Když prý platil jednou, může platit pořád

Jan. 23, 2017

“Šmejdi” si troufnou i na lékaře! Dosud byli terčem pochybných reklamních nabídek především senioři. Pan Lubomír však vede úspěšnou lékařskou praxi. A přesto mu neodbytná společnost zaslala fakturu za služby, které si neobjednal. Bránil se, argumentoval, vysvětloval. Společnost však trvala na svém - úhradu faktury musí provést.

Je tomu už docela dávno, co pan Lubomír zareagoval na nabídku jedné společnosti a objednal si poměrně drobné reklamní služby. Celá zakázka se zrealizovala ku spokojenosti obou stran a pan Lubomír ji pustil z hlavy. To však ale nevěděl, že upsat se této reklamní společnosti připomíná smlouvu s ďáblem. A tak mu jednoho dne přišla faktura za další reklamní služby, které však nijak nepoptával.

Pan Lubomír si zprvu myslel, že se jedná pouze o nedorozumění. Zavolal tedy zmíněné společnosti, že od ní nic nepotřebuje, nežádá ani nechce, a danou fakturu tím pádem ani neuhradí. Společnost se však ohradila, že pan Lubomír její služby v minulosti využíval a musí tedy platit. V tu chvíli pan Lubomír zavolal na naši poradenskou linku a zaslal nám všechny dostupné podklady k případu.

Během tří dnů od zavolání jsme na základě plné moci oslovili společnost s žádostí o odstoupení od smlouvy, společnost s odstoupením souhlasila a pan Lubomír mohl nechtěnou fakturu pustit z hlavy.

Chcete i vy, aby za Vámi stál silný partner?

Zadáním telefonního čísla souhlasím s tím, že budu ve zvoleném čase osloven a kontaktován za účelem seznámení se s možnostmi od D.A.S.

Děkujeme!

Obratem vám zavoláme na telefonní číslo +420.

Chyba při zpracování požadavku,
zkuste to prosím později znovu!
Před 6 dny

Přetahovaná s cestovní kanceláří

Přetahovaná s cestovní kanceláří

Na poslední výlet se žáci devátých tříd moc těšili. Koronavirová pandemie ale plány překazila, a tak musela paní ředitelka musela celý zájezd zrušit. Na krku jí navíc zbyl spor s cestovní kanceláří, která odmítala vrátit uhrazenou zálohu. Jak si právníci poradili s touto zapeklitou situací?

Celý článek
Před týdnem

Zapřená škoda

Zapřená škoda

Vymáhání škody je zapeklitý úkol, který potrápil nejednoho věřitele. Pěkně se u toho zapotil i pan Šimon, kterému jeho zaměstnanec poškodil vozidlo a přívěs. Na výzvy k úhradě nereagoval a snažil se vše zamést pod koberec. Jak si pan Šimon poradil s vykutáleným dlužníkem?

Celý článek
Před 2 týdny

Cesta do hlubin ředitelovy duše

Cesta do hlubin ředitelovy duše

Lež má krátké nohy. Pocítil to i pan Karel, bývalý ředitel školy, který si do svých kapes nakradl rovné 4 miliony z účtu školy. Vše by mu možná prošlo, kdyby nezakročil současný ředitel, pan Čestmír, společně s právníky D.A.S. Jak si nakonec poradili s tímto zapeklitým případem?

Celý článek