Odtah za všechny prachy

23. května 2022

Taky se vám stalo, že vám někdo naúčtoval podstatně víc, než kolik měl? Rozhodně v tom nejste sami. Nepříjemných čísel se vyděsil i pan Karel, který musel zaplatit tučný poplatek za odtah. Naštěstí přesně věděl, jak tuhle nespravedlnost vyřešit.

Pan Karel, majitel expediční firmy, je typ člověka, co má vždy všechno pod palcem. Dobře ví, jak důležité je být připravený, zvlášť na silnicích. Pro všechny své nákladní automobily měl proto sjednané havarijní pojištění, a k tomu navíc asistenci v případě nehody nebo poruchy.  

Jeho připravenost se mu vyplatila na podzim minulého roku, kdy mu volal jeden z jeho řidičů: „Šéfe, máme problém. Můj náklaďák mi hlásí poruchu.“ Pan Karel si nelámal hlavu. Věděl, že stačí napsat pojišťovně a spojit se s asistenční službou. „Nic si z toho nedělej, zavolám odtahovku.“  

Pro opravu zvolil pan Karel svůj oblíbený servis. Nebyla to sice nejbližší možnost, zato podle jeho slov ta nejspolehlivější. Pojišťovna mu oznámila, že mu uhradí odtah jen k nejbližšímu servisu, zatímco zbytek si bude muset doplatit sám. „To není žádný problém. S tímhle servisem jsem spokojený dlouhé roky, takže mi to za to stojí,“ vysvětlil pan Karel po tom, co mu zaměstnanec asistenční služby sdělil výši doplatku.  

Jak velké překvapení čekalo pana Karla, když mu po pár hodinách volal jeho řidič a řekl, že odtahovka požaduje doplatek o 40 % vyšší, než panu Karlovi slíbila asistenční služba. „Zaplať to, nebudeme se s nimi dohadovat,“ řekl řidiči. Hned potom ale kontaktoval právníky D.A.S., aby celou záležitost prověřili.  

Po pečlivém prostudování pojistných podmínek měli právníci jasno: buď zaměstnanec asistenční služby předal špatnou informaci, nebo došlo k chybě při počítání částky za odtah. Právníci D.A.S. nenechali pana Karla na holičkách a hned se obrátili na asistenční službu. Ta provedla důkladné šetření: poslechla si záznam rozhovoru pana Karla se zaměstnancem a provedla kontrolu fakturace. Jak to nakonec dopadlo? 

Ano, opravdu došlo k chybě a panu Karlovi bylo neprávem naúčtováno o 40 % více. Pan Karel se tak dočkal nejen upřímné omluvy, ale také poslání přeplatku. „Odvedli jste skvělou práci,“ poděkoval právníkům D.A.S. a byl moc rád, že se vše vyřešilo, aniž by se musel přetahovat o své peníze. 

Chcete i vy, aby za Vámi stál silný partner?

Zadáním telefonního čísla souhlasím s tím, že budu ve zvoleném čase osloven a kontaktován za účelem seznámení se s možnostmi od D.A.S.

Děkujeme!

Obratem vám zavoláme na telefonní číslo +420.

Chyba při zpracování požadavku,
zkuste to prosím později znovu!
Před 5 dny

Když touha po odpočinku skončí v rukou advokátů

Když touha po odpočinku skončí v rukou advokátů

Víte, kde je ten nejlepší relax? Přece ve sprše. Své o tom ví také paní Daniela, která si do ní plánovala pořídit masážní box. Myšlenka o úžasném odpočinku se však brzy rozplynula. A bez pomoci D.A.S. se nakonec neobešla.

Celý článek
Před týdnem

Spor s pojišťovnou, který skočil triumfem

Spor s pojišťovnou, který skočil triumfem

Pan Martin měl opravdu smolný den. Připletl se do dopravní nehody, která nepoškodila jen jedno, ale dokonce dvě jeho auta zaparkovaná podél silnice. Když pak požadoval proplacení škod, pojišťovna si hbitě našla kličku, jak se své zodpovědnosti vyhnout.

Celý článek
Před 2 týdny

Jak vyhrát boj s Krajskou správou silnic?

Jak vyhrát boj s Krajskou správou silnic?

Výmoly, štěrk, nerovnosti na silnici. V nejlepším případě to odnese jen pneumatika, v horším případě i disk nebo další části auta. V případě pana Leoše to bylo obojí. S úhradou oprav za škodu to však tak jednoduché nebylo.

Celý článek