Měl platit, i když neměl za co

March 20, 2019

Někdo sbírá známky, někdo motýly. Pan Gregor, vášnivý to řidič, sbíral a vyměňoval auta. Když jeden ze svých kousků prodal, v dobré víře doložil pojišťovně všechny potřebné doklady a zrušil povinné ručení. Tím považoval vše za skončené. Pojišťovna po něm ale začala po několika měsících vymáhat nezaplacené pojistné.

Po prodeji vozidla a vyřízení všech papírů včetně zrušení povinného ručení měl pan Gregor za to, že je vše vyřízené. Když se mu po osmi měsících ozvala jistá advokátní kancelář zastupující pojišťovnu, u které měl povinné ručení sjednané, nestíhal se divit. Nejen, že po něm pojišťovna požadovala nedoplatek na pojistném ve výši 4 500,- Kč, advokátní kancelář si zároveň vyúčtovala dalších 8 000,- Kč za vymáhání pohledávky. Navíc mu hrozili, že pokud okamžitě nezaplatí, půjde přes soud vymáhání až do exekuce, čímž jeho dluh vzroste o desetitisíce korun.

S tím se pan Gregor odmítl smířit a snažil se vše vyřešit s pojišťovnou a advokátní kanceláří sám. Vše ale byly jen slepé uličky, které vedly pouze k dalším výhrůžkám protistrany. Proto se pan Gregor obrátil na nás, abychom převzali jeho zastoupení a věc vyřešili k jeho spokojenosti. A jelikož měl pan Gregor stanovenou lhůtu k úhradě, museli jsme jednat rychle. Ihned jsme proto vstoupili v jednání s pojišťovnou i advokátní kanceláří a vyžádali si řádné zdůvodnění nároku pojišťovny. Jakékoliv odůvodnění totiž první výzva postrádala.

Po obdržení řádného odůvodnění nároku od advokátní kanceláře pojišťovny jsme posouzením nároku pověřili spolupracujícího advokáta, který se na problematiku pojistných smluv specializuje. Náš advokát pak kontaktoval protistranu s argumenty opírajícími se o aktuální judikaturu a ustálené právní zvyklosti. Na základě jeho analýzy pak pojišťovna i její advokátní kancelář ustoupily od vymáhání svých nároků a na naši žádost panu Gregorovi i zaslaly potvrzení, že všechny jeho závazky jsou splněné. Pan Gregor nám pak písemně poděkoval, že bez naší pomoci by nátlaku pojišťovny podlehl a raději dluh zaplatil.

Chcete i vy, aby za Vámi stál silný partner?

Zadáním telefonního čísla souhlasím s tím, že budu ve zvoleném čase osloven a kontaktován za účelem seznámení se s možnostmi od D.A.S.

Děkujeme!

Obratem vám zavoláme na telefonní číslo +420.

Chyba při zpracování požadavku,
zkuste to prosím později znovu!
Před 4 dny

Poctivý zaměstnanec je k nezaplacení

Poctivý zaměstnanec je k nezaplacení

Najít spolehlivého a poctivého zaměstnance je někdy pěkný oříšek. Sám se o tom přesvědčil také pan Leoš, který pracuje ve vedení jedné přepravní společnosti. Vždy se v lidech snažil vidět to nejlepší, což se mu v tomto případě vymstilo. Nový zaměstnanec Franta mu ukázal, jak důležité je vše prověřovat.

Celý článek
Před týdnem

Trojnásobná smůla v autoservisu

Trojnásobná smůla v autoservisu

Pískání brzd neznačí nic dobrého. Své o tom ví také pan Ladislav, který nechtěl nic riskovat a své auto dovezl do nejbližšího servisu. Jenže místo toho, aby mu závadu opravili, tak mu zadělali na další problémy.

Celý článek
Před 2 týdny

Zapomenuté mýtné, co se pěkně prodražilo

Zapomenuté mýtné, co se pěkně prodražilo

Co se stane, když zapomenete zaplatit mýtné v zahraničí? Odpověď na tuto otázku dobře zná pan Petr – podnikatel v kamionové dopravě, který zapomněl pro jedno své auto uhradit silniční poplatek ve Velké Británii. Přečtěte si, jak funguje místní systém pokut.

Celý článek