Ležet není od slova lhát

Feb. 19, 2019

Kvalitní spánek je základem dobrého dne, týdne, ba i celého života. Proto každý věnujeme pozornost tomu, na čem spíme. A přesně proto si pan Michal se svou přítelkyní do nového bytu pořídili kvalitní matraci z paměťové pěny a pořádný lamelový rošt. Sladké snění ale netrvalo dlouho.

Nový byt, zářná budoucnost, velká postel. A samozřejmě pořádná matrace s roštem. Zpočátku si pan Michal s přítelkyní libovali, jak krásně se jim na novém lůžku spí. Už za půl roku se ale oba začali budit rozlámaní a s bolestí hlavy od páteře – s potížemi, které je nikdy předtím netrápily. Brzy přišli na to, že na vině je extrémně proleželá matrace a popraskané lamely roštu, které navíc povrch matrace rozedřely.

Ihned se proto vydali za prodejcem, aby matraci i rošt v celkové hodnotě 21.700 Kč reklamovali – přeci jen se nejednalo o věci, které by standardně měly životnost půl roku. Při reklamaci požadovali novou matraci i rošt. Očekávali, že reklamaci prodejce vyřídí ihned, ten však oba předměty převzal k reklamačnímu řízení, tudíž pan Michal s přítelkyní neměli na čem spát. Po bezmála třech týdnech se prodejce ozval, že na roštu vyměnil popraskané lamely za nějaké, co mu zbyly ve skladu. Reklamaci matrace zamítl s tím, že se jedná o běžné opotřebení. To už se pan Michal dopálil a obrátil se na nás.

Po obdržení podkladů jsme prodejci obratem zaslali výzvu, aby svůj postoj přehodnotil. Zpochybnili jsme i jeho přístup, kvůli kterému museli pan Michal se svou drahou polovičkou spát na zemi. Netrvalo ani týden a volal nám rozradostněný pan Michal, že jej prodejce kontaktoval, aby mu řekl, že změnil názor. Omluvil se za vzniklé potíže a dohodl se s panem Michalem, že jim domů přiveze a sestaví nový rošt i s novou matrací.

Opět se ukázalo, že D.A.S. je pro své klienty silným partnerem, díky kterému si mohou dopřát klidné spaní. A v některých případech i doslova.

Chcete i vy, aby za Vámi stál silný partner?

Zadáním telefonního čísla souhlasím s tím, že budu ve zvoleném čase osloven a kontaktován za účelem seznámení se s možnostmi od D.A.S.

Děkujeme!

Obratem vám zavoláme na telefonní číslo +420.

Chyba při zpracování požadavku,
zkuste to prosím později znovu!
Před 6 dny

Zapomenutý dluh

Zapomenutý dluh

Dluhy se mají platit. Má to jen jednu malou výjimku – po promlčení lhůty na vymáhání tato povinnost odpadá. Co ale dělat, když se najde člověk, který po vás peníze bude chtít i přesto? Jako inspirace poslouží příběh našeho klienta, pana Františka.

Celý článek
Před 2 týdny

Není pila jako pila

Není pila jako pila

Ne všechny reklamace probíhají hladce. Někdy musíte na prodejce zatlačit a sáhnout po právní pomoci. To udělal i pan David a vyplatilo se. Ušetřil si tím nervy, čas i peníze. Inspirujte se příběhem, jak z neúspěšné reklamace stává úspěšná.

Celý článek
Před 2 týdny

Nepovedené Vánoce v Dubaji

Nepovedené Vánoce v Dubaji

Vánoce v teple a u bazénu? To je sen nejednoho z nás. Na exotickou dovolenou se těšili také manželé Vladimír a Iveta, kteří zaplatili nemalou částku za luxusní dubajský hotel. Jejich představy o prvotřídní dovolené se ale rychle rozplynuly.

Celý článek