Kdyby prý tolik nešetřila, mohla si ušetřit potíže

Oct. 31, 2016

Autoopravny opravují auta. Alespoň to předpokládala paní Petra. Kvůli výhodnější ceně si koupila náhradní díly sama a požádala opravnu o výměnu. Opravna však nejenže auto neopravila, ale ještě navíc odmítala zaplatit za náhradní díly, které mechanik během pokusu o opravu poškodil. Paní Petra je přitom na autě kvůli nemocnému dítěti závislá.

Výměna ložisek patří ke standardním krokům údržby auta. Paní Petra se stará o vážně nemocné dítě, a tudíž potřebuje, aby její auto bezpečně fungovalo. Navíc počítá každou korunu. Dohodla se proto se svým servisem, že si ložiska na základě informací o požadovaném typu objedná sama, aby ušetřila, a servis je poté pouze vymění. Když však předala ložiska servisu, celý plán se najednou začal rozpadat.

Servis paní Petru upozornil, že ložiska, která si koupila, nepasují do jejího auta. Paní Petra tedy chtěla špatná ložiska od servisu vrátit, chybně vyřízenou objednávku reklamovat u prodejce ložisek a docílit výměny za ložiska správná. Jenže mechanik, který opravu prováděl, si typ ložisek předem nezkontroloval, takže je během pokusu o opravu poškodil, a znemožnil tak jejich reklamaci. Servis chybu uznal, avšak nová ložiska zaplatit nechtěl. Paní Petra nás tedy požádala o pomoc.

Zaslali jsme servisu výzvu k úhradě poškozených ložisek s upozorněním, že pokud nedojde k dohodě tímto způsobem, můžeme přikročit až k soudnímu řízení. Servis se zalekl případného soudního sporu a vyplatil paní Petře finanční kompenzaci nejen za poškozená ložiska, ale také za práci mechanika a uvedení vozidla do původního stavu. Paní Petra si tak mohla urychleně nechat auto opravit u konkurenčního servisu.

Chcete i vy, aby za Vámi stál silný partner?

Zadáním telefonního čísla souhlasím s tím, že budu ve zvoleném čase osloven a kontaktován za účelem seznámení se s možnostmi od D.A.S.

Děkujeme!

Obratem vám zavoláme na telefonní číslo +420.

Chyba při zpracování požadavku,
zkuste to prosím později znovu!
Před 3 dny

Půlka objednávky, holé neštěstí

Půlka objednávky, holé neštěstí

Když si objednáváte zboží online, nikdy nevíte, co dostanete. Někdy vám prodejce může omylem zaslat zcela jiný produkt, jindy vám nemusí přijít kompletní objednávka. To se stalo také panu Jirkovi, který v balíčku postrádal důležité součástky pro instalaci panelu na nářadí. Jak si s takovou situací poradil?

Celý článek
Před týdnem

Na rozmazané vidění si zvyknete

Na rozmazané vidění si zvyknete

Když si v životě nevíte rady, jdete za odborníkem a spoléháte na to, že vám správně poradí a pomůže vyřešit váš problém. S tímto počítal také pan Ondřej, který šel do optiky pro nové brýle. Domů se vracel s hezkými obroučkami, ale také rozmazaným viděním.

Celý článek
Před 2 týdny

Krutý návrat do reality

Krutý návrat do reality

Návraty z dovolené jsou vždy těžké, však to znáte. Své by vám o tom mohl vyprávět pan Daniel, který se z prosluněného Tenerife vracel zpátky do Vídně. Na letišti ho ale čekalo nemilé překvapení a bez pomoci advokátů D.A.S. se nakonec neobešel.

Celý článek