však mají vyplatit pojistné plnění, mnohdy se rázem promění ve skeptické hadače. Třeba jako v případě pana Robina, který jednoho dne přišel k vykradenému autu a pojišťovna mu hodlala uhradit škodu sotva z jedné třetiny.

Pan Daniel tráví za volantem své dodávky hodně času. Není tak žádným překvapením, že si ji patřičně hýčká. Originální navigace ve středovém panelu mu zvyšuje radost z jízdy. A čerstvě zakoupená souprava DVD přehrávače s mobilním telefonem zase měla přinést větší pohodlí a jednoduché spojení se zákazníky i rodinou. Prostě ideální kancelář na kolech. Jednoho dne ji však zaparkoval v nesprávný čas na nesprávném místě.

Když pan Robin přišel brzy ráno ke svému vozu, čekalo na něj nemilé překvapení - rozbité okno u dveří, prázdné místo po novém DVD přehrávači a také po navigaci. Okamžitě se rozběhlo vyšetřování. Policie prověřovala místo činu, svědky i zastavárny, ovšem bez úspěchu. Nepodařilo se najít ani jedinou stopu, která by vedla k odhalení pachatele. Panu Robinovi tedy nezbývalo nic jiného, než se obrátit na svou pojišťovnu s žádostí o úhradu škody.

Pojišťovna bohužel celou situaci odbyla tím, že panu Robinovi vyplatila pouze přibližně třetinovou částku z celkové škody přesahující sto tisíc korun. Naštěstí si takové jednání pan Robin nenechal líbit a požádal nás o pomoc. Stačila jediná výzva a pojišťovna byla rázem štědřejší. Pan Robin tudíž opět jezdí ve své komfortní mobilní kanceláři.

 

Chcete i vy, aby za Vámi stál silný partner?

Zadáním telefonního čísla souhlasím s tím, že budu ve zvoleném čase osloven a kontaktován za účelem seznámení se s možnostmi od D.A.S.

Děkujeme!

Obratem vám zavoláme na telefonní číslo +420.

Chyba při zpracování požadavku,
zkuste to prosím později znovu!
Dneska

Nesprávně podaná reklamace

Nesprávně podaná reklamace

V seznamu reklamačních pravidel by se jeden rychle ztratil. Když ale po svém boku máte někoho, kdo se ve všech ustanoveních vyzná, pak vaše šance na úspěšnou reklamaci raketově roste. O tom se přesvědčil i pan Daniel.

Celý článek
Před týdnem

Dvojitá reklamace

Dvojitá reklamace

Jak rychle se vyřídí reklamace? To záleží na ochotě a časové kapacitě prodejce. V některých případech se ale ke spokojenosti zákazníka nevyřídí vůbec. To byl případ i pana Marka, který se bez právní pomoci neobešel.

Celý článek
Před 2 týdny

Ulomená kachlička

Ulomená kachlička

Stačí chvíle nepozornosti, špatná shoda náhod nebo v případě pana Milana ulomená kachlička, a vše se může v sekundě zhroutit. To, co se zdálo jako drobný úraz, nabralo opravdové grády. A kdyby nebylo D.A.S., ke zdravotním komplikacím by se přidaly i nemalé finanční náklady.

Celý článek