Oprava prý stejně nemá cenu, tak jakápak náhrada škody

March 27, 2017

Když vás někdo nabourá, čekáte proplacení nutné opravy. Když vám ale někdo auto zcela zničí, jak uplatníte náhradu škody? Pan Ludvík se vydal se svou ženou na nákupy do Německa, avšak ještě před cílem měl nehodu s řeckým řidičem. Skutečně mezinárodní událost. A podle toho také vypadala jednání s pojišťovnami. Úplný Babylon.

Svátky na dohled, čas udělat radost vnoučatům. Pan Ludvík se s manželkou se vypravil na vánoční nákupy, aby u našich západních sousedů výhodně nakoupili dárky pro celou rodinu. A protože chtěli být štědří, připojili ke svému vozu ještě malý přívěsný vozík - co kdyby je něco opravdu cvrnklo do nosu! A cvrnklo. Jenže ne v obchodě, ale na silnici. Po cestě se jejich auto střetlo s vozem mladého Řeka. Ačkoli pan Ludvík nehodu nezavinil, peníze připravené na dárky padly na provizorní opravu, aby se s manželkou vůbec dostali domů. Ovšem ani pak neměl vyhráno.

Zástupce řecké pojišťovny pro Českou republiku celou záležitost vyřizoval velmi pomalu a pan Ludvík potřeboval alespoň nějaké peníze. Zkusil tedy získat náhradu škody u pojišťovny, u které měl sjednáno havarijní pojištění pro přívěsný vozík. Ta mu však po odečtení spoluúčasti vyplatila pouze necelé tři tisíce korun. Jeho naděje se tedy upnuly zpět k řecké pojišťovně. Marně. Navzdory tomu, že bylo jeho vozidlo likvidováno jako tzv. “totálka”, vyplatila mu pojišťovna pouze osm a půl tisíce korun. A ještě odmítla uhradit provizorní opravy na voze pro přepravu do Čech. V tu chvíli si naštěstí pan Ludvík vzpomněl na nás.

Domluvili jsme se s kolegy z Německa, protože k nehodě došlo na území Německa a vztahovalo se na ni německé právo. Jejich prostřednictvím jsme uplatnili nároky klienta u německé kanceláře zelených karet. Kancelář zprvu likvidaci jménem řecké pojišťovny odmítla, ale poté, co jsme podali žalobu k německému soudu, musela panu Ludvíkovi vyplatit téměř sedmdesát tisíc korun.

Chcete i vy, aby za Vámi stál silný partner?

Zadáním telefonního čísla souhlasím s tím, že budu ve zvoleném čase osloven a kontaktován za účelem seznámení se s možnostmi od D.A.S.

Děkujeme!

Obratem vám zavoláme na telefonní číslo +420.

Chyba při zpracování požadavku,
zkuste to prosím později znovu!
Před 6 dny

Nesprávně podaná reklamace

Nesprávně podaná reklamace

V seznamu reklamačních pravidel by se jeden rychle ztratil. Když ale po svém boku máte někoho, kdo se ve všech ustanoveních vyzná, pak vaše šance na úspěšnou reklamaci raketově roste. O tom se přesvědčil i pan Daniel.

Celý článek
Před týdnem

Dvojitá reklamace

Dvojitá reklamace

Jak rychle se vyřídí reklamace? To záleží na ochotě a časové kapacitě prodejce. V některých případech se ale ke spokojenosti zákazníka nevyřídí vůbec. To byl případ i pana Marka, který se bez právní pomoci neobešel.

Celý článek
Před 2 týdny

Ulomená kachlička

Ulomená kachlička

Stačí chvíle nepozornosti, špatná shoda náhod nebo v případě pana Milana ulomená kachlička, a vše se může v sekundě zhroutit. To, co se zdálo jako drobný úraz, nabralo opravdové grády. A kdyby nebylo D.A.S., ke zdravotním komplikacím by se přidaly i nemalé finanční náklady.

Celý článek