Nehoda BMW prý rozhodně není náhoda

Feb. 20, 2017

Pan Pavel řídil poměrně luxusní BMW a náležitě si ho hýčkal. Jednoho dne ho však na silnici kdosi naboural a škoda se vyšplhala k milionu korun. Přestože policie i znalci potvrdili, že je pan Pavel v nehodě nevině, odmítala viníkova pojišťovna zaplatit škodu a ještě navíc obvinila pana Pavla z pojistného podvodu. A tak začal 5letý soudní maraton.

Rychlá kola a elegantní křivky jsou snem mnoha mužů. Pan Pavel svůj sen navíc dokázal uskutečnit a brázdil silnice ve svém novém BMW. Bohužel na silnicích nebyl sám, což se jeho novému vozu také stalo osudným - srážka s jiným vozem ho prakticky zdemolovala. Policie celou nehodu zdokumentovala, vyšetřila a za viníka nehody označila druhého řidiče. Likvidátor pojišťovny vyhodnotil škodu jako totální. Panu Pavlovi tak vznikl nárok na náhrady ve výši jednoho milionu korun. Jenže to by pojišťovna musela jednat fér.

Protože pan Pavel ani po půl roce neobdržel od pojišťovny požadované peníze, podepsal nám plnou moc a začali jsme s pojišťovnou jednat my. Po naší výzvě však pojišťovna likvidaci škody odmítla s tím, že dle jejího názoru proběhla nehoda jinak, než je uvedeno v hlášení o škodné události, a navíc zvažuje podání trestního oznámení na pana Pavla pro pojistný podvod. Na naši žádost o uvedení důvodů, proč pana Pavla podezírají, pojišťovna nereagovala.

Pojišťovna trvala na svém i poté, co jsme nechali vypracovat nezávislý znalecký posudek. A dokonce také tehdy, když jsme celou záležitost dali k soudu, který pojišťovně uložil povinnost zaplatit. Následovalo letité soudní řízení spojené s výslechy znalců a dodatečným revizním posudkem soudního znalce. Nakonec pan Pavel soudní řízení vyhrál a pojišťovna musela uhradit škodu v plné výši, včetně nemalých úroků z prodlení za pět let soudních pří.

Chcete i vy, aby za Vámi stál silný partner?

Zadáním telefonního čísla souhlasím s tím, že budu ve zvoleném čase osloven a kontaktován za účelem seznámení se s možnostmi od D.A.S.

Děkujeme!

Obratem vám zavoláme na telefonní číslo +420.

Chyba při zpracování požadavku,
zkuste to prosím později znovu!
Před 4 dny

Poctivý zaměstnanec je k nezaplacení

Poctivý zaměstnanec je k nezaplacení

Najít spolehlivého a poctivého zaměstnance je někdy pěkný oříšek. Sám se o tom přesvědčil také pan Leoš, který pracuje ve vedení jedné přepravní společnosti. Vždy se v lidech snažil vidět to nejlepší, což se mu v tomto případě vymstilo. Nový zaměstnanec Franta mu ukázal, jak důležité je vše prověřovat.

Celý článek
Před týdnem

Trojnásobná smůla v autoservisu

Trojnásobná smůla v autoservisu

Pískání brzd neznačí nic dobrého. Své o tom ví také pan Ladislav, který nechtěl nic riskovat a své auto dovezl do nejbližšího servisu. Jenže místo toho, aby mu závadu opravili, tak mu zadělali na další problémy.

Celý článek
Před 2 týdny

Zapomenuté mýtné, co se pěkně prodražilo

Zapomenuté mýtné, co se pěkně prodražilo

Co se stane, když zapomenete zaplatit mýtné v zahraničí? Odpověď na tuto otázku dobře zná pan Petr – podnikatel v kamionové dopravě, který zapomněl pro jedno své auto uhradit silniční poplatek ve Velké Británii. Přečtěte si, jak funguje místní systém pokut.

Celý článek