Podíváme se tomu na zoubek

March 7, 2022

Když máte problém se zuby, zajdete za zubařem. Když má zubař problém v oblasti práva, vyhledá pomoc od D.A.S. Přesně takto postupoval pan Lukáš ze stomatologické ordinace v jednom severočeském městečku. S čím se na právníky obrátil?

Pan Lukáš pracuje jako zubař už celou řadu let. Své řemeslo nadevše miluje a dělá ho dobře. O to více ho zabolí, když se objeví stížnost ze strany svých pacientů. Jednoho srpnového dne mu na stole přistál dopis od právního zástupce jedné pacientky, která si stěžovala na špatnou péči a nezměrné bolesti. A závěr? Nyní po něm chce zaplatit nejen bolestné, ale také náklady na ošetření, které podstoupila u jiného zubaře.  

„To se mi snad jen zdá,“ říkal si v duchu pan Lukáš. Dobře si pamatoval zákrok, který své pacientce prováděl. A rozhodně nepřipouštěl možnost, že by udělal chybu nebo naopak něco zanedbal. Rozhodl se proto obrátit na právníky D.A.S., aby celou situaci prověřili a pomohli mu najít řešení. Ani protistrana nelenila a podala na pana Lukáše žalobu k soudu prvního stupně. V tuhle chvíli však nebylo cesty zpět, tak panu Lukášovi nezbylo nic jiného než doufat, že se vše brzy vysvětlí. 

Právníci D.A.S. zadali vyhotovení znaleckého posudku, který měl prokázat, jak to skutečně bylo. A výsledek na sebe nenechal dlouho čekat. Znalec poukázal na to, že bolesti a komplikace, které pacientce vznikly, se zákrokem pana Lukáše vůbec nesouvisí. Dále namítl, že všechny zdravotní problémy jsou naopak způsobeny vrozenými vadami pacientky. Soud tak žalobu rozhořčené pacientky smetl ze stolu jednou pro vždy.  

A co pan Lukáš? Ten díky tomu ušetřil 80.000 Kč, které by musel vynaložit na právní pomoc a soudní řízení. „Moc vám děkuji za vaši pomoc i rychlé jednání. Bůh ví, jak by to jinak skončilo,“ děkoval právníkům. Dobře věděl, že mu D.A.S. nezachránila pouze peníze, ale také reputaci jeho kliniky

  

Chcete i vy, aby za Vámi stál silný partner?

Zadáním telefonního čísla souhlasím s tím, že budu ve zvoleném čase osloven a kontaktován za účelem seznámení se s možnostmi od D.A.S.

Děkujeme!

Obratem vám zavoláme na telefonní číslo +420.

Chyba při zpracování požadavku,
zkuste to prosím později znovu!
Před 6 dny

Nesprávně podaná reklamace

Nesprávně podaná reklamace

V seznamu reklamačních pravidel by se jeden rychle ztratil. Když ale po svém boku máte někoho, kdo se ve všech ustanoveních vyzná, pak vaše šance na úspěšnou reklamaci raketově roste. O tom se přesvědčil i pan Daniel.

Celý článek
Před týdnem

Dvojitá reklamace

Dvojitá reklamace

Jak rychle se vyřídí reklamace? To záleží na ochotě a časové kapacitě prodejce. V některých případech se ale ke spokojenosti zákazníka nevyřídí vůbec. To byl případ i pana Marka, který se bez právní pomoci neobešel.

Celý článek
Před 2 týdny

Ulomená kachlička

Ulomená kachlička

Stačí chvíle nepozornosti, špatná shoda náhod nebo v případě pana Milana ulomená kachlička, a vše se může v sekundě zhroutit. To, co se zdálo jako drobný úraz, nabralo opravdové grády. A kdyby nebylo D.A.S., ke zdravotním komplikacím by se přidaly i nemalé finanční náklady.

Celý článek