Nepovedená oprava notebooku

24. října 2022

U elektroniky nikdy nevíte, kdy se rozhodne, že vypoví službu. Notebook pana Ládi se pokazil hned dvakrát, před opravou a po opravě. Reklamace tak dostala zcela nový rozměr a pan Láďa nakonec musel sáhnout i po právní pomoci.

Pan Láďa používá pro svou práci notebook každý den. Jakmile se objeví závada, je potřeba, aby to bleskově vyřešil. A jak to u elektroniky bývá, vždycky si pro pokažení vybere chvíli, kdy se to hodí nejméně. Jednoho dne si pan Láďa všimnul, že u notebooku nefunguje CD mechanika, kterou zrovna nutně potřeboval. Na nic proto nečekal a rychle se vydal do opravny. 

„Jasně, to se stává, rádi vám to opravíme. Zítra si notebook můžete vyzvednout,“ řekl prodavač. Pan Láďa se další den vrátil do prodejny a těšil se na to, až bude notebook opět fungovat. V tom se ovšem spletl. Jedna závada sice byla vyřešená, záhy se ale objevila další. Tentokrát se notebook začal po několika minutách samovolně vypínat. „To snad nemyslíte vážně,“ rozčiloval se pan Láďa. Znovu tedy nakráčel do prodejny a dožadoval se vysvětlení. 

„Vypadá to na přehřátí. Nechte to u nás, všechno opravíme,“ sdělil mu prodavač. Po pár dnech se pan Láďa dozvěděl, že se jedná o rozsáhlejší problém se základní deskou a že jeho zařízení bude předáno na hlubší diagnostiku, aby se posoudily možnosti opravy. Za tohle chtěli v opravně 3.700 Kč. Pan Láďa byl přesvědčený, že tuto závadu zavinili sami, a tak chtěl, aby ji odstranili na vlastní náklady. Jak asi tušíte, opravna to odmítla.  

Pan Láďa měl naštěstí sjednané pojištění právní ochrany, a tak kontaktoval D.A.S., aby mu poradili, co dělat. Právníci se rychle pustili do jednání s opravnou a požadovali, aby jejich klientovi vyhověli. Poukázali na to, že před opravou neměl notebook žádné podobné vady, takže se dá předpokládat, že problémy způsobila špatně provedená oprava. Jak to celé nakonec dopadlo? 

Opravna si stála za tím, že nic špatně neudělala. Protože ale věděla, že právníci neustoupí ani o píď, nabídla nejen opravu na vlastní náklady, ale také výměnu notebooku za jiný. Pan Láďa zajásal, konečně se věci začaly hýbat. Netrvalo dlouho a opravený notebook měl zpátky doma. Případ byl tedy úspěšně u konce a pan Láďa nemohl být šťastnější. Díky pojištění právní ochrany ušetřil nejen 3.700 Kč za provedenou opravu, ale také několik tisíc za případné advokátní služby. 

Chcete i vy, aby za Vámi stál silný partner?

Zadáním telefonního čísla souhlasím s tím, že budu ve zvoleném čase osloven a kontaktován za účelem seznámení se s možnostmi od D.A.S.

Děkujeme!

Obratem vám zavoláme na telefonní číslo +420.

Chyba při zpracování požadavku,
zkuste to prosím později znovu!
Před 5 dny

Když touha po odpočinku skončí v rukou advokátů

Když touha po odpočinku skončí v rukou advokátů

Víte, kde je ten nejlepší relax? Přece ve sprše. Své o tom ví také paní Daniela, která si do ní plánovala pořídit masážní box. Myšlenka o úžasném odpočinku se však brzy rozplynula. A bez pomoci D.A.S. se nakonec neobešla.

Celý článek
Před týdnem

Spor s pojišťovnou, který skočil triumfem

Spor s pojišťovnou, který skočil triumfem

Pan Martin měl opravdu smolný den. Připletl se do dopravní nehody, která nepoškodila jen jedno, ale dokonce dvě jeho auta zaparkovaná podél silnice. Když pak požadoval proplacení škod, pojišťovna si hbitě našla kličku, jak se své zodpovědnosti vyhnout.

Celý článek
Před 2 týdny

Jak vyhrát boj s Krajskou správou silnic?

Jak vyhrát boj s Krajskou správou silnic?

Výmoly, štěrk, nerovnosti na silnici. V nejlepším případě to odnese jen pneumatika, v horším případě i disk nebo další části auta. V případě pana Leoše to bylo obojí. S úhradou oprav za škodu to však tak jednoduché nebylo.

Celý článek