Nepovedené Vánoce v Dubaji

Sept. 12, 2022

Vánoce v teple a u bazénu? To je sen nejednoho z nás. Na exotickou dovolenou se těšili také manželé Vladimír a Iveta, kteří zaplatili nemalou částku za luxusní dubajský hotel. Jejich představy o prvotřídní dovolené se ale rychle rozplynuly.

Pan Vladimír a Iveta milují vánoční svátky, ale také cestování. Po několika letech, kdy Vánoce strávili ve společnosti bramborového salátu a kapra, se rozhodli pro změnu. „Co kdybychom vyrazili letos někam do tepla,“ navrhla pan Iveta. Manžela naštěstí nemusela dlouho přemlouvat. „To zní jako skvělý nápad. Kam vyrazíme?“ 

Volba nakonec padla na Dubaj, oblíbenou destinaci Spojených arabských emirátů. Zájezd a ubytování v jednom čtyřhvězdičkovém hotelu si manželé zarezervovali přes českou společnost na zprostředkování exotických zájezdů. Hotel sice nebyl hned u pláže, zato měl na fotkách nádherný venkovní bazén. 

Jak velké překvapení je čekalo, když dorazili do hotelu a viděli, že místo luxusního bazénu na ně kouká nepěkné staveniště. Podle hotelového personálu se bazén zrovna rekonstruoval, takže koupání bylo vyloučeno. Pan Vladimír a paní Iveta se s takovým osudem nechtěli smířit, a proto se obrátili na delegáta cestovní kanceláře, který působil v jejich hotelu. Ani on pro ně nenašel pochopení a jejich stížností se odmítl zabývat. 

Jakmile se zklamaní manželé vrátili z dovolené domů, pan Vladimír se rozhodl kontaktovat společnost D.A.S., aby mu pomohla zájezd z Dubaje reklamovat. Právníci vše pečlivě prověřili a obrátili se na zprostředkovatele zájezdu. „Je nám to líto, ale my za to nemůžeme. Za to je zodpovědná cestovní kancelář,“ vymlouvala se společnost. Podobné vytáčky ale na právníky neplatí.  

S reklamací se rychle obrátili přímo na cestovní kancelář a vyzvali jí k okamžitému poskytnutí slevy pro své klienty. Svůj požadavek doplnili také o lehký náznak, že o problému pana Vladimíra a Ivety si rádi popovídají s Českou obchodní inspekcí.  

 

Co na to cestovní kancelář? Argumenty právníků padly na úrodnou půdu. Cestovní kancelář na sebe vzala veškerou zodpovědnost a rozhodla se svým zákazníkům vyjít vstříc. Kromě srdečné omluvy se manželé dočkali i 20% slevy z ceny zájezdu. „To je báječná zpráva,“ zaradovali se pan Vladimír s paní Ivetou. Vrácené peníze posloužily nejen jako opožděný vánoční dárek, ale také jako cena útěchy za zkaženou dovolenou.

Chcete i vy, aby za Vámi stál silný partner?

Zadáním telefonního čísla souhlasím s tím, že budu ve zvoleném čase osloven a kontaktován za účelem seznámení se s možnostmi od D.A.S.

Děkujeme!

Obratem vám zavoláme na telefonní číslo +420.

Chyba při zpracování požadavku,
zkuste to prosím později znovu!
Před 3 dny

Půlka objednávky, holé neštěstí

Půlka objednávky, holé neštěstí

Když si objednáváte zboží online, nikdy nevíte, co dostanete. Někdy vám prodejce může omylem zaslat zcela jiný produkt, jindy vám nemusí přijít kompletní objednávka. To se stalo také panu Jirkovi, který v balíčku postrádal důležité součástky pro instalaci panelu na nářadí. Jak si s takovou situací poradil?

Celý článek
Před týdnem

Na rozmazané vidění si zvyknete

Na rozmazané vidění si zvyknete

Když si v životě nevíte rady, jdete za odborníkem a spoléháte na to, že vám správně poradí a pomůže vyřešit váš problém. S tímto počítal také pan Ondřej, který šel do optiky pro nové brýle. Domů se vracel s hezkými obroučkami, ale také rozmazaným viděním.

Celý článek
Před 2 týdny

Krutý návrat do reality

Krutý návrat do reality

Návraty z dovolené jsou vždy těžké, však to znáte. Své by vám o tom mohl vyprávět pan Daniel, který se z prosluněného Tenerife vracel zpátky do Vídně. Na letišti ho ale čekalo nemilé překvapení a bez pomoci advokátů D.A.S. se nakonec neobešel.

Celý článek