Neštěstí nechodí po horách, ale po lidech

Aug. 2, 2021

Chvíle nepozornosti a ošklivý úraz je na světě. To může potvrdit i paní Lenka, která si přihodila hned několik zranění v ten stejný den. Pojišťovna se k ní ale otočila zády, a tak jí nezbylo nic jiného než se obrátit na D.A.S. právníky. Jak to celé dopadlo?

Jedno přísloví říká, že neštěstí nechodí po horách, ale po lidech. Paní Lenka nemusela ani na hory – k neštěstí jí stačila běžná chůze po ulici. Příčinou byla díra v chodníku mezi mřížkou na odvod vody a žlábkem, do které se jí zaklínila noha. A pak už to bylo ráz na ráz. Paní Lenka ztratila při vytahování nohy rovnováhu a spadla na zem, čímž si přihodila pohmožděniny, poškození vazů v kotníku a co hůř… taky zlomenou levou ruku. A do toho samozřejmě nepočítáme zničené kalhoty, mobilní telefon a výdaje na léčbu.     

Paní Lenka dobře věděla, co má dělat, a tak se ihned obrátila na město Žatec coby vlastníka chodníku. Město pak věc předalo pojišťovně, u které mělo pojištění odpovědnosti za škodu. A výsledek? Pojišťovna paní Lence odmítla vyplatit jakoukoliv náhradu škodu. Prý je mřížka běžnou součástí chodníku, není nijak poškozená, a navíc byla schválena v rámci projektové dokumentace.    

„Ach jo, přece to tak nenechám,“ rozčilovala se paní Lenka. A protože už jí došly nápady, obrátila se na pojišťovnu D.A.S. Právníci se kvapem ponořili do analýzy právní úpravy i rešerše soudní judikatury. Po pečlivém prozkoumání všech detailů došli k závěru, že paní Lenka má nárok na náhradu škody, protože na vině není mřížka, jak pojišťovna předtím předkládala, ale přilehlá díra v chodníku.   

  Jak to nakonec dopadlo? Pojišťovna svou chybu nakonec uznala a rozhodla se zaplatit paní Lence náhradu škody, na kterou měla už od začátku nárok. „Pořád tomu nemůžu uvěřit, vyplatili mi 96.000 korun,“ zajásala nadšeně paní Lenka. Byla ráda, že svůj boj nevzdala a že po svém boku měla takové zkušené právní profesionály, kteří se ani pojišťovny nezalekli.  

Chcete i vy, aby za Vámi stál silný partner?

Zadáním telefonního čísla souhlasím s tím, že budu ve zvoleném čase osloven a kontaktován za účelem seznámení se s možnostmi od D.A.S.

Děkujeme!

Obratem vám zavoláme na telefonní číslo +420.

Chyba při zpracování požadavku,
zkuste to prosím později znovu!
Před 6 dny

Ředitel versus starosta

Ředitel versus starosta

Když se dva lidé nepohodnou, nejlepším řešením je vzájemná dohoda. Přesně takhle to měl vyřešit pan starosta s panem ředitelem. Místo toho si ale vybral zákeřnější cestu – a to osobní pomstu. Jak D.A.S. zasáhla proti jeho nečestným praktikám?

Celý článek
Před týdnem

Třikrát opravovaná televize

Třikrát opravovaná televize

Moderní elektronika má nechvalnou pověst. Prý se vždycky rozbije těsně po záruce. Paní Martina utrhla rekord, neboť její televize přestala fungovat dokonce po 6 měsících. Následný proces reklamace ale nešel tak, jak očekávala. Ještě že měla po svém boku právníky D.A.S.

Celý článek
Před 2 týdny

Koukej, tady je zelená karta

Koukej, tady je zelená karta

Říká se, že lež má krátké nohy. Toto rčení se potvrdilo i při řešení případu pana Davida, kterého obalamutila jeho bývalá přítelkyně. Naštěstí měl po svém boku šikovné právníky, s nimiž situace nabrala nový směr.

Celý článek