Kdyby prý tolik nešetřila, mohla si ušetřit potíže

Oct. 31, 2016

Autoopravny opravují auta. Alespoň to předpokládala paní Petra. Kvůli výhodnější ceně si koupila náhradní díly sama a požádala opravnu o výměnu. Opravna však nejenže auto neopravila, ale ještě navíc odmítala zaplatit za náhradní díly, které mechanik během pokusu o opravu poškodil. Paní Petra je přitom na autě kvůli nemocnému dítěti závislá.

Výměna ložisek patří ke standardním krokům údržby auta. Paní Petra se stará o vážně nemocné dítě, a tudíž potřebuje, aby její auto bezpečně fungovalo. Navíc počítá každou korunu. Dohodla se proto se svým servisem, že si ložiska na základě informací o požadovaném typu objedná sama, aby ušetřila, a servis je poté pouze vymění. Když však předala ložiska servisu, celý plán se najednou začal rozpadat.

Servis paní Petru upozornil, že ložiska, která si koupila, nepasují do jejího auta. Paní Petra tedy chtěla špatná ložiska od servisu vrátit, chybně vyřízenou objednávku reklamovat u prodejce ložisek a docílit výměny za ložiska správná. Jenže mechanik, který opravu prováděl, si typ ložisek předem nezkontroloval, takže je během pokusu o opravu poškodil, a znemožnil tak jejich reklamaci. Servis chybu uznal, avšak nová ložiska zaplatit nechtěl. Paní Petra nás tedy požádala o pomoc.

Zaslali jsme servisu výzvu k úhradě poškozených ložisek s upozorněním, že pokud nedojde k dohodě tímto způsobem, můžeme přikročit až k soudnímu řízení. Servis se zalekl případného soudního sporu a vyplatil paní Petře finanční kompenzaci nejen za poškozená ložiska, ale také za práci mechanika a uvedení vozidla do původního stavu. Paní Petra si tak mohla urychleně nechat auto opravit u konkurenčního servisu.

Chcete i vy, aby za Vámi stál silný partner?

Zadáním telefonního čísla souhlasím s tím, že budu ve zvoleném čase osloven a kontaktován za účelem seznámení se s možnostmi od D.A.S.

Děkujeme!

Obratem vám zavoláme na telefonní číslo +420.

Chyba při zpracování požadavku,
zkuste to prosím později znovu!
Dneska

Nesprávně podaná reklamace

Nesprávně podaná reklamace

V seznamu reklamačních pravidel by se jeden rychle ztratil. Když ale po svém boku máte někoho, kdo se ve všech ustanoveních vyzná, pak vaše šance na úspěšnou reklamaci raketově roste. O tom se přesvědčil i pan Daniel.

Celý článek
Před týdnem

Dvojitá reklamace

Dvojitá reklamace

Jak rychle se vyřídí reklamace? To záleží na ochotě a časové kapacitě prodejce. V některých případech se ale ke spokojenosti zákazníka nevyřídí vůbec. To byl případ i pana Marka, který se bez právní pomoci neobešel.

Celý článek
Před 2 týdny

Ulomená kachlička

Ulomená kachlička

Stačí chvíle nepozornosti, špatná shoda náhod nebo v případě pana Milana ulomená kachlička, a vše se může v sekundě zhroutit. To, co se zdálo jako drobný úraz, nabralo opravdové grády. A kdyby nebylo D.A.S., ke zdravotním komplikacím by se přidaly i nemalé finanční náklady.

Celý článek