Ležet není od slova lhát

Feb. 19, 2019

Kvalitní spánek je základem dobrého dne, týdne, ba i celého života. Proto každý věnujeme pozornost tomu, na čem spíme. A přesně proto si pan Michal se svou přítelkyní do nového bytu pořídili kvalitní matraci z paměťové pěny a pořádný lamelový rošt. Sladké snění ale netrvalo dlouho.

Nový byt, zářná budoucnost, velká postel. A samozřejmě pořádná matrace s roštem. Zpočátku si pan Michal s přítelkyní libovali, jak krásně se jim na novém lůžku spí. Už za půl roku se ale oba začali budit rozlámaní a s bolestí hlavy od páteře – s potížemi, které je nikdy předtím netrápily. Brzy přišli na to, že na vině je extrémně proleželá matrace a popraskané lamely roštu, které navíc povrch matrace rozedřely.

Ihned se proto vydali za prodejcem, aby matraci i rošt v celkové hodnotě 21.700 Kč reklamovali – přeci jen se nejednalo o věci, které by standardně měly životnost půl roku. Při reklamaci požadovali novou matraci i rošt. Očekávali, že reklamaci prodejce vyřídí ihned, ten však oba předměty převzal k reklamačnímu řízení, tudíž pan Michal s přítelkyní neměli na čem spát. Po bezmála třech týdnech se prodejce ozval, že na roštu vyměnil popraskané lamely za nějaké, co mu zbyly ve skladu. Reklamaci matrace zamítl s tím, že se jedná o běžné opotřebení. To už se pan Michal dopálil a obrátil se na nás.

Po obdržení podkladů jsme prodejci obratem zaslali výzvu, aby svůj postoj přehodnotil. Zpochybnili jsme i jeho přístup, kvůli kterému museli pan Michal se svou drahou polovičkou spát na zemi. Netrvalo ani týden a volal nám rozradostněný pan Michal, že jej prodejce kontaktoval, aby mu řekl, že změnil názor. Omluvil se za vzniklé potíže a dohodl se s panem Michalem, že jim domů přiveze a sestaví nový rošt i s novou matrací.

Opět se ukázalo, že D.A.S. je pro své klienty silným partnerem, díky kterému si mohou dopřát klidné spaní. A v některých případech i doslova.

Chcete více informací o právní ochraně? Poradíme vám, jak se nejlépe chránit.

Děkujeme!

Obratem vám zavoláme na telefonní číslo +420.

Chyba při zpracování požadavku,
zkuste to prosím později znovu!
Před 6 dny

Pojišťovna a škrábanec

Pojišťovna a škrábanec

Řidička vozu jedoucího za panem Mirkem na křižovatce neodhadla situaci a na mokré vozovce nedokázala včas zabrzdit. Náraz sice nebyl nijak silný, ale i tak dokázal citelně poškodit zadní část vozidla pana Mirka. Pojišťovna řidičky mu ale po opravě sdělila, že opravu nemůže proplatit celou, protože nárazník byl poškozený už před nehodou. Škrábanci.

Celý článek
Před týdnem

Pokažená dovolená

Pokažená dovolená

Dovolená v pětihvězdičkovém resortu v populárním letovisku nabrala nechtěné otáčky už při cestě z letiště. Vše začalo havárií autobusu, kterým pan Ivo s rodinou jeli, a pokračovalo několika výpověďmi před policií napříč celou dovolenou. Po návratu domů se však cestovní kancelář s kompenzací moc nepředvedla.

Celý článek
Před 2 týdny

Podvnodník na vlně

Podvnodník na vlně

Loni na jaře vrcholila panika okolo evropského nařízení GDPR. Mnoho podnikavých duší postavilo své výdělky na strachu z neznámého, z vysokých pokut, šíření bludů a pořádání zbytečných školení. Jeden takový to zkoušel i na pana Jaromíra.

Celý článek