Na dodavateli prý nezáleží, hlavní je zaplacená faktura

April 3, 2017

Navštívit kadeřníka a zaplatit popeláři. Objednat u číšníka, ale oběd chtít po instalatérovi. Asi tak nějak si svět představují podvodníci, kteří se dožadovali proplacení faktury od pana Miroslava. Využíval reklamní služby jednoho webového portálu, ale jiná firma od něj chtěla tyto služby uhradit. Když má, ať dá.

Lékaři nenesou zodpovědnost jen za lidské životy, ale také za prosperující živnost. Jejich povinnosti mají částečně také obchodní charakter. Panu Miroslavovi v ordinaci denně zvoní telefon s různými rádoby výhodnými nabídkami. Jednoho dne se mu ozval obchodník s nabídkou placené inzerce na webovém portálu, jehož služby pan Miroslav skutečně využívá. Pan Miroslav neměl momentálně zájem a odmítl, avšak rozrušen právě řešeným případem na otázku, zda může prodejce zaslat fakturu, nedopatřením odpověděl, že ano. A pak se nestačil divit.

Během několika dní skutečně dorazila faktura. Tvářila se, že ji vystavila společnost, se kterou pan Miroslav v minulosti spolupracoval. Lišila se jen v drobných, ale zásadních detailech, jako je číslo bankovního účtu. Pan Miroslav nesrovnalosti naštěstí na poslední chvíli odhalil a fakturu stornoval. Myslel si, že se tak vše vyřešilo. Jenže společnost, která fakturu vystavila, peníze začala vymáhat. A tak jsme se do jednání vložili my.

Upozornili jsme společnost, že dle našich informací nedošlo k uzavření kupní smlouvy, a to ani po telefonu. Požádali jsme o předložení záznamu telefonického hovoru, kde by klient smlouvu potvrdil. Společnost nebyla schopná dodat jakékoli důkazy, že je její jednání oprávněné, a tak musela od vymáhání upustit. A pan Miroslav se může dál soustředit na své pacienty.

Chcete i vy, aby za Vámi stál silný partner?

Zadáním telefonního čísla souhlasím s tím, že budu ve zvoleném čase osloven a kontaktován za účelem seznámení se s možnostmi od D.A.S.

Děkujeme!

Obratem vám zavoláme na telefonní číslo +420.

Chyba při zpracování požadavku,
zkuste to prosím později znovu!
Před 6 dny

Nesprávně podaná reklamace

Nesprávně podaná reklamace

V seznamu reklamačních pravidel by se jeden rychle ztratil. Když ale po svém boku máte někoho, kdo se ve všech ustanoveních vyzná, pak vaše šance na úspěšnou reklamaci raketově roste. O tom se přesvědčil i pan Daniel.

Celý článek
Před týdnem

Dvojitá reklamace

Dvojitá reklamace

Jak rychle se vyřídí reklamace? To záleží na ochotě a časové kapacitě prodejce. V některých případech se ale ke spokojenosti zákazníka nevyřídí vůbec. To byl případ i pana Marka, který se bez právní pomoci neobešel.

Celý článek
Před 2 týdny

Ulomená kachlička

Ulomená kachlička

Stačí chvíle nepozornosti, špatná shoda náhod nebo v případě pana Milana ulomená kachlička, a vše se může v sekundě zhroutit. To, co se zdálo jako drobný úraz, nabralo opravdové grády. A kdyby nebylo D.A.S., ke zdravotním komplikacím by se přidaly i nemalé finanční náklady.

Celý článek