Na bagr prý neměl sahat, když s ním neumí zacházet

June 5, 2017

Že pojišťovny disponují znalci na všechny neduhy světa a ví všechno nejlíp, je všeobecně známá věc. V případě pana Vojtěcha se “vytáhli” znalostmi obsluhy bagru, když mu odmítli vyplatit plnění z odpovědnostního pojištění. A přitom se pan Vojtěch pouze snažil co nejrychleji opravit závadu, aby neblokoval provoz.

Pro dobrotu na žebrotu. Pořekadlo, o kterém pan Vojtěch ví své. Když jednoho dne odvážel bagr ze stavby, porouchal se na tom nejméně vhodném místě. Pan Vojtěch měl na výběr - čekat na příjezd mechanika a zdržovat ostatní řidiče, anebo bagr provizorně opravit a uvolnit silnici. Pan Vojtěch se rozhodl pro druhou variantu. Bohužel během opravy položil důležitou součástku na pás bagru, zapomněl na ni a rozjel se. Škoda více než čtyřicet tisíc korun byla na světě.

Zaměstnavatel oprávněně požadoval po panu Vojtěchovi náhradu škody. Pan Vojtěch se proto obrátil na svou pojišťovnu, aby zaměstnavateli vyplatila odpovídající částku z jeho odpovědnostního pojištění. Jenže pojišťovna se na celou situaci dívala úplně jinak - pan Vojtěch prý zanedbal předepsanou obsluhu nebo údržbu, případ tak spadá do výluky a pojišťovna žádnou újmu kompenzovat nebude.

Naštěstí byl pan Vojtěch prostřednictvím svého zaměstnavatele pod naší ochranou. Prostudovali jsme celý případ a zaslali pojišťovně výzvu k opětovnému zvážení rozhodnutí. Pojišťovna svůj názor přehodnotila a vyplatila zaměstnavateli částku v plné výši. A pracovní vztahy zůstali na dobré úrovni.

Chcete i vy, aby za Vámi stál silný partner?

Zadáním telefonního čísla souhlasím s tím, že budu ve zvoleném čase osloven a kontaktován za účelem seznámení se s možnostmi od D.A.S.

Děkujeme!

Obratem vám zavoláme na telefonní číslo +420.

Chyba při zpracování požadavku,
zkuste to prosím později znovu!
Před 2 dny

Přetahovaná s cestovní kanceláří

Přetahovaná s cestovní kanceláří

Na poslední výlet se žáci devátých tříd moc těšili. Koronavirová pandemie ale plány překazila, a tak musela paní ředitelka musela celý zájezd zrušit. Na krku jí navíc zbyl spor s cestovní kanceláří, která odmítala vrátit uhrazenou zálohu. Jak si právníci poradili s touto zapeklitou situací?

Celý článek
Před týdnem

Zapřená škoda

Zapřená škoda

Vymáhání škody je zapeklitý úkol, který potrápil nejednoho věřitele. Pěkně se u toho zapotil i pan Šimon, kterému jeho zaměstnanec poškodil vozidlo a přívěs. Na výzvy k úhradě nereagoval a snažil se vše zamést pod koberec. Jak si pan Šimon poradil s vykutáleným dlužníkem?

Celý článek
Před 2 týdny

Cesta do hlubin ředitelovy duše

Cesta do hlubin ředitelovy duše

Lež má krátké nohy. Pocítil to i pan Karel, bývalý ředitel školy, který si do svých kapes nakradl rovné 4 miliony z účtu školy. Vše by mu možná prošlo, kdyby nezakročil současný ředitel, pan Čestmír, společně s právníky D.A.S. Jak si nakonec poradili s tímto zapeklitým případem?

Celý článek