Kdyby prý jezdil s autoatlasem, navigaci by mu neukradli

Nov. 14, 2016

Některé pojišťovn bývají velkorysými odhadci věcné hodnoty, když vypočítávají platbu pojistného. Když však mají vyplatit pojistné plnění, mnohdy se rázem promění ve skeptické hadače. Třeba jako v případě pana Robina, který jednoho dne přišel k vykradenému autu a pojišťovna mu hodlala uhradit škodu sotva z jedné třetiny.

Pan Daniel tráví za volantem své dodávky hodně času. Není tak žádným překvapením, že si ji patřičně hýčká. Originální navigace ve středovém panelu mu zvyšuje radost z jízdy. A čerstvě zakoupená souprava DVD přehrávače s mobilním telefonem zase měla přinést větší pohodlí a jednoduché spojení se zákazníky i rodinou. Prostě ideální kancelář na kolech. Jednoho dne ji však zaparkoval v nesprávný čas na nesprávném místě.

Když pan Robin přišel brzy ráno ke svému vozu, čekalo na něj nemilé překvapení - rozbité okno u dveří, prázdné místo po novém DVD přehrávači a také po navigaci. Okamžitě se rozběhlo vyšetřování. Policie prověřovala místo činu, svědky i zastavárny, ovšem bez úspěchu. Nepodařilo se najít ani jedinou stopu, která by vedla k odhalení pachatele. Panu Robinovi tedy nezbývalo nic jiného, než se obrátit na svou pojišťovnu s žádostí o úhradu škody.

Pojišťovna bohužel celou situaci odbyla tím, že panu Robinovi vyplatila pouze přibližně třetinovou částku z celkové škody přesahující sto tisíc korun. Naštěstí si takové jednání pan Robin nenechal líbit a požádal nás o pomoc. Stačila jediná výzva a pojišťovna byla rázem štědřejší. Pan Robin tudíž opět jezdí ve své komfortní mobilní kanceláři.

 

Chcete i vy, aby za Vámi stál silný partner?

Zadáním telefonního čísla souhlasím s tím, že budu ve zvoleném čase osloven a kontaktován za účelem seznámení se s možnostmi od D.A.S.

Děkujeme!

Obratem vám zavoláme na telefonní číslo +420.

Chyba při zpracování požadavku,
zkuste to prosím později znovu!
Před 5 dny

Když vám pojišťovna sebere vaše jistoty

Když vám pojišťovna sebere vaše jistoty

V životě nikdy nevíte, co vás potká. A proto je dobré být připravený na každou situaci. To byl přístup pana Pavla, který toho za poslední roky zažil opravdu hodně. To ještě nevěděl, že se bude muset vypořádat s další zatěžkávací zkouškou – v podobě sporu s pojišťovnou. Naštěstí na to tentokrát nebyl sám.

Celý článek
Před týdnem

Půlka objednávky, holé neštěstí

Půlka objednávky, holé neštěstí

Když si objednáváte zboží online, nikdy nevíte, co dostanete. Někdy vám prodejce může omylem zaslat zcela jiný produkt, jindy vám nemusí přijít kompletní objednávka. To se stalo také panu Jirkovi, který v balíčku postrádal důležité součástky pro instalaci panelu na nářadí. Jak si s takovou situací poradil?

Celý článek
Před 2 týdny

Na rozmazané vidění si zvyknete

Na rozmazané vidění si zvyknete

Když si v životě nevíte rady, jdete za odborníkem a spoléháte na to, že vám správně poradí a pomůže vyřešit váš problém. S tímto počítal také pan Ondřej, který šel do optiky pro nové brýle. Domů se vracel s hezkými obroučkami, ale také rozmazaným viděním.

Celý článek