Nevzhledná vzpomínka

May 27, 2020

Jako každé léto na venkově si syn pana Kryštofa hrál s kamarády venku. V lese, u rybníka, na stromech… A právě stromy se mu málem staly osudnými. Podlomená větev a pád z několika metrů. Nejprve vše vypadalo, že se nic nestalo, ale pan Kryštof nechtěl nic nechat náhodě a raději odvezl syna na vyšetření do nemocnice. Tam jej ihned operovali.

Po příjezdu do nemocnice se v čekárně udělalo Michalovi, synovi pana Kryštofa nevolno, velmi zbledl a začal omdlévat. Zkušenému personálu bylo ihned jasné, odkud vítr vane, a okamžité vyšetření potvrdilo tušenou diagnózu. Michala s natrženou slezinou a vnitřním krvácením bleskurychle přepravili na sál, kde podstoupil chirurgický zákrok, který mu doslova zachránil život.

V průběhu pooperační rekonvalescence se naštěstí nevyskytly žádné komplikace a Michal tak mohl být propuštěn do domácího ošetřování. Léto pro něj sice skončilo, ale moc dobře věděl, že vše mohlo dopadnout daleko hůř. Na památku mu zbyla jen 20 cm dlouhá jizva přes celé břicho, snad jako výstraha nebo upozornění do budoucna. Když ale pan Krištof uplatnil u úrazové pojišťovny svého syna nárok na pojistné plnění z pojištění trvalých následků úrazu, pojišťovna mu sdělila, že jizva nezabírá více než 180 cm2, a proto nemá na žádné plnění nárok. Obrátil se proto na nás, abychom prošetřili, zda pojišťovna postupovala správně.

Odeslali jsme proto pojišťovně výzvu, aby nám sdělila, z jakých pojistných podmínek při zamítání nároku syna pana Kryštofa, Michala, vycházela, jelikož příslušná oceňovací tabulka hovořila pouze o procentech poškození tělesného povrchu. Na tu nám pojišťovna odpověděla podrobnou metodikou provádění výpočtu a museli jsme uznat, že postup pojišťovny byl správný. To bychom ale nebyli my, kdybychom se za svého klienta a jeho rodinu neprali až do konce – s metodikou a oceňovací tabulkou v ruce jsme u pojišťovny uplatnili nárok na pojistné plnění dle jiné položky, konkrétně „poškození povrchu těla (mimo obličeje) vzbuzující soucit nebo ošklivost“. A jelikož žádná jizva není hezká, pojišťovna skutečně své stanovisko přehodnotila a vyplatila synovi pana Kryštofa pojistné plnění ve výši 10.000,- Kč.

Chcete i vy, aby za Vámi stál silný partner?

Zadáním telefonního čísla souhlasím s tím, že budu ve zvoleném čase osloven a kontaktován za účelem seznámení se s možnostmi od D.A.S.

Děkujeme!

Obratem vám zavoláme na telefonní číslo +420.

Chyba při zpracování požadavku,
zkuste to prosím později znovu!
Před týdnem

Předražená nehoda

Předražená nehoda

Vysoká rychlost a kluzká silnice – nebezpečná kombinace, která často přihodí dopravní nehodu. Smůlu měl i dvacetiletý Ondra, který nezvládl řízení a naboural do plotu sousedů. Pojišťovna však po něm požadovala mnohem vyšší částku, než byla hodnota poškozeného majetku. Jak si s tímto ošemetným případem poradili právníci D.A.S.?

Celý článek
Před týdnem

Podvodník na telefonu

Podvodník na telefonu

Na podvodníky dnes narazíte na každém rohu. Stejnou zkušenost má i pan Dalibor, kterému se podařilo naletět na podvodnou telefonickou smlouvu. Jak z toho nakonec vyvázl? To se dozvíte v našem příběhu.

Celý článek
Před 2 týdny

Nečekaná klička ve smlouvě

Nečekaná klička ve smlouvě

Pojištění by mělo sloužit jako velká záchranná síť, která vás v případě problémů vždycky chytí. To si myslel i pan Lukáš, který pevně doufal, že pojištění odpovědnosti ho ochrání před všemi riziky jeho podnikání. V tom se ale spletl. Když pomoc pojišťovny potřeboval nejvíce, tak našla si kličku, jak jeho nárok obejít. Jak si pan Lukáš nakonec poradil?

Celý článek