Luxus na jedno použití

March 14, 2018

Na svatbu se člověk chce vyparádit. Tím spíš, když se jedná o svatbu Vašeho bratra. Stejně to cítila i slečna Lucie a pořídila si krásné bleděmodré šaty z renomovaného zavedeného módního domu. Kdyby jen tušila, že budou na jedno použití…

Svatba i vše kolem dopadlo, jak mělo, a jestli neumřeli, žijí spolu dodnes. Horší osud ale potkal šaty slečny Lucie. Přežily svatbu, ale to bylo všechno – místo dalšího nošení se dočkaly reklamace. Spodní vrstva šatů byla roztržená, na několika místech se začaly párat… Prostě hrůza. Takhle si značkové šaty opravdu nepředstavovala.

Značková prodejna šaty řádně přijala k reklamačnímu řízení, avšak protože šlo o originální kus jedinečné barvy, rozhodl se prodejce pro opravu vad, přestože slečna Lucie pro množství vad požadovala odstoupení od smlouvy a vrácení zaplacených peněz. Poté, co byla vyrozuměna o tom, že šaty jsou připraveny k vyzvednutí, čekalo ji další překvapení. Vady sice prodejce opravil, nicméně takovým způsobem, že šaty byly na několika místech doslova zničené od šicích jehel. Prodejce toto poškození však prodejce odmítl uznat s tím, že „…to stejně není moc vidět.“. Pohár trpělivosti slečny Lucie přetekl a předala případ nám.

Kontaktovali jsme prodejce s výzvou k přehodnocení jeho stanoviska nejen s ohledem na viditelné vady na kráse, které šaty mají, ale i na jeho dobrou a léty budovanou pověst prémiového výrobce dámské módy, ke které by se měl vázat i odpovídající přístup k zákazníkům, kteří za oděv zaplatili nemalé částky. Prodejce nakonec svou chybu uznal, slečně Lucii se omluvil a nabídl jí, buď jakékoliv šaty z nové kolekce, popřípadě úplné vrácení peněz za poničené šaty.

Chcete i vy, aby za Vámi stál silný partner?

Zadáním telefonního čísla souhlasím s tím, že budu ve zvoleném čase osloven a kontaktován za účelem seznámení se s možnostmi od D.A.S.

Děkujeme!

Obratem vám zavoláme na telefonní číslo +420.

Chyba při zpracování požadavku,
zkuste to prosím později znovu!
Před 6 dny

Přetahovaná s cestovní kanceláří

Přetahovaná s cestovní kanceláří

Na poslední výlet se žáci devátých tříd moc těšili. Koronavirová pandemie ale plány překazila, a tak musela paní ředitelka musela celý zájezd zrušit. Na krku jí navíc zbyl spor s cestovní kanceláří, která odmítala vrátit uhrazenou zálohu. Jak si právníci poradili s touto zapeklitou situací?

Celý článek
Před týdnem

Zapřená škoda

Zapřená škoda

Vymáhání škody je zapeklitý úkol, který potrápil nejednoho věřitele. Pěkně se u toho zapotil i pan Šimon, kterému jeho zaměstnanec poškodil vozidlo a přívěs. Na výzvy k úhradě nereagoval a snažil se vše zamést pod koberec. Jak si pan Šimon poradil s vykutáleným dlužníkem?

Celý článek
Před 2 týdny

Cesta do hlubin ředitelovy duše

Cesta do hlubin ředitelovy duše

Lež má krátké nohy. Pocítil to i pan Karel, bývalý ředitel školy, který si do svých kapes nakradl rovné 4 miliony z účtu školy. Vše by mu možná prošlo, kdyby nezakročil současný ředitel, pan Čestmír, společně s právníky D.A.S. Jak si nakonec poradili s tímto zapeklitým případem?

Celý článek