Luxus na jedno použití

March 14, 2018

Na svatbu se člověk chce vyparádit. Tím spíš, když se jedná o svatbu Vašeho bratra. Stejně to cítila i slečna Lucie a pořídila si krásné bleděmodré šaty z renomovaného zavedeného módního domu. Kdyby jen tušila, že budou na jedno použití…

Svatba i vše kolem dopadlo, jak mělo, a jestli neumřeli, žijí spolu dodnes. Horší osud ale potkal šaty slečny Lucie. Přežily svatbu, ale to bylo všechno – místo dalšího nošení se dočkaly reklamace. Spodní vrstva šatů byla roztržená, na několika místech se začaly párat… Prostě hrůza. Takhle si značkové šaty opravdu nepředstavovala.

Značková prodejna šaty řádně přijala k reklamačnímu řízení, avšak protože šlo o originální kus jedinečné barvy, rozhodl se prodejce pro opravu vad, přestože slečna Lucie pro množství vad požadovala odstoupení od smlouvy a vrácení zaplacených peněz. Poté, co byla vyrozuměna o tom, že šaty jsou připraveny k vyzvednutí, čekalo ji další překvapení. Vady sice prodejce opravil, nicméně takovým způsobem, že šaty byly na několika místech doslova zničené od šicích jehel. Prodejce toto poškození však prodejce odmítl uznat s tím, že „…to stejně není moc vidět.“. Pohár trpělivosti slečny Lucie přetekl a předala případ nám.

Kontaktovali jsme prodejce s výzvou k přehodnocení jeho stanoviska nejen s ohledem na viditelné vady na kráse, které šaty mají, ale i na jeho dobrou a léty budovanou pověst prémiového výrobce dámské módy, ke které by se měl vázat i odpovídající přístup k zákazníkům, kteří za oděv zaplatili nemalé částky. Prodejce nakonec svou chybu uznal, slečně Lucii se omluvil a nabídl jí, buď jakékoliv šaty z nové kolekce, popřípadě úplné vrácení peněz za poničené šaty.

Chcete i vy, aby za Vámi stál silný partner?

Zadáním telefonního čísla souhlasím s tím, že budu ve zvoleném čase osloven a kontaktován za účelem seznámení se s možnostmi od D.A.S.

Děkujeme!

Obratem vám zavoláme na telefonní číslo +420.

Chyba při zpracování požadavku,
zkuste to prosím později znovu!
Před 4 dny

Poctivý zaměstnanec je k nezaplacení

Poctivý zaměstnanec je k nezaplacení

Najít spolehlivého a poctivého zaměstnance je někdy pěkný oříšek. Sám se o tom přesvědčil také pan Leoš, který pracuje ve vedení jedné přepravní společnosti. Vždy se v lidech snažil vidět to nejlepší, což se mu v tomto případě vymstilo. Nový zaměstnanec Franta mu ukázal, jak důležité je vše prověřovat.

Celý článek
Před týdnem

Trojnásobná smůla v autoservisu

Trojnásobná smůla v autoservisu

Pískání brzd neznačí nic dobrého. Své o tom ví také pan Ladislav, který nechtěl nic riskovat a své auto dovezl do nejbližšího servisu. Jenže místo toho, aby mu závadu opravili, tak mu zadělali na další problémy.

Celý článek
Před 2 týdny

Zapomenuté mýtné, co se pěkně prodražilo

Zapomenuté mýtné, co se pěkně prodražilo

Co se stane, když zapomenete zaplatit mýtné v zahraničí? Odpověď na tuto otázku dobře zná pan Petr – podnikatel v kamionové dopravě, který zapomněl pro jedno své auto uhradit silniční poplatek ve Velké Británii. Přečtěte si, jak funguje místní systém pokut.

Celý článek