Nepovedené Vánoce v Dubaji

Sept. 12, 2022

Vánoce v teple a u bazénu? To je sen nejednoho z nás. Na exotickou dovolenou se těšili také manželé Vladimír a Iveta, kteří zaplatili nemalou částku za luxusní dubajský hotel. Jejich představy o prvotřídní dovolené se ale rychle rozplynuly.

Pan Vladimír a Iveta milují vánoční svátky, ale také cestování. Po několika letech, kdy Vánoce strávili ve společnosti bramborového salátu a kapra, se rozhodli pro změnu. „Co kdybychom vyrazili letos někam do tepla,“ navrhla pan Iveta. Manžela naštěstí nemusela dlouho přemlouvat. „To zní jako skvělý nápad. Kam vyrazíme?“ 

Volba nakonec padla na Dubaj, oblíbenou destinaci Spojených arabských emirátů. Zájezd a ubytování v jednom čtyřhvězdičkovém hotelu si manželé zarezervovali přes českou společnost na zprostředkování exotických zájezdů. Hotel sice nebyl hned u pláže, zato měl na fotkách nádherný venkovní bazén. 

Jak velké překvapení je čekalo, když dorazili do hotelu a viděli, že místo luxusního bazénu na ně kouká nepěkné staveniště. Podle hotelového personálu se bazén zrovna rekonstruoval, takže koupání bylo vyloučeno. Pan Vladimír a paní Iveta se s takovým osudem nechtěli smířit, a proto se obrátili na delegáta cestovní kanceláře, který působil v jejich hotelu. Ani on pro ně nenašel pochopení a jejich stížností se odmítl zabývat. 

Jakmile se zklamaní manželé vrátili z dovolené domů, pan Vladimír se rozhodl kontaktovat společnost D.A.S., aby mu pomohla zájezd z Dubaje reklamovat. Právníci vše pečlivě prověřili a obrátili se na zprostředkovatele zájezdu. „Je nám to líto, ale my za to nemůžeme. Za to je zodpovědná cestovní kancelář,“ vymlouvala se společnost. Podobné vytáčky ale na právníky neplatí.  

S reklamací se rychle obrátili přímo na cestovní kancelář a vyzvali jí k okamžitému poskytnutí slevy pro své klienty. Svůj požadavek doplnili také o lehký náznak, že o problému pana Vladimíra a Ivety si rádi popovídají s Českou obchodní inspekcí.  

 

Co na to cestovní kancelář? Argumenty právníků padly na úrodnou půdu. Cestovní kancelář na sebe vzala veškerou zodpovědnost a rozhodla se svým zákazníkům vyjít vstříc. Kromě srdečné omluvy se manželé dočkali i 20% slevy z ceny zájezdu. „To je báječná zpráva,“ zaradovali se pan Vladimír s paní Ivetou. Vrácené peníze posloužily nejen jako opožděný vánoční dárek, ale také jako cena útěchy za zkaženou dovolenou.

Chcete i vy, aby za Vámi stál silný partner?

Zadáním telefonního čísla souhlasím s tím, že budu ve zvoleném čase osloven a kontaktován za účelem seznámení se s možnostmi od D.A.S.

Děkujeme!

Obratem vám zavoláme na telefonní číslo +420.

Chyba při zpracování požadavku,
zkuste to prosím později znovu!
Před 6 dny

Nesprávně podaná reklamace

Nesprávně podaná reklamace

V seznamu reklamačních pravidel by se jeden rychle ztratil. Když ale po svém boku máte někoho, kdo se ve všech ustanoveních vyzná, pak vaše šance na úspěšnou reklamaci raketově roste. O tom se přesvědčil i pan Daniel.

Celý článek
Před týdnem

Dvojitá reklamace

Dvojitá reklamace

Jak rychle se vyřídí reklamace? To záleží na ochotě a časové kapacitě prodejce. V některých případech se ale ke spokojenosti zákazníka nevyřídí vůbec. To byl případ i pana Marka, který se bez právní pomoci neobešel.

Celý článek
Před 2 týdny

Ulomená kachlička

Ulomená kachlička

Stačí chvíle nepozornosti, špatná shoda náhod nebo v případě pana Milana ulomená kachlička, a vše se může v sekundě zhroutit. To, co se zdálo jako drobný úraz, nabralo opravdové grády. A kdyby nebylo D.A.S., ke zdravotním komplikacím by se přidaly i nemalé finanční náklady.

Celý článek