Pár kapek prý není na škodu

Aug. 14, 2017

Nechte si u nás namontovat tažné zařízení a získáte zdarma bazén - v kufru vlastního auta. Kdyby paní Marta tušila, jak „výhodnou“ akci si pro ni autoservis připravil, nejspíš by se do úpravy svého vozu nepouštěla. Za to, že jí od montáže do kufru zatéká, se servis necítil ani trochu odpovědný a reklamaci zcela odmítal.

Od certifikovaných společností očekáváme certifikované služby. Tedy určitou úroveň kvality. Paní Marta si jeden takový certifikovaný autoservis vybrala, aby jí na nový osobní vůz namontoval tažné zařízení. Svůj nově upravený vůz si vyzvedávala za velmi nevlídného, deštivého dne a ihned ho podrobila zatěžkávací zkoušce během pracovní cesty. Po návratu zjistila, že jí do kufru zatéká, a proto se vypravila zpět do servisu. Vysvětlení, že se jedná o kondenzační vodu, nepřijala a nechala demontovat díly, o kterých si myslela, že závadu způsobují. Spokojená paní Marta svůj vůz zaparkovala doma a odletěla na dovolenou.

Po návratu z dovolené však čekalo na paní Martu nepříjemné překvapení. V zavazadlovém prostoru jejího vozu se nacházela pět centimetrů hluboká kaluž vody. Předpokládala, že zatékání do vozu musí souviset s proběhlou montáží tažného zařízení, a znovu se tedy dožadovala nápravy po autoservisu. Společnost ale jakékoli zavinění odmítla a doporučila paní Martě, aby se obrátila na výrobce vozidla pro výrobní vadu. V ten okamžik už ale paní Marta zalarmovala nás.

Autoservis trval na svém i po té, co jsme jej vyzvali k vyřešení celé situace. Spojili jsme se tedy se znalcem, který potvrdil neodbornou montáž jako příčinu zatékání vody do vozu. Na základě znaleckého posudku autoservis svůj postoj přehodnotil, demontoval tažné zařízené, namontoval nové a také uhradil paní Martě náklady na čištění vnitřního polstrování zavazadlového prostoru.

Chcete i vy, aby za Vámi stál silný partner?

Zadáním telefonního čísla souhlasím s tím, že budu ve zvoleném čase osloven a kontaktován za účelem seznámení se s možnostmi od D.A.S.

Děkujeme!

Obratem vám zavoláme na telefonní číslo +420.

Chyba při zpracování požadavku,
zkuste to prosím později znovu!
Před 6 dny

Nesprávně podaná reklamace

Nesprávně podaná reklamace

V seznamu reklamačních pravidel by se jeden rychle ztratil. Když ale po svém boku máte někoho, kdo se ve všech ustanoveních vyzná, pak vaše šance na úspěšnou reklamaci raketově roste. O tom se přesvědčil i pan Daniel.

Celý článek
Před týdnem

Dvojitá reklamace

Dvojitá reklamace

Jak rychle se vyřídí reklamace? To záleží na ochotě a časové kapacitě prodejce. V některých případech se ale ke spokojenosti zákazníka nevyřídí vůbec. To byl případ i pana Marka, který se bez právní pomoci neobešel.

Celý článek
Před 2 týdny

Ulomená kachlička

Ulomená kachlička

Stačí chvíle nepozornosti, špatná shoda náhod nebo v případě pana Milana ulomená kachlička, a vše se může v sekundě zhroutit. To, co se zdálo jako drobný úraz, nabralo opravdové grády. A kdyby nebylo D.A.S., ke zdravotním komplikacím by se přidaly i nemalé finanční náklady.

Celý článek