Ležet není od slova lhát

Feb. 19, 2019

Kvalitní spánek je základem dobrého dne, týdne, ba i celého života. Proto každý věnujeme pozornost tomu, na čem spíme. A přesně proto si pan Michal se svou přítelkyní do nového bytu pořídili kvalitní matraci z paměťové pěny a pořádný lamelový rošt. Sladké snění ale netrvalo dlouho.

Nový byt, zářná budoucnost, velká postel. A samozřejmě pořádná matrace s roštem. Zpočátku si pan Michal s přítelkyní libovali, jak krásně se jim na novém lůžku spí. Už za půl roku se ale oba začali budit rozlámaní a s bolestí hlavy od páteře – s potížemi, které je nikdy předtím netrápily. Brzy přišli na to, že na vině je extrémně proleželá matrace a popraskané lamely roštu, které navíc povrch matrace rozedřely.

Ihned se proto vydali za prodejcem, aby matraci i rošt v celkové hodnotě 21.700 Kč reklamovali – přeci jen se nejednalo o věci, které by standardně měly životnost půl roku. Při reklamaci požadovali novou matraci i rošt. Očekávali, že reklamaci prodejce vyřídí ihned, ten však oba předměty převzal k reklamačnímu řízení, tudíž pan Michal s přítelkyní neměli na čem spát. Po bezmála třech týdnech se prodejce ozval, že na roštu vyměnil popraskané lamely za nějaké, co mu zbyly ve skladu. Reklamaci matrace zamítl s tím, že se jedná o běžné opotřebení. To už se pan Michal dopálil a obrátil se na nás.

Po obdržení podkladů jsme prodejci obratem zaslali výzvu, aby svůj postoj přehodnotil. Zpochybnili jsme i jeho přístup, kvůli kterému museli pan Michal se svou drahou polovičkou spát na zemi. Netrvalo ani týden a volal nám rozradostněný pan Michal, že jej prodejce kontaktoval, aby mu řekl, že změnil názor. Omluvil se za vzniklé potíže a dohodl se s panem Michalem, že jim domů přiveze a sestaví nový rošt i s novou matrací.

Opět se ukázalo, že D.A.S. je pro své klienty silným partnerem, díky kterému si mohou dopřát klidné spaní. A v některých případech i doslova.

Chcete i vy, aby za Vámi stál silný partner?

Zadáním telefonního čísla souhlasím s tím, že budu ve zvoleném čase osloven a kontaktován za účelem seznámení se s možnostmi od D.A.S.

Děkujeme!

Obratem vám zavoláme na telefonní číslo +420.

Chyba při zpracování požadavku,
zkuste to prosím později znovu!
Před týdnem

Hrnec na konec

Hrnec na konec

Paní Martina je zapálená kuchařka, která vždy srší nápady na nové recepty. Aby jí šlo vaření lépe od ruky, rozhodla si na Vánoce udělat radost novým multifunkčním hrncem, se kterým bude moci dělat jednu delikatesu za druhou. Realita ovšem byla nakonec jiná, než očekávala. Paní Martinu totiž čekalo řešení zapeklité reklamace.

Celý článek
Před 2 týdny

Nemilé vánoční překvapení

Nemilé vánoční překvapení

Vánoce jsou prý svátky klidu a míru. To ovšem neplatilo pro pana Tomáše, který toto sváteční období prožil ve stresu z předžalobní výzvy od svého bývalého zaměstnavatele. Jak se celá situace vyřešila? A jak právníci D.A.S. zvládli obhájit jeho práva?

Celý článek
Před 1 měsíci

Zkažené zimní radovánky

Zkažené zimní radovánky

Vydat se na hory do sousedního Rakouska je snem nejednoho nadšeného lyžaře. Stejně to měla i paní Monika, která se se svým manželem rozhodla zpříjemnit zimní období. Jejich dovolenou však překazilo ošklivé zranění, které způsobilo zdravotní i právní komplikace. Jak si právníci poradili s případem v rakouském prostředí?

Celý článek