Kdyby prý tolik nešetřila, mohla si ušetřit potíže

Oct. 31, 2016

Autoopravny opravují auta. Alespoň to předpokládala paní Petra. Kvůli výhodnější ceně si koupila náhradní díly sama a požádala opravnu o výměnu. Opravna však nejenže auto neopravila, ale ještě navíc odmítala zaplatit za náhradní díly, které mechanik během pokusu o opravu poškodil. Paní Petra je přitom na autě kvůli nemocnému dítěti závislá.

Výměna ložisek patří ke standardním krokům údržby auta. Paní Petra se stará o vážně nemocné dítě, a tudíž potřebuje, aby její auto bezpečně fungovalo. Navíc počítá každou korunu. Dohodla se proto se svým servisem, že si ložiska na základě informací o požadovaném typu objedná sama, aby ušetřila, a servis je poté pouze vymění. Když však předala ložiska servisu, celý plán se najednou začal rozpadat.

Servis paní Petru upozornil, že ložiska, která si koupila, nepasují do jejího auta. Paní Petra tedy chtěla špatná ložiska od servisu vrátit, chybně vyřízenou objednávku reklamovat u prodejce ložisek a docílit výměny za ložiska správná. Jenže mechanik, který opravu prováděl, si typ ložisek předem nezkontroloval, takže je během pokusu o opravu poškodil, a znemožnil tak jejich reklamaci. Servis chybu uznal, avšak nová ložiska zaplatit nechtěl. Paní Petra nás tedy požádala o pomoc.

Zaslali jsme servisu výzvu k úhradě poškozených ložisek s upozorněním, že pokud nedojde k dohodě tímto způsobem, můžeme přikročit až k soudnímu řízení. Servis se zalekl případného soudního sporu a vyplatil paní Petře finanční kompenzaci nejen za poškozená ložiska, ale také za práci mechanika a uvedení vozidla do původního stavu. Paní Petra si tak mohla urychleně nechat auto opravit u konkurenčního servisu.

Chcete více informací o právní ochraně? Poradíme vám, jak se nejlépe chránit.

Děkujeme!

Obratem vám zavoláme na telefonní číslo +420.

Chyba při zpracování požadavku,
zkuste to prosím později znovu!
Před 6 dny

Pojišťovna a škrábanec

Pojišťovna a škrábanec

Řidička vozu jedoucího za panem Mirkem na křižovatce neodhadla situaci a na mokré vozovce nedokázala včas zabrzdit. Náraz sice nebyl nijak silný, ale i tak dokázal citelně poškodit zadní část vozidla pana Mirka. Pojišťovna řidičky mu ale po opravě sdělila, že opravu nemůže proplatit celou, protože nárazník byl poškozený už před nehodou. Škrábanci.

Celý článek
Před týdnem

Pokažená dovolená

Pokažená dovolená

Dovolená v pětihvězdičkovém resortu v populárním letovisku nabrala nechtěné otáčky už při cestě z letiště. Vše začalo havárií autobusu, kterým pan Ivo s rodinou jeli, a pokračovalo několika výpověďmi před policií napříč celou dovolenou. Po návratu domů se však cestovní kancelář s kompenzací moc nepředvedla.

Celý článek
Před 2 týdny

Podvnodník na vlně

Podvnodník na vlně

Loni na jaře vrcholila panika okolo evropského nařízení GDPR. Mnoho podnikavých duší postavilo své výdělky na strachu z neznámého, z vysokých pokut, šíření bludů a pořádání zbytečných školení. Jeden takový to zkoušel i na pana Jaromíra.

Celý článek