Pár kapek prý není na škodu

14. srpna 2017

Nechte si u nás namontovat tažné zařízení a získáte zdarma bazén - v kufru vlastního auta. Kdyby paní Marta tušila, jak „výhodnou“ akci si pro ni autoservis připravil, nejspíš by se do úpravy svého vozu nepouštěla. Za to, že jí od montáže do kufru zatéká, se servis necítil ani trochu odpovědný a reklamaci zcela odmítal.

Od certifikovaných společností očekáváme certifikované služby. Tedy určitou úroveň kvality. Paní Marta si jeden takový certifikovaný autoservis vybrala, aby jí na nový osobní vůz namontoval tažné zařízení. Svůj nově upravený vůz si vyzvedávala za velmi nevlídného, deštivého dne a ihned ho podrobila zatěžkávací zkoušce během pracovní cesty. Po návratu zjistila, že jí do kufru zatéká, a proto se vypravila zpět do servisu. Vysvětlení, že se jedná o kondenzační vodu, nepřijala a nechala demontovat díly, o kterých si myslela, že závadu způsobují. Spokojená paní Marta svůj vůz zaparkovala doma a odletěla na dovolenou.

Po návratu z dovolené však čekalo na paní Martu nepříjemné překvapení. V zavazadlovém prostoru jejího vozu se nacházela pět centimetrů hluboká kaluž vody. Předpokládala, že zatékání do vozu musí souviset s proběhlou montáží tažného zařízení, a znovu se tedy dožadovala nápravy po autoservisu. Společnost ale jakékoli zavinění odmítla a doporučila paní Martě, aby se obrátila na výrobce vozidla pro výrobní vadu. V ten okamžik už ale paní Marta zalarmovala nás.

Autoservis trval na svém i po té, co jsme jej vyzvali k vyřešení celé situace. Spojili jsme se tedy se znalcem, který potvrdil neodbornou montáž jako příčinu zatékání vody do vozu. Na základě znaleckého posudku autoservis svůj postoj přehodnotil, demontoval tažné zařízené, namontoval nové a také uhradil paní Martě náklady na čištění vnitřního polstrování zavazadlového prostoru.

Chcete více informací o právní ochraně? Poradíme vám, jak se nejlépe chránit.

Děkujeme!

Obratem vám zavoláme na telefonní číslo +420.

Chyba při zpracování požadavku,
zkuste to prosím později znovu!
Včera

Bez placení by to nešlo

Bez placení by to nešlo

Náš klient provozuje automobilovou nákladní dopravu. A jako každý podnikatel občas narazí na zákazníka, který se k placení zrovna dvakrát nemá a jen dokola omílá, že peníze už odeslal, že je odešle zítra a další bezduché výmluvy.

Celý článek
Před týdnem

Nesmyslná výpověď

Nesmyslná výpověď

Po 15 odpravovaných letech pro velký obchodní řetězec obdržela paní Irma od svého zaměstnavatele výpověď pro hrubé porušení zákonných povinností. Prý měla manipulovat s evidencí pracovní docházky. Ničeho takového si ale paní Irma nebyla vědomá. Jednala totiž na pokyn nadřízených.

Celý článek
Před týdnem

Střet vozidla se zvěří – základní pravidla a nároky

Střet vozidla se zvěří – základní pravidla a nároky

Se začátkem podzimu přichází období, v němž je větší část dne zahalena do tmy. Pro řidiče to znamená zvýšené riziko srážky s lesní zvěří, která je také na podzim nejaktivnější. Shrnuli jsme pro vás základní pravidla prevence a chování po střetu se zvěří a také možnosti, jak co nejméně pocítit následky způsobené nehodou.

Celý článek