Na bagr prý neměl sahat, když s ním neumí zacházet

June 5, 2017

Že pojišťovny disponují znalci na všechny neduhy světa a ví všechno nejlíp, je všeobecně známá věc. V případě pana Vojtěcha se “vytáhli” znalostmi obsluhy bagru, když mu odmítli vyplatit plnění z odpovědnostního pojištění. A přitom se pan Vojtěch pouze snažil co nejrychleji opravit závadu, aby neblokoval provoz.

Pro dobrotu na žebrotu. Pořekadlo, o kterém pan Vojtěch ví své. Když jednoho dne odvážel bagr ze stavby, porouchal se na tom nejméně vhodném místě. Pan Vojtěch měl na výběr - čekat na příjezd mechanika a zdržovat ostatní řidiče, anebo bagr provizorně opravit a uvolnit silnici. Pan Vojtěch se rozhodl pro druhou variantu. Bohužel během opravy položil důležitou součástku na pás bagru, zapomněl na ni a rozjel se. Škoda více než čtyřicet tisíc korun byla na světě.

Zaměstnavatel oprávněně požadoval po panu Vojtěchovi náhradu škody. Pan Vojtěch se proto obrátil na svou pojišťovnu, aby zaměstnavateli vyplatila odpovídající částku z jeho odpovědnostního pojištění. Jenže pojišťovna se na celou situaci dívala úplně jinak - pan Vojtěch prý zanedbal předepsanou obsluhu nebo údržbu, případ tak spadá do výluky a pojišťovna žádnou újmu kompenzovat nebude.

Naštěstí byl pan Vojtěch prostřednictvím svého zaměstnavatele pod naší ochranou. Prostudovali jsme celý případ a zaslali pojišťovně výzvu k opětovnému zvážení rozhodnutí. Pojišťovna svůj názor přehodnotila a vyplatila zaměstnavateli částku v plné výši. A pracovní vztahy zůstali na dobré úrovni.

Chcete i vy, aby za Vámi stál silný partner?

Zadáním telefonního čísla souhlasím s tím, že budu ve zvoleném čase osloven a kontaktován za účelem seznámení se s možnostmi od D.A.S.

Děkujeme!

Obratem vám zavoláme na telefonní číslo +420.

Chyba při zpracování požadavku,
zkuste to prosím později znovu!
Dneska

Nesprávně podaná reklamace

Nesprávně podaná reklamace

V seznamu reklamačních pravidel by se jeden rychle ztratil. Když ale po svém boku máte někoho, kdo se ve všech ustanoveních vyzná, pak vaše šance na úspěšnou reklamaci raketově roste. O tom se přesvědčil i pan Daniel.

Celý článek
Před týdnem

Dvojitá reklamace

Dvojitá reklamace

Jak rychle se vyřídí reklamace? To záleží na ochotě a časové kapacitě prodejce. V některých případech se ale ke spokojenosti zákazníka nevyřídí vůbec. To byl případ i pana Marka, který se bez právní pomoci neobešel.

Celý článek
Před 2 týdny

Ulomená kachlička

Ulomená kachlička

Stačí chvíle nepozornosti, špatná shoda náhod nebo v případě pana Milana ulomená kachlička, a vše se může v sekundě zhroutit. To, co se zdálo jako drobný úraz, nabralo opravdové grády. A kdyby nebylo D.A.S., ke zdravotním komplikacím by se přidaly i nemalé finanční náklady.

Celý článek