Milionové odškodné

Feb. 1, 2021

Jedna nevinná jízda na čtyřkolce a hrozivý pád – to je příběh pana Ondřeje, který na tento den bude vzpomínat ještě dlouho. Jak se popasoval se svými zraněními a neústupnou pojišťovnou, která mu odmítala vyplatit spravedlivou částku za následky jeho úrazu?

Osudným se pro pana Ondřeje stal den, kdy se rozhodl vyjet na své milované čtyřkolce. Projížďku totiž zakončil ošklivý pád, který si vyžádal okamžitý letecký transport do nemocnice. Po příletu čekaly pana Ondřeje hned dvě vážné operace – první se týkala poranění páteře, druhá zase poranění stehenní kosti.

Bohužel, ani operace a úsilí lékařů nedokázaly plně vyléčit zranění pana Ondřeje. V konečném důsledku pacient ochrnul na dolní končetiny i při pravidelné rehabilitaci. „Co by mohlo být ještě horší,“ bědoval pan Ondřej.

Svůj úraz samozřejmě nahlásil zpětně pojišťovně a chtěl po ní odškodné za trvalé následky svého zranění. Jeho vyhlídky na vyplacení zasloužené částky se však rozplynuly v okamžiku, kdy mu pojišťovna oznámila, že mu vyplatí pouze 2.499.998 Kč. Pan Ondřej se s tímto rozhodnutím nespokojil a rozhodl se přivolat na pomoc právníky z D.A.S.

Jak to celé pokračovalo? Právníci dlouho nelenili a pustili se do práce. Nejdříve požádali pojišťovnu o přehodnocení svého stanoviska a když ani to nepomohlo, posílili tým o právníky ze spolupracující kanceláře. Vše začalo hledáním mezery, kterou pojišťovna přehlédla – důvod pro výši odškodné částky. A po pečlivém hledání našli důkaz, že pojišťovna nezohlednila všechny následky úrazu pana Ondřeje. S tímto argumentem se pak obrátili zpátky na pojišťovnu a dožadovali se přehodnocení stanoviska.

Netrvalo dlouho a pojišťovna přiznala, že pan Ondřej si skutečně zaslouží vyšší pojistné. Na kolik se částka nakonec vyšplhala? K radosti pana Ondřeje pojišťovna vyplatila více než dvojnásobek předchozí částky – tedy 5.499.994 Kč. „Jsem tak rád, že existuje někdo, na koho se můžu obrátit, když se mi děje bezpráví,“ vydechl si s úlevou pan Ondřej. Byl moc rád, že se právníci D.A.S. odmítavého postoje pojišťovny nezalekli a dokázali případ dotáhnout do vítězného konce.

Chcete i vy, aby za Vámi stál silný partner?

Zadáním telefonního čísla souhlasím s tím, že budu ve zvoleném čase osloven a kontaktován za účelem seznámení se s možnostmi od D.A.S.

Děkujeme!

Obratem vám zavoláme na telefonní číslo +420.

Chyba při zpracování požadavku,
zkuste to prosím později znovu!
Před 4 dny

Poctivý zaměstnanec je k nezaplacení

Poctivý zaměstnanec je k nezaplacení

Najít spolehlivého a poctivého zaměstnance je někdy pěkný oříšek. Sám se o tom přesvědčil také pan Leoš, který pracuje ve vedení jedné přepravní společnosti. Vždy se v lidech snažil vidět to nejlepší, což se mu v tomto případě vymstilo. Nový zaměstnanec Franta mu ukázal, jak důležité je vše prověřovat.

Celý článek
Před týdnem

Trojnásobná smůla v autoservisu

Trojnásobná smůla v autoservisu

Pískání brzd neznačí nic dobrého. Své o tom ví také pan Ladislav, který nechtěl nic riskovat a své auto dovezl do nejbližšího servisu. Jenže místo toho, aby mu závadu opravili, tak mu zadělali na další problémy.

Celý článek
Před 2 týdny

Zapomenuté mýtné, co se pěkně prodražilo

Zapomenuté mýtné, co se pěkně prodražilo

Co se stane, když zapomenete zaplatit mýtné v zahraničí? Odpověď na tuto otázku dobře zná pan Petr – podnikatel v kamionové dopravě, který zapomněl pro jedno své auto uhradit silniční poplatek ve Velké Británii. Přečtěte si, jak funguje místní systém pokut.

Celý článek