Ležet není od slova lhát

Feb. 19, 2019

Kvalitní spánek je základem dobrého dne, týdne, ba i celého života. Proto každý věnujeme pozornost tomu, na čem spíme. A přesně proto si pan Michal se svou přítelkyní do nového bytu pořídili kvalitní matraci z paměťové pěny a pořádný lamelový rošt. Sladké snění ale netrvalo dlouho.

Nový byt, zářná budoucnost, velká postel. A samozřejmě pořádná matrace s roštem. Zpočátku si pan Michal s přítelkyní libovali, jak krásně se jim na novém lůžku spí. Už za půl roku se ale oba začali budit rozlámaní a s bolestí hlavy od páteře – s potížemi, které je nikdy předtím netrápily. Brzy přišli na to, že na vině je extrémně proleželá matrace a popraskané lamely roštu, které navíc povrch matrace rozedřely.

Ihned se proto vydali za prodejcem, aby matraci i rošt v celkové hodnotě 21.700 Kč reklamovali – přeci jen se nejednalo o věci, které by standardně měly životnost půl roku. Při reklamaci požadovali novou matraci i rošt. Očekávali, že reklamaci prodejce vyřídí ihned, ten však oba předměty převzal k reklamačnímu řízení, tudíž pan Michal s přítelkyní neměli na čem spát. Po bezmála třech týdnech se prodejce ozval, že na roštu vyměnil popraskané lamely za nějaké, co mu zbyly ve skladu. Reklamaci matrace zamítl s tím, že se jedná o běžné opotřebení. To už se pan Michal dopálil a obrátil se na nás.

Po obdržení podkladů jsme prodejci obratem zaslali výzvu, aby svůj postoj přehodnotil. Zpochybnili jsme i jeho přístup, kvůli kterému museli pan Michal se svou drahou polovičkou spát na zemi. Netrvalo ani týden a volal nám rozradostněný pan Michal, že jej prodejce kontaktoval, aby mu řekl, že změnil názor. Omluvil se za vzniklé potíže a dohodl se s panem Michalem, že jim domů přiveze a sestaví nový rošt i s novou matrací.

Opět se ukázalo, že D.A.S. je pro své klienty silným partnerem, díky kterému si mohou dopřát klidné spaní. A v některých případech i doslova.

Chcete i vy, aby za Vámi stál silný partner?

Zadáním telefonního čísla souhlasím s tím, že budu ve zvoleném čase osloven a kontaktován za účelem seznámení se s možnostmi od D.A.S.

Děkujeme!

Obratem vám zavoláme na telefonní číslo +420.

Chyba při zpracování požadavku,
zkuste to prosím později znovu!
Včera

Spor s pojišťovnou, který skočil triumfem

Spor s pojišťovnou, který skočil triumfem

Pan Martin měl opravdu smolný den. Připletl se do dopravní nehody, která nepoškodila jen jedno, ale dokonce dvě jeho auta zaparkovaná podél silnice. Když pak požadoval proplacení škod, pojišťovna si hbitě našla kličku, jak se své zodpovědnosti vyhnout.

Celý článek
Před týdnem

Jak vyhrát boj s Krajskou správou silnic?

Jak vyhrát boj s Krajskou správou silnic?

Výmoly, štěrk, nerovnosti na silnici. V nejlepším případě to odnese jen pneumatika, v horším případě i disk nebo další části auta. V případě pana Leoše to bylo obojí. S úhradou oprav za škodu to však tak jednoduché nebylo.

Celý článek
Před 2 týdny

Sluneční energie za všechny prachy

Sluneční energie za všechny prachy

Kdo nemá fotovoltaiku, jako by nebyl. Paní Marcela byla vždy nakloněná myšlence o vlastní solární elektrárně. Když se doslechla o moderním ekologickém trendu za výhodnou cenu, rozhodla se jednat. Její plány ale nabraly nečekaný směr.

Celý článek