Měl platit, i když neměl za co

March 20, 2019

Někdo sbírá známky, někdo motýly. Pan Gregor, vášnivý to řidič, sbíral a vyměňoval auta. Když jeden ze svých kousků prodal, v dobré víře doložil pojišťovně všechny potřebné doklady a zrušil povinné ručení. Tím považoval vše za skončené. Pojišťovna po něm ale začala po několika měsících vymáhat nezaplacené pojistné.

Po prodeji vozidla a vyřízení všech papírů včetně zrušení povinného ručení měl pan Gregor za to, že je vše vyřízené. Když se mu po osmi měsících ozvala jistá advokátní kancelář zastupující pojišťovnu, u které měl povinné ručení sjednané, nestíhal se divit. Nejen, že po něm pojišťovna požadovala nedoplatek na pojistném ve výši 4 500,- Kč, advokátní kancelář si zároveň vyúčtovala dalších 8 000,- Kč za vymáhání pohledávky. Navíc mu hrozili, že pokud okamžitě nezaplatí, půjde přes soud vymáhání až do exekuce, čímž jeho dluh vzroste o desetitisíce korun.

S tím se pan Gregor odmítl smířit a snažil se vše vyřešit s pojišťovnou a advokátní kanceláří sám. Vše ale byly jen slepé uličky, které vedly pouze k dalším výhrůžkám protistrany. Proto se pan Gregor obrátil na nás, abychom převzali jeho zastoupení a věc vyřešili k jeho spokojenosti. A jelikož měl pan Gregor stanovenou lhůtu k úhradě, museli jsme jednat rychle. Ihned jsme proto vstoupili v jednání s pojišťovnou i advokátní kanceláří a vyžádali si řádné zdůvodnění nároku pojišťovny. Jakékoliv odůvodnění totiž první výzva postrádala.

Po obdržení řádného odůvodnění nároku od advokátní kanceláře pojišťovny jsme posouzením nároku pověřili spolupracujícího advokáta, který se na problematiku pojistných smluv specializuje. Náš advokát pak kontaktoval protistranu s argumenty opírajícími se o aktuální judikaturu a ustálené právní zvyklosti. Na základě jeho analýzy pak pojišťovna i její advokátní kancelář ustoupily od vymáhání svých nároků a na naši žádost panu Gregorovi i zaslaly potvrzení, že všechny jeho závazky jsou splněné. Pan Gregor nám pak písemně poděkoval, že bez naší pomoci by nátlaku pojišťovny podlehl a raději dluh zaplatil.

Chcete i vy, aby za Vámi stál silný partner?

Zadáním telefonního čísla souhlasím s tím, že budu ve zvoleném čase osloven a kontaktován za účelem seznámení se s možnostmi od D.A.S.

Děkujeme!

Obratem vám zavoláme na telefonní číslo +420.

Chyba při zpracování požadavku,
zkuste to prosím později znovu!
Před 6 dny

Přetahovaná s cestovní kanceláří

Přetahovaná s cestovní kanceláří

Na poslední výlet se žáci devátých tříd moc těšili. Koronavirová pandemie ale plány překazila, a tak musela paní ředitelka musela celý zájezd zrušit. Na krku jí navíc zbyl spor s cestovní kanceláří, která odmítala vrátit uhrazenou zálohu. Jak si právníci poradili s touto zapeklitou situací?

Celý článek
Před týdnem

Zapřená škoda

Zapřená škoda

Vymáhání škody je zapeklitý úkol, který potrápil nejednoho věřitele. Pěkně se u toho zapotil i pan Šimon, kterému jeho zaměstnanec poškodil vozidlo a přívěs. Na výzvy k úhradě nereagoval a snažil se vše zamést pod koberec. Jak si pan Šimon poradil s vykutáleným dlužníkem?

Celý článek
Před 2 týdny

Cesta do hlubin ředitelovy duše

Cesta do hlubin ředitelovy duše

Lež má krátké nohy. Pocítil to i pan Karel, bývalý ředitel školy, který si do svých kapes nakradl rovné 4 miliony z účtu školy. Vše by mu možná prošlo, kdyby nezakročil současný ředitel, pan Čestmír, společně s právníky D.A.S. Jak si nakonec poradili s tímto zapeklitým případem?

Celý článek