Podíváme se tomu na zoubek

March 7, 2022

Když máte problém se zuby, zajdete za zubařem. Když má zubař problém v oblasti práva, vyhledá pomoc od D.A.S. Přesně takto postupoval pan Lukáš ze stomatologické ordinace v jednom severočeském městečku. S čím se na právníky obrátil?

Pan Lukáš pracuje jako zubař už celou řadu let. Své řemeslo nadevše miluje a dělá ho dobře. O to více ho zabolí, když se objeví stížnost ze strany svých pacientů. Jednoho srpnového dne mu na stole přistál dopis od právního zástupce jedné pacientky, která si stěžovala na špatnou péči a nezměrné bolesti. A závěr? Nyní po něm chce zaplatit nejen bolestné, ale také náklady na ošetření, které podstoupila u jiného zubaře.  

„To se mi snad jen zdá,“ říkal si v duchu pan Lukáš. Dobře si pamatoval zákrok, který své pacientce prováděl. A rozhodně nepřipouštěl možnost, že by udělal chybu nebo naopak něco zanedbal. Rozhodl se proto obrátit na právníky D.A.S., aby celou situaci prověřili a pomohli mu najít řešení. Ani protistrana nelenila a podala na pana Lukáše žalobu k soudu prvního stupně. V tuhle chvíli však nebylo cesty zpět, tak panu Lukášovi nezbylo nic jiného než doufat, že se vše brzy vysvětlí. 

Právníci D.A.S. zadali vyhotovení znaleckého posudku, který měl prokázat, jak to skutečně bylo. A výsledek na sebe nenechal dlouho čekat. Znalec poukázal na to, že bolesti a komplikace, které pacientce vznikly, se zákrokem pana Lukáše vůbec nesouvisí. Dále namítl, že všechny zdravotní problémy jsou naopak způsobeny vrozenými vadami pacientky. Soud tak žalobu rozhořčené pacientky smetl ze stolu jednou pro vždy.  

A co pan Lukáš? Ten díky tomu ušetřil 80.000 Kč, které by musel vynaložit na právní pomoc a soudní řízení. „Moc vám děkuji za vaši pomoc i rychlé jednání. Bůh ví, jak by to jinak skončilo,“ děkoval právníkům. Dobře věděl, že mu D.A.S. nezachránila pouze peníze, ale také reputaci jeho kliniky

  

Chcete i vy, aby za Vámi stál silný partner?

Zadáním telefonního čísla souhlasím s tím, že budu ve zvoleném čase osloven a kontaktován za účelem seznámení se s možnostmi od D.A.S.

Děkujeme!

Obratem vám zavoláme na telefonní číslo +420.

Chyba při zpracování požadavku,
zkuste to prosím později znovu!
Před 4 dny

Poctivý zaměstnanec je k nezaplacení

Poctivý zaměstnanec je k nezaplacení

Najít spolehlivého a poctivého zaměstnance je někdy pěkný oříšek. Sám se o tom přesvědčil také pan Leoš, který pracuje ve vedení jedné přepravní společnosti. Vždy se v lidech snažil vidět to nejlepší, což se mu v tomto případě vymstilo. Nový zaměstnanec Franta mu ukázal, jak důležité je vše prověřovat.

Celý článek
Před týdnem

Trojnásobná smůla v autoservisu

Trojnásobná smůla v autoservisu

Pískání brzd neznačí nic dobrého. Své o tom ví také pan Ladislav, který nechtěl nic riskovat a své auto dovezl do nejbližšího servisu. Jenže místo toho, aby mu závadu opravili, tak mu zadělali na další problémy.

Celý článek
Před 2 týdny

Zapomenuté mýtné, co se pěkně prodražilo

Zapomenuté mýtné, co se pěkně prodražilo

Co se stane, když zapomenete zaplatit mýtné v zahraničí? Odpověď na tuto otázku dobře zná pan Petr – podnikatel v kamionové dopravě, který zapomněl pro jedno své auto uhradit silniční poplatek ve Velké Británii. Přečtěte si, jak funguje místní systém pokut.

Celý článek