Není pila jako pila

Sept. 12, 2022

Ne všechny reklamace probíhají hladce. Někdy musíte na prodejce zatlačit a sáhnout po právní pomoci. To udělal i pan David a vyplatilo se. Ušetřil si tím nervy, čas i peníze. Inspirujte se příběhem, jak z neúspěšné reklamace stává úspěšná.

Pan David je nadšeným kutilem, který si doma rád staví a buduje věci z dřeva. Aby mu to šlo lépe do ruky, rozhodl se zainvestovat do nové motorové pily, za kterou dal 12.000 Kč. „S ní se mi bude pracovat samo,“ těšil se z nákupu pan David. Jenže ejhle. Hned po prvním použití se na pile objevila závada, kvůli které nemohl dál pokračovat.  

„Tohle bych si mohl opravit i sám, ale radši to dám reklamovat, ať to mám bez starostí,“ uvažoval nahlas pan David. Dobře věděl, že by jinak riskoval ztrátu nároku na opravu i jiných vad, které by mohly v garanční době vzniknout.  

Po necelých 14 dnech se pan David dozvěděl báječnou zprávu – reklamace byla uznána. „Máme pro vás dobrou zprávu, své peníze za nákup dostanete zpátky.“ V tu chvíli panu Davidovi zmizel úsměv z tváře. Počítal totiž s tím, že získá opravenou pilu. Prodejce však argumentoval tím, že oprava by byla neekonomická a že konkrétní model už v prodeji stejně nemají. I přesto že pan David chápal prodejce, uvědomoval si, že vrácené peníze by mu na novou pilu stejné kvality rozhodně nestačily. Zkusil své štěstí tedy naposledy: „A nešlo by to udělat tak, že byste mi pilu dali zpátky a já bych si ji sám opravil?“ Prodejce však neustoupil ani o píď, a tak přišli na řadu právníci D.A.S. 

Právníci upozornili prodejce na absurditu celé situace a požadovali po něm, aby vyšel panu Davidu vstříc. A co se nakonec nestalo. Když se do případů vloží právníci, šance na výhru sporu rapidně roste, což se prokázalo i v tomto příběhu. Pan David dostal brzy zprávu, aby se dostavil do prodejny a vyzvedl si zbrusu novou pilu stejného typu, jako byla ta předchozí (co se stalo s jeho poškozenou pilou, zůstává záhadou dodnes). 

„Ještě že mám tu právní ochranu. Vůbec nevím, jak bych z toho jinak vybruslil,“ děkoval právníkům pan David. Teď už se může vesele vrátit ke svému kutilství a užít si nové vybavení. 

Chcete i vy, aby za Vámi stál silný partner?

Zadáním telefonního čísla souhlasím s tím, že budu ve zvoleném čase osloven a kontaktován za účelem seznámení se s možnostmi od D.A.S.

Děkujeme!

Obratem vám zavoláme na telefonní číslo +420.

Chyba při zpracování požadavku,
zkuste to prosím později znovu!
Před 6 dny

Nesprávně podaná reklamace

Nesprávně podaná reklamace

V seznamu reklamačních pravidel by se jeden rychle ztratil. Když ale po svém boku máte někoho, kdo se ve všech ustanoveních vyzná, pak vaše šance na úspěšnou reklamaci raketově roste. O tom se přesvědčil i pan Daniel.

Celý článek
Před týdnem

Dvojitá reklamace

Dvojitá reklamace

Jak rychle se vyřídí reklamace? To záleží na ochotě a časové kapacitě prodejce. V některých případech se ale ke spokojenosti zákazníka nevyřídí vůbec. To byl případ i pana Marka, který se bez právní pomoci neobešel.

Celý článek
Před 2 týdny

Ulomená kachlička

Ulomená kachlička

Stačí chvíle nepozornosti, špatná shoda náhod nebo v případě pana Milana ulomená kachlička, a vše se může v sekundě zhroutit. To, co se zdálo jako drobný úraz, nabralo opravdové grády. A kdyby nebylo D.A.S., ke zdravotním komplikacím by se přidaly i nemalé finanční náklady.

Celý článek