Nevzhledná vzpomínka

27. května 2020

Jako každé léto na venkově si syn pana Kryštofa hrál s kamarády venku. V lese, u rybníka, na stromech… A právě stromy se mu málem staly osudnými. Podlomená větev a pád z několika metrů. Nejprve vše vypadalo, že se nic nestalo, ale pan Kryštof nechtěl nic nechat náhodě a raději odvezl syna na vyšetření do nemocnice. Tam jej ihned operovali.

Po příjezdu do nemocnice se v čekárně udělalo Michalovi, synovi pana Kryštofa nevolno, velmi zbledl a začal omdlévat. Zkušenému personálu bylo ihned jasné, odkud vítr vane, a okamžité vyšetření potvrdilo tušenou diagnózu. Michala s natrženou slezinou a vnitřním krvácením bleskurychle přepravili na sál, kde podstoupil chirurgický zákrok, který mu doslova zachránil život.

V průběhu pooperační rekonvalescence se naštěstí nevyskytly žádné komplikace a Michal tak mohl být propuštěn do domácího ošetřování. Léto pro něj sice skončilo, ale moc dobře věděl, že vše mohlo dopadnout daleko hůř. Na památku mu zbyla jen 20 cm dlouhá jizva přes celé břicho, snad jako výstraha nebo upozornění do budoucna. Když ale pan Krištof uplatnil u úrazové pojišťovny svého syna nárok na pojistné plnění z pojištění trvalých následků úrazu, pojišťovna mu sdělila, že jizva nezabírá více než 180 cm2, a proto nemá na žádné plnění nárok. Obrátil se proto na nás, abychom prošetřili, zda pojišťovna postupovala správně.

Odeslali jsme proto pojišťovně výzvu, aby nám sdělila, z jakých pojistných podmínek při zamítání nároku syna pana Kryštofa, Michala, vycházela, jelikož příslušná oceňovací tabulka hovořila pouze o procentech poškození tělesného povrchu. Na tu nám pojišťovna odpověděla podrobnou metodikou provádění výpočtu a museli jsme uznat, že postup pojišťovny byl správný. To bychom ale nebyli my, kdybychom se za svého klienta a jeho rodinu neprali až do konce – s metodikou a oceňovací tabulkou v ruce jsme u pojišťovny uplatnili nárok na pojistné plnění dle jiné položky, konkrétně „poškození povrchu těla (mimo obličeje) vzbuzující soucit nebo ošklivost“. A jelikož žádná jizva není hezká, pojišťovna skutečně své stanovisko přehodnotila a vyplatila synovi pana Kryštofa pojistné plnění ve výši 10.000,- Kč.

Chcete i vy, aby za Vámi stál silný partner?

Zadáním telefonního čísla souhlasím s tím, že budu ve zvoleném čase osloven a kontaktován za účelem seznámení se s možnostmi od D.A.S.

Děkujeme!

Obratem vám zavoláme na telefonní číslo +420.

Chyba při zpracování požadavku,
zkuste to prosím později znovu!
Před 4 dny

Oprava auta, která vám (bez pojišťovny) udělá díru do rozpočtu

Oprava auta, která vám (bez pojišťovny) udělá díru do rozpočtu

Opravy auta nejsou zrovna nejlevnější záležitostí. Přesvědčil se o tom i pan Franta, který měl podle servisu zaplatit až 100.000 Kč. Tato suma ho sice překvapila, ale nepolekala. Spoléhal totiž na to, že mu pojišťovna s platbou pomůže. Realita byla ovšem jiná.

Celý článek
Před týdnem

Jak vykutálený dodavatel zvýšil fixní cenu plynu o 113 %

Jak vykutálený dodavatel zvýšil fixní cenu plynu o 113 %

Když se s dodavatelem domluvíte na fixní cenu za plyn, máte to za to, že to tak bude. Vždyť je to přece ve smlouvě, říkáte si. Takovou představu měl i pan Ladislav, který poctivě platil domluvené měsíční zálohy. Jenže v tom se spletl.

Celý článek
Před 2 týdny

Jak nepřijít o body (a peníze)

Jak nepřijít o body (a peníze)

Kdo chce řidiče bít, hůl si vždy najde. Byla to pravda i v případě pana Filipa, který byl neprávem obviněný ze závažného přestupku. Ještě že měl po svém boku advokáty D.A.S., kteří se nemilosrdných úředníků nezalekli.

Celý článek