Pekelná rekonstrukce

29. června 2018

"Za dobrého řemeslníka šel bych světa kraj..." Zhruba takhle by mohly vypadat verše Jaroslava Vrchlického, kdyby si měl projít stejně nepovedenou rekonstrukcí kuchyně, jakou si musela projít slečna Blanka.

Najít dobrého řemeslníka je možná složitější než najít jehlu v kupce sena. Když ale přijde doba rekonstrukce bytu či domu, nemáme na výběr. V lepším případě poradí přátelé, v horším zabrousíme do vod internetu a naslepo někoho zkusíme oslovit. To byl bohužel i případ slečny Blanky, která řemeslníka vybrala náhodně. Po podpisu smlouvy o dílo započaly rekonstrukční práce a začaly se dít věci.

Rekonstrukce probíhala jako na houpačce, někdy rychle, někdy pomalu a někdy vůbec. Když se blížilo datum, kdy mělo být vše hotovo, šla se slečna Blanka do svého bytu podívat, jestli už by se mohla nastěhovat zpátky – přechodné bydlení totiž měla pouze na dobu uvedenou ve smlouvě o dílo. Nejen, že v bytě nebylo vše tak, jak být mělo – rekonstrukce nedokončená, nekvalitně provedená, ale nějakou záhadou řemeslníci zvládli poničit i koupelnu. Navíc jí majitel stavební firmy oznámil, že končí s podnikáním, že prý „na to už nemá nervy“. Slíbil jí ale kompenzaci za nedokončené práce a další komplikace. Se vším všudy vznikla slečně Blance škoda ve výši 64 563,- Kč. Když se snažila urgovat zaplacení, vždy jen slyšela, že už to majitel firmy zítra pošle, že na to jen zapomněl. Jako z kolovrátku. To už jí ale došla trpělivost a předala případ nám.

Věc jsme nastudovali a rychle se na firmu obrátili s předžalobní výzvou a výslovně v ní firmu upozornili, že v případě neuposlechnutí ihned podáme žalobu. Majitel firmy reagoval prosbou, že škodu určitě uhradí, ale jestli by prý mohl ve splátkách. Po dohodě se slečnou Blankou jsme připravili dohodu o uznání dluhu se splátkovým kalendářem. Výši splátek si určila sama slečna Blanka, protistrana z obavy ze soudního sporu vše akceptovala a postupně v měsíčních splátkách uhradila celou škodu ve výši 64 563,- Kč. Na D.A.S. je totiž spolehnutí v každé životní situaci.

Chcete více informací o právní ochraně? Poradíme vám, jak se nejlépe chránit.

Děkujeme!

Obratem vám zavoláme na telefonní číslo +420.

Chyba při zpracování požadavku,
zkuste to prosím později znovu!
Před 3 dny

Ležet není od slova lhát

Ležet není od slova lhát

Kvalitní spánek je základem dobrého dne, týdne, ba i celého života. Proto každý věnujeme pozornost tomu, na čem spíme. A přesně proto si pan Michal se svou přítelkyní do nového bytu pořídili kvalitní matraci z paměťové pěny a pořádný lamelový rošt. Sladké snění ale netrvalo dlouho.

Celý článek
Před 2 týdny

Tuna a půl nepojízdných starostí

Tuna a půl nepojízdných starostí

Ojetý automobil může být na jednu stranu dostupným řešením, když auto zkrátka potřebujete. Na druhou stranu může koupě ojetého vozu člověku přidělat nejednu vrásku na čele. Kdyby pan Michal na své straně neměl silného partnera, jako D.A.S., měl by za své peníze jen porouchané auto a hromadu starostí.

Celý článek
Před 3 týdny

Za vše může zákazník

Za vše může zákazník

Koupelnu chce mít hezkou a čistou každý. Ať už kvůli hygieně, či kvůli osobnímu pocitu. V rámci drobné rekonstrukce si paní Jana pořídila novou sprchovou baterii. Ta však po nějaké chvíli úplně změnila barvu a začala reznout. Její reklamace však uznána nebyla. Prý se o baterii špatně starala.

Celý článek