Na dodavateli prý nezáleží, hlavní je zaplacená faktura

April 3, 2017

Navštívit kadeřníka a zaplatit popeláři. Objednat u číšníka, ale oběd chtít po instalatérovi. Asi tak nějak si svět představují podvodníci, kteří se dožadovali proplacení faktury od pana Miroslava. Využíval reklamní služby jednoho webového portálu, ale jiná firma od něj chtěla tyto služby uhradit. Když má, ať dá.

Lékaři nenesou zodpovědnost jen za lidské životy, ale také za prosperující živnost. Jejich povinnosti mají částečně také obchodní charakter. Panu Miroslavovi v ordinaci denně zvoní telefon s různými rádoby výhodnými nabídkami. Jednoho dne se mu ozval obchodník s nabídkou placené inzerce na webovém portálu, jehož služby pan Miroslav skutečně využívá. Pan Miroslav neměl momentálně zájem a odmítl, avšak rozrušen právě řešeným případem na otázku, zda může prodejce zaslat fakturu, nedopatřením odpověděl, že ano. A pak se nestačil divit.

Během několika dní skutečně dorazila faktura. Tvářila se, že ji vystavila společnost, se kterou pan Miroslav v minulosti spolupracoval. Lišila se jen v drobných, ale zásadních detailech, jako je číslo bankovního účtu. Pan Miroslav nesrovnalosti naštěstí na poslední chvíli odhalil a fakturu stornoval. Myslel si, že se tak vše vyřešilo. Jenže společnost, která fakturu vystavila, peníze začala vymáhat. A tak jsme se do jednání vložili my.

Upozornili jsme společnost, že dle našich informací nedošlo k uzavření kupní smlouvy, a to ani po telefonu. Požádali jsme o předložení záznamu telefonického hovoru, kde by klient smlouvu potvrdil. Společnost nebyla schopná dodat jakékoli důkazy, že je její jednání oprávněné, a tak musela od vymáhání upustit. A pan Miroslav se může dál soustředit na své pacienty.

Chcete i vy, aby za Vámi stál silný partner?

Zadáním telefonního čísla souhlasím s tím, že budu ve zvoleném čase osloven a kontaktován za účelem seznámení se s možnostmi od D.A.S.

Děkujeme!

Obratem vám zavoláme na telefonní číslo +420.

Chyba při zpracování požadavku,
zkuste to prosím později znovu!
Před 3 dny

Hrnec na konec

Hrnec na konec

Paní Martina je zapálená kuchařka, která vždy srší nápady na nové recepty. Aby jí šlo vaření lépe od ruky, rozhodla si na Vánoce udělat radost novým multifunkčním hrncem, se kterým bude moci dělat jednu delikatesu za druhou. Realita ovšem byla nakonec jiná, než očekávala. Paní Martinu totiž čekalo řešení zapeklité reklamace.

Celý článek
Před týdnem

Nemilé vánoční překvapení

Nemilé vánoční překvapení

Vánoce jsou prý svátky klidu a míru. To ovšem neplatilo pro pana Tomáše, který toto sváteční období prožil ve stresu z předžalobní výzvy od svého bývalého zaměstnavatele. Jak se celá situace vyřešila? A jak právníci D.A.S. zvládli obhájit jeho práva?

Celý článek
Před měsícem

Zkažené zimní radovánky

Zkažené zimní radovánky

Vydat se na hory do sousedního Rakouska je snem nejednoho nadšeného lyžaře. Stejně to měla i paní Monika, která se se svým manželem rozhodla zpříjemnit zimní období. Jejich dovolenou však překazilo ošklivé zranění, které způsobilo zdravotní i právní komplikace. Jak si právníci poradili s případem v rakouském prostředí?

Celý článek