Lapálie se sedačkou

18. března 2024

Máte štěstí na poctivé prodejce? Někteří udělají vše, co vám na očích vidí, jiným jde jenom o zisk. A co teprve, když přijde na reklamaci. Jednu špatnou zkušenost má i paní Andrea, která chtěla vrátit peníze za poškozený kus nábytku.

Paní Andrea je milovnicí bytového designu a vždy se poohlíží po věcech, které by její domov ještě více zútulnily. Před Vánoci si jen tak brouzdala po e-shopech a její pozornost upoutala krémová sedačka se sametovým potahem. „Ta by se sem krásně hodila,“ zasnila se paní Andrea. A protože byl vánoční čas, rozhodla si udělat radost.  

O pár dní později si sedačku vyzvedla a naaranžovala do obývacího pokoje. „To je nádhera. Přesně takhle jsem si to představovala,“ rozplývala se nad novým přírůstkem. Její radost však brzy pominula. Zatímco designu pohovky se nedalo nic vytknout, kvalita pokulhávala. A projevilo se to hned za několik dní, kdy si paní Andrea všimla lehkého zvlnění materiálu.  

Na nic nečekala a zavolala do obchodu. „S tím si nelamte hlavu, paní. O žádnou závadu se určitě nejedná,“ ujišťoval ji prodejce. Paní Andrea se však nenechala odbýt. V oblasti designového nábytku se pohybovala léta a dobře věděla, že zvlnění materiálu se může ukázat až po několika měsících užívání. Obrátila se proto na D.A.S. 

Advokáti se snažili s prodejcem vyjednávat, ale všechno bylo marné. Bylo na čase vytáhnout silnější kalibr – soudního znalce. Ten sedačku pečlivě prohlédl a došel k závěru, že vykazuje mnohem více vad (než jen samotné zvlnění). S odborným posudkem v ruce nakráčeli advokáti k prodejci a netrpělivě čekali na odpověď. 

Jak si dokážete představit, takový neprůstřelný důkaz se vyvrací špatně. Z běžného opotřebení sedačky se vyklubala velká závada, která paní Andree umožnila odstoupit od smlouvy a získat celou kupní cenu zpátky. „Moc děkuji za vaši asistenci. Bez vás bych s prodejcem vyjednávala snad dodnes,“ řekla s úsměvem na tváři paní Andrea. A co dál? Teď už se může s klidným srdcem pustit do výběru nové sedačky.

Chcete i vy, aby za Vámi stál silný partner?

Zadáním telefonního čísla souhlasím s tím, že budu ve zvoleném čase osloven a kontaktován za účelem seznámení se s možnostmi od D.A.S.

Děkujeme!

Obratem vám zavoláme na telefonní číslo +420.

Chyba při zpracování požadavku,
zkuste to prosím později znovu!
Před 5 dny

Když touha po odpočinku skončí v rukou advokátů

Když touha po odpočinku skončí v rukou advokátů

Víte, kde je ten nejlepší relax? Přece ve sprše. Své o tom ví také paní Daniela, která si do ní plánovala pořídit masážní box. Myšlenka o úžasném odpočinku se však brzy rozplynula. A bez pomoci D.A.S. se nakonec neobešla.

Celý článek
Před týdnem

Spor s pojišťovnou, který skočil triumfem

Spor s pojišťovnou, který skočil triumfem

Pan Martin měl opravdu smolný den. Připletl se do dopravní nehody, která nepoškodila jen jedno, ale dokonce dvě jeho auta zaparkovaná podél silnice. Když pak požadoval proplacení škod, pojišťovna si hbitě našla kličku, jak se své zodpovědnosti vyhnout.

Celý článek
Před 2 týdny

Jak vyhrát boj s Krajskou správou silnic?

Jak vyhrát boj s Krajskou správou silnic?

Výmoly, štěrk, nerovnosti na silnici. V nejlepším případě to odnese jen pneumatika, v horším případě i disk nebo další části auta. V případě pana Leoše to bylo obojí. S úhradou oprav za škodu to však tak jednoduché nebylo.

Celý článek