Nevzhledná vzpomínka

May 27, 2020

Jako každé léto na venkově si syn pana Kryštofa hrál s kamarády venku. V lese, u rybníka, na stromech… A právě stromy se mu málem staly osudnými. Podlomená větev a pád z několika metrů. Nejprve vše vypadalo, že se nic nestalo, ale pan Kryštof nechtěl nic nechat náhodě a raději odvezl syna na vyšetření do nemocnice. Tam jej ihned operovali.

Po příjezdu do nemocnice se v čekárně udělalo Michalovi, synovi pana Kryštofa nevolno, velmi zbledl a začal omdlévat. Zkušenému personálu bylo ihned jasné, odkud vítr vane, a okamžité vyšetření potvrdilo tušenou diagnózu. Michala s natrženou slezinou a vnitřním krvácením bleskurychle přepravili na sál, kde podstoupil chirurgický zákrok, který mu doslova zachránil život.

V průběhu pooperační rekonvalescence se naštěstí nevyskytly žádné komplikace a Michal tak mohl být propuštěn do domácího ošetřování. Léto pro něj sice skončilo, ale moc dobře věděl, že vše mohlo dopadnout daleko hůř. Na památku mu zbyla jen 20 cm dlouhá jizva přes celé břicho, snad jako výstraha nebo upozornění do budoucna. Když ale pan Krištof uplatnil u úrazové pojišťovny svého syna nárok na pojistné plnění z pojištění trvalých následků úrazu, pojišťovna mu sdělila, že jizva nezabírá více než 180 cm2, a proto nemá na žádné plnění nárok. Obrátil se proto na nás, abychom prošetřili, zda pojišťovna postupovala správně.

Odeslali jsme proto pojišťovně výzvu, aby nám sdělila, z jakých pojistných podmínek při zamítání nároku syna pana Kryštofa, Michala, vycházela, jelikož příslušná oceňovací tabulka hovořila pouze o procentech poškození tělesného povrchu. Na tu nám pojišťovna odpověděla podrobnou metodikou provádění výpočtu a museli jsme uznat, že postup pojišťovny byl správný. To bychom ale nebyli my, kdybychom se za svého klienta a jeho rodinu neprali až do konce – s metodikou a oceňovací tabulkou v ruce jsme u pojišťovny uplatnili nárok na pojistné plnění dle jiné položky, konkrétně „poškození povrchu těla (mimo obličeje) vzbuzující soucit nebo ošklivost“. A jelikož žádná jizva není hezká, pojišťovna skutečně své stanovisko přehodnotila a vyplatila synovi pana Kryštofa pojistné plnění ve výši 10.000,- Kč.

Chcete i vy, aby za Vámi stál silný partner?

Zadáním telefonního čísla souhlasím s tím, že budu ve zvoleném čase osloven a kontaktován za účelem seznámení se s možnostmi od D.A.S.

Děkujeme!

Obratem vám zavoláme na telefonní číslo +420.

Chyba při zpracování požadavku,
zkuste to prosím později znovu!
Včera

Drahé posvícení

Drahé posvícení

Slunný den trávila paní Ivana na zahradě svého rodinného domu. Z luštění osmisměrek ji vytrhl zvonek u hlavní branky. Kdyby věděla, co ji kvůli tomuto zazvonění v následujících týdnech čeká, nikdy by se z lehátka ani nezvedla. U vstupu stál podomní prodejce energií.

Celý článek
Před týdnem

Kulaté štěstí

Kulaté štěstí

Pan Jaromír si přes internetový inzerát objednal sadu nablýskaných alu kol ke svému vozidlu. Disky mu dorazily nejen jiné, než objednal, ale i poničené. Nicméně nakoupil od fyzické osoby, a proto se na jeho případ nevztahovala standardní ochrana spotřebitele, jako by tomu bylo v případě, kdy by nakupoval od podnikatele.

Celý článek
Před 2 týdny

Promlčený vymahač

Promlčený vymahač

Pan Ivan je podnikatel – je provozovatelem malé autodopravy. Jednoho dne obdržel do schránky dopis, ve kterém bylo několik dokumentů psaných v Italštině. Neměl nejmenší zdání, o co v dokumentech jde, a proto případ předal nám, abychom vše vyřešili za něj.

Celý článek