Luxus na jedno použití

March 14, 2018

Na svatbu se člověk chce vyparádit. Tím spíš, když se jedná o svatbu Vašeho bratra. Stejně to cítila i slečna Lucie a pořídila si krásné bleděmodré šaty z renomovaného zavedeného módního domu. Kdyby jen tušila, že budou na jedno použití…

Svatba i vše kolem dopadlo, jak mělo, a jestli neumřeli, žijí spolu dodnes. Horší osud ale potkal šaty slečny Lucie. Přežily svatbu, ale to bylo všechno – místo dalšího nošení se dočkaly reklamace. Spodní vrstva šatů byla roztržená, na několika místech se začaly párat… Prostě hrůza. Takhle si značkové šaty opravdu nepředstavovala.

Značková prodejna šaty řádně přijala k reklamačnímu řízení, avšak protože šlo o originální kus jedinečné barvy, rozhodl se prodejce pro opravu vad, přestože slečna Lucie pro množství vad požadovala odstoupení od smlouvy a vrácení zaplacených peněz. Poté, co byla vyrozuměna o tom, že šaty jsou připraveny k vyzvednutí, čekalo ji další překvapení. Vady sice prodejce opravil, nicméně takovým způsobem, že šaty byly na několika místech doslova zničené od šicích jehel. Prodejce toto poškození však prodejce odmítl uznat s tím, že „…to stejně není moc vidět.“. Pohár trpělivosti slečny Lucie přetekl a předala případ nám.

Kontaktovali jsme prodejce s výzvou k přehodnocení jeho stanoviska nejen s ohledem na viditelné vady na kráse, které šaty mají, ale i na jeho dobrou a léty budovanou pověst prémiového výrobce dámské módy, ke které by se měl vázat i odpovídající přístup k zákazníkům, kteří za oděv zaplatili nemalé částky. Prodejce nakonec svou chybu uznal, slečně Lucii se omluvil a nabídl jí, buď jakékoliv šaty z nové kolekce, popřípadě úplné vrácení peněz za poničené šaty.

Chcete více informací o právní ochraně? Poradíme vám, jak se nejlépe chránit.

Děkujeme!

Obratem vám zavoláme na telefonní číslo +420.

Chyba při zpracování požadavku,
zkuste to prosím později znovu!
Před 6 dny

Pojišťovna a škrábanec

Pojišťovna a škrábanec

Řidička vozu jedoucího za panem Mirkem na křižovatce neodhadla situaci a na mokré vozovce nedokázala včas zabrzdit. Náraz sice nebyl nijak silný, ale i tak dokázal citelně poškodit zadní část vozidla pana Mirka. Pojišťovna řidičky mu ale po opravě sdělila, že opravu nemůže proplatit celou, protože nárazník byl poškozený už před nehodou. Škrábanci.

Celý článek
Před týdnem

Pokažená dovolená

Pokažená dovolená

Dovolená v pětihvězdičkovém resortu v populárním letovisku nabrala nechtěné otáčky už při cestě z letiště. Vše začalo havárií autobusu, kterým pan Ivo s rodinou jeli, a pokračovalo několika výpověďmi před policií napříč celou dovolenou. Po návratu domů se však cestovní kancelář s kompenzací moc nepředvedla.

Celý článek
Před 2 týdny

Podvnodník na vlně

Podvnodník na vlně

Loni na jaře vrcholila panika okolo evropského nařízení GDPR. Mnoho podnikavých duší postavilo své výdělky na strachu z neznámého, z vysokých pokut, šíření bludů a pořádání zbytečných školení. Jeden takový to zkoušel i na pana Jaromíra.

Celý článek