Kdyby prý tolik nešetřila, mohla si ušetřit potíže

31. října 2016

Autoopravny opravují auta. Alespoň to předpokládala paní Petra. Kvůli výhodnější ceně si koupila náhradní díly sama a požádala opravnu o výměnu. Opravna však nejenže auto neopravila, ale ještě navíc odmítala zaplatit za náhradní díly, které mechanik během pokusu o opravu poškodil. Paní Petra je přitom na autě kvůli nemocnému dítěti závislá.

Výměna ložisek patří ke standardním krokům údržby auta. Paní Petra se stará o vážně nemocné dítě, a tudíž potřebuje, aby její auto bezpečně fungovalo. Navíc počítá každou korunu. Dohodla se proto se svým servisem, že si ložiska na základě informací o požadovaném typu objedná sama, aby ušetřila, a servis je poté pouze vymění. Když však předala ložiska servisu, celý plán se najednou začal rozpadat.

Servis paní Petru upozornil, že ložiska, která si koupila, nepasují do jejího auta. Paní Petra tedy chtěla špatná ložiska od servisu vrátit, chybně vyřízenou objednávku reklamovat u prodejce ložisek a docílit výměny za ložiska správná. Jenže mechanik, který opravu prováděl, si typ ložisek předem nezkontroloval, takže je během pokusu o opravu poškodil, a znemožnil tak jejich reklamaci. Servis chybu uznal, avšak nová ložiska zaplatit nechtěl. Paní Petra nás tedy požádala o pomoc.

Zaslali jsme servisu výzvu k úhradě poškozených ložisek s upozorněním, že pokud nedojde k dohodě tímto způsobem, můžeme přikročit až k soudnímu řízení. Servis se zalekl případného soudního sporu a vyplatil paní Petře finanční kompenzaci nejen za poškozená ložiska, ale také za práci mechanika a uvedení vozidla do původního stavu. Paní Petra si tak mohla urychleně nechat auto opravit u konkurenčního servisu.

Sjednejte si nezávaznou schůzku. Poradíme vám, jak se nejlépe chránit.

Děkujeme!

Obratem vám zavoláme na telefonní číslo +420.

Chyba při zpracování požadavku,
zkuste to prosím později znovu!
Včera

Ten horší vlhký sen

Ten horší vlhký sen

Kdo bydlí v rodinném domě nebo na chatě, ví, jakou neplechu dokáže nadělat vlhkost. Obzvlášť na jaře, kdy všechno taje a příroda se probouzí ze zimního spánku. Izolace je jasná volba, ale co když se pokazí?

Celý článek
Před týdnem

Na přírodu můžeme být krátcí, na pojištovny ale ne!

Na přírodu můžeme být krátcí, na pojištovny ale ne!

Kdo by neměl rád své auto? Každý se snaží chránit ho, jak jen může. Třeba i připojištěním proti živelným pohromám. O to větší šok je, když pojišťovna začne hledat výmluvy, proč Vaše pojistka konkrétní živelnou událost nekryje.

Celý článek
Před 2 týdny

Ledová sprcha

Ledová sprcha

V létě je všechno lepší, dobrá nálada srší odevšad a člověk by mohl pořádat jednu chlazenou dobrotu za druhou. Pan Vladimír to moc dobře věděl, a proto se rozhodl prodat svůj stroj na ledovou tříšť. Jednoduchá kupní smlouva, prodával známé… Zkrátka nečekal žádné komplikace. A co myslíte? Byly? Na osm let!

Celý článek