Nejen bunda může zahřát

Aug. 16, 2022

Co je drahé, to je kvalitní. Platí podle vás tato rovnice? Paní Ilona věřila, že pokud investuje do dražšího oblečení, déle jí vydrží. V tom se ale spletla. Kromě zklamání z nákupu musela čelit ještě nepříjemnému reklamačnímu procesu.

Paní Ilona je vášnivá shopaholička a na kožené bundě z výlohy značkového obchodu měla spadeno už nějakou dobu. Na jednu stranu ji sice odrazovala cena 5.999 Kč, na druhou stranu věděla, že bunda je kvalitní a že jí vydrží mnoho let. Sebevědomě se proto vydala ke kase a projela kreditkou platebním terminálem. „Už se nemůžu dočkat, až si ji vezmu na sebe,“ radovala se z podařeného nákupu paní Ilona.  

Týdny a měsíce plynuly a nadšení z nové kožené bundy stále přetrvávalo – tedy až do prvního praní. Po zhruba 3 měsících paní Ilona usoudila, že je na čase bundu vyčistit. Ještě předtím, než tak udělala, zkontrolovala pečlivě štítek s informací o praní. „Vše je nastavené, můžeme se do toho pustit,“ řekla si v duchu paní Ilona poté, co spustila program

O hodinu později ji ale čekal velký šok. Její luxusní značkový kousek se vevnitř scvrknul a poškodil. „To snad není možné,“ vykřikla s hrůzou v očích paní Ilona. Na nic dalšího už nečekala a vydala se do obchodu, aby bundu reklamovala. „Je nám líto, paní, ale pravděpodobně jste nedodržela pokyny při praní. Reklamaci vám tedy uznat nemůžeme,“ řekla prodavačka. 

„Takhle to teda nenechám,“ soptila paní Ilona a ihned kontaktovala právníky D.A.S. Ti celý případ pečlivě prozkoumali a dali za pravdu své klientce. Vložili se do reklamačního procesu a obrátili se na prodejce, aby přehodnotil své stanovisko. Prodejce kožených výrobků se zalekl přítomnosti právníků i možnosti vleklého sporu, pokud by nepřistoupil na reklamaci. Protože ale v obchodě nebyla dostupná velikost paní Ilony, nabídl prodejce vrácení celé kupní ceny ve výši 5.999 Kč.  

„Skvělé, nabídku přijímám,“ zaradovala se paní Ilona, která si za vrácené peníze už koupila jiný módní kousek. To ale není všechno. Díky D.A.S. navíc ušetřila 4.356 Kč za jiné právní zastoupení. Jak se ukázalo, že klienta může zahřát nejen bunda, ale i profesionální právní asistence. 

 

Chcete i vy, aby za Vámi stál silný partner?

Zadáním telefonního čísla souhlasím s tím, že budu ve zvoleném čase osloven a kontaktován za účelem seznámení se s možnostmi od D.A.S.

Děkujeme!

Obratem vám zavoláme na telefonní číslo +420.

Chyba při zpracování požadavku,
zkuste to prosím později znovu!
Dneska

Nesprávně podaná reklamace

Nesprávně podaná reklamace

V seznamu reklamačních pravidel by se jeden rychle ztratil. Když ale po svém boku máte někoho, kdo se ve všech ustanoveních vyzná, pak vaše šance na úspěšnou reklamaci raketově roste. O tom se přesvědčil i pan Daniel.

Celý článek
Před týdnem

Dvojitá reklamace

Dvojitá reklamace

Jak rychle se vyřídí reklamace? To záleží na ochotě a časové kapacitě prodejce. V některých případech se ale ke spokojenosti zákazníka nevyřídí vůbec. To byl případ i pana Marka, který se bez právní pomoci neobešel.

Celý článek
Před 2 týdny

Ulomená kachlička

Ulomená kachlička

Stačí chvíle nepozornosti, špatná shoda náhod nebo v případě pana Milana ulomená kachlička, a vše se může v sekundě zhroutit. To, co se zdálo jako drobný úraz, nabralo opravdové grády. A kdyby nebylo D.A.S., ke zdravotním komplikacím by se přidaly i nemalé finanční náklady.

Celý článek