Luxus na jedno použití

14. března 2018

Na svatbu se člověk chce vyparádit. Tím spíš, když se jedná o svatbu Vašeho bratra. Stejně to cítila i slečna Lucie a pořídila si krásné bleděmodré šaty z renomovaného zavedeného módního domu. Kdyby jen tušila, že budou na jedno použití…

Svatba i vše kolem dopadlo, jak mělo, a jestli neumřeli, žijí spolu dodnes. Horší osud ale potkal šaty slečny Lucie. Přežily svatbu, ale to bylo všechno – místo dalšího nošení se dočkaly reklamace. Spodní vrstva šatů byla roztržená, na několika místech se začaly párat… Prostě hrůza. Takhle si značkové šaty opravdu nepředstavovala.

Značková prodejna šaty řádně přijala k reklamačnímu řízení, avšak protože šlo o originální kus jedinečné barvy, rozhodl se prodejce pro opravu vad, přestože slečna Lucie pro množství vad požadovala odstoupení od smlouvy a vrácení zaplacených peněz. Poté, co byla vyrozuměna o tom, že šaty jsou připraveny k vyzvednutí, čekalo ji další překvapení. Vady sice prodejce opravil, nicméně takovým způsobem, že šaty byly na několika místech doslova zničené od šicích jehel. Prodejce toto poškození však prodejce odmítl uznat s tím, že „…to stejně není moc vidět.“. Pohár trpělivosti slečny Lucie přetekl a předala případ nám.

Kontaktovali jsme prodejce s výzvou k přehodnocení jeho stanoviska nejen s ohledem na viditelné vady na kráse, které šaty mají, ale i na jeho dobrou a léty budovanou pověst prémiového výrobce dámské módy, ke které by se měl vázat i odpovídající přístup k zákazníkům, kteří za oděv zaplatili nemalé částky. Prodejce nakonec svou chybu uznal, slečně Lucii se omluvil a nabídl jí, buď jakékoliv šaty z nové kolekce, popřípadě úplné vrácení peněz za poničené šaty.

Chcete více informací o právní ochraně? Poradíme vám, jak se nejlépe chránit.

Děkujeme!

Obratem vám zavoláme na telefonní číslo +420.

Chyba při zpracování požadavku,
zkuste to prosím později znovu!
Dneska

Měl platit, i když neměl za co

Měl platit, i když neměl za co

Někdo sbírá známky, někdo motýly. Pan Gregor, vášnivý to řidič, sbíral a vyměňoval auta. Když jeden ze svých kousků prodal, v dobré víře doložil pojišťovně všechny potřebné doklady a zrušil povinné ručení. Tím považoval vše za skončené. Pojišťovna po něm ale začala po několika měsících vymáhat nezaplacené pojistné.

Celý článek
Před 6 dny

Nech ho jít!

Nech ho jít!

I když člověka práce baví, jde mu od ruky, může se objevit touha zaměstnání změnit. Ať už kvůli penězům nebo jen pro ten pocit změny. Problém ale je, když se zaměstnavatel nemůže s Vaším odchodem smířit a dělá Vám naschvály.

Celý článek
Před týdnem

Životní (ne)pojištění

Životní (ne)pojištění

Pan Jonáš si prakticky celý svůj život platil velmi širokou životní pojistku. Když však utrpěl úraz s fatálními následky, které mu přivodily invaliditu 3. stupně, byl rád, že měl v rámci pojistky sjednané i zproštění od placení pojistného. Pojišťovna se k němu ale obrátila zády, pojistku mu po čase zrušila pro neplacení pojistného a začala po něm nedoplatek vymáhat.

Celý článek