Když prý platil jednou, může platit pořád

Jan. 23, 2017

“Šmejdi” si troufnou i na lékaře! Dosud byli terčem pochybných reklamních nabídek především senioři. Pan Lubomír však vede úspěšnou lékařskou praxi. A přesto mu neodbytná společnost zaslala fakturu za služby, které si neobjednal. Bránil se, argumentoval, vysvětloval. Společnost však trvala na svém - úhradu faktury musí provést.

Je tomu už docela dávno, co pan Lubomír zareagoval na nabídku jedné společnosti a objednal si poměrně drobné reklamní služby. Celá zakázka se zrealizovala ku spokojenosti obou stran a pan Lubomír ji pustil z hlavy. To však ale nevěděl, že upsat se této reklamní společnosti připomíná smlouvu s ďáblem. A tak mu jednoho dne přišla faktura za další reklamní služby, které však nijak nepoptával.

Pan Lubomír si zprvu myslel, že se jedná pouze o nedorozumění. Zavolal tedy zmíněné společnosti, že od ní nic nepotřebuje, nežádá ani nechce, a danou fakturu tím pádem ani neuhradí. Společnost se však ohradila, že pan Lubomír její služby v minulosti využíval a musí tedy platit. V tu chvíli pan Lubomír zavolal na naši poradenskou linku a zaslal nám všechny dostupné podklady k případu.

Během tří dnů od zavolání jsme na základě plné moci oslovili společnost s žádostí o odstoupení od smlouvy, společnost s odstoupením souhlasila a pan Lubomír mohl nechtěnou fakturu pustit z hlavy.

Chcete i vy, aby za Vámi stál silný partner?

Zadáním telefonního čísla souhlasím s tím, že budu ve zvoleném čase osloven a kontaktován za účelem seznámení se s možnostmi od D.A.S.

Děkujeme!

Obratem vám zavoláme na telefonní číslo +420.

Chyba při zpracování požadavku,
zkuste to prosím později znovu!
Před 5 dny

Když vám pojišťovna sebere vaše jistoty

Když vám pojišťovna sebere vaše jistoty

V životě nikdy nevíte, co vás potká. A proto je dobré být připravený na každou situaci. To byl přístup pana Pavla, který toho za poslední roky zažil opravdu hodně. To ještě nevěděl, že se bude muset vypořádat s další zatěžkávací zkouškou – v podobě sporu s pojišťovnou. Naštěstí na to tentokrát nebyl sám.

Celý článek
Před týdnem

Půlka objednávky, holé neštěstí

Půlka objednávky, holé neštěstí

Když si objednáváte zboží online, nikdy nevíte, co dostanete. Někdy vám prodejce může omylem zaslat zcela jiný produkt, jindy vám nemusí přijít kompletní objednávka. To se stalo také panu Jirkovi, který v balíčku postrádal důležité součástky pro instalaci panelu na nářadí. Jak si s takovou situací poradil?

Celý článek
Před 2 týdny

Na rozmazané vidění si zvyknete

Na rozmazané vidění si zvyknete

Když si v životě nevíte rady, jdete za odborníkem a spoléháte na to, že vám správně poradí a pomůže vyřešit váš problém. S tímto počítal také pan Ondřej, který šel do optiky pro nové brýle. Domů se vracel s hezkými obroučkami, ale také rozmazaným viděním.

Celý článek