Není všechno zlato, co se třpytí

Jan. 22, 2024

Pan Lukáš se už nějakou dobu poohlížel po zlatém doplňku. Takovém, který by mohl nosit každý den do práce a dobře se hodil k jeho elegantnímu obleku. Na první pohled luxusní a kvalitní náramek mu však přinesl velké zklamání.

Nic neoživí outfit tak jako vkusný doplněk. Jenže najít takový, který by splňoval všechny požadavky, bylo pro pana Lukáše opravdovým oříškem. Nakonec se přece jen zadařilo a ve zlatnictví objevil minimalistický, zato šik pánský náramek. „To je on,“ zaradoval se v duchu.  

Radost pana Lukáše ovšem rychle vyprchala – po chvíli nošení se náramek začal samovolně rozepínat. Rozhodl se tedy zajít zpět do zlatnictví a šperk reklamovat. V obchodě vadu rychle opravili a pan Lukáš doufal, že už bude vše v pořádku. V tom se ale spletl.  

Brzy následovala druhá reklamace a tentokrát tak hladce neproběhla. Pan Lukáš požadoval vrácení peněz, na což mu prodejce řekl: „Je mi líto, ale to bohužel není možné. Vypadá to, že vada je způsobená mechanickým poškozením.“ Pan Lukáš se nenechal odbýt a zavolal advokáty D.A.S. Ti poslali výzvu o přehodnocení reklamace, ale prodejce si stále stál na svém – a nabízel pouze bezplatnou opravu náramku. Bylo na čase přitvrdit. Advokáti nezaváhali a zajistili soudního znalce, aby se na šperk podíval a zjistil, na čí straně je pravda. Soudní znalec provedl pečlivou analýzu a dospěl k jednoznačnému závěru – jde o výrobní vadu.  

Když se to pan Lukáš dozvěděl, byl štěstím bez sebe. Byl to dostatečně velký důkaz na to, aby se reklamace pohnula. Advokáti se obrátili znovu na zlatnictví a poukázali na vypracovaný znalecký posudek. Ačkoliv prodejce nebyl z informace nadšený, neměl na výběr a reklamaci nakonec uznal. Netrvalo dlouho a pan Lukáš se dočkal celých 37.592 Kč, za který si prý hned pořídí nový (a tentokrát kvalitnější) kousek.  

Právní asistence panu Lukášovi ušetřila více než peníze. Byly to také starosti a dohady s prodejcem. Obchody mnohdy zamítají reklamace pro údajné mechanické poškození zboží, což nemusí být vždycky pravda. V tomto případě to zlatnictví nakonec neprošlo.

Chcete i vy, aby za Vámi stál silný partner?

Zadáním telefonního čísla souhlasím s tím, že budu ve zvoleném čase osloven a kontaktován za účelem seznámení se s možnostmi od D.A.S.

Děkujeme!

Obratem vám zavoláme na telefonní číslo +420.

Chyba při zpracování požadavku,
zkuste to prosím později znovu!
Před 4 dny

Poctivý zaměstnanec je k nezaplacení

Poctivý zaměstnanec je k nezaplacení

Najít spolehlivého a poctivého zaměstnance je někdy pěkný oříšek. Sám se o tom přesvědčil také pan Leoš, který pracuje ve vedení jedné přepravní společnosti. Vždy se v lidech snažil vidět to nejlepší, což se mu v tomto případě vymstilo. Nový zaměstnanec Franta mu ukázal, jak důležité je vše prověřovat.

Celý článek
Před týdnem

Trojnásobná smůla v autoservisu

Trojnásobná smůla v autoservisu

Pískání brzd neznačí nic dobrého. Své o tom ví také pan Ladislav, který nechtěl nic riskovat a své auto dovezl do nejbližšího servisu. Jenže místo toho, aby mu závadu opravili, tak mu zadělali na další problémy.

Celý článek
Před 2 týdny

Zapomenuté mýtné, co se pěkně prodražilo

Zapomenuté mýtné, co se pěkně prodražilo

Co se stane, když zapomenete zaplatit mýtné v zahraničí? Odpověď na tuto otázku dobře zná pan Petr – podnikatel v kamionové dopravě, který zapomněl pro jedno své auto uhradit silniční poplatek ve Velké Británii. Přečtěte si, jak funguje místní systém pokut.

Celý článek