Podvodník na internetu

Nov. 10, 2021

Koronavirová pandemie poznamenala mnoho běžných lidí. Svůj pohár hořkosti si do dna vypil i pan Jiří, který se dostal do tíživé finanční situace. Jeho plán, jak z toho vybruslit, ale nešel podle očekávání. Musel proto sáhnout po odborné právní pomoci.

Pan Jiří byl jeden z lidí, kteří s penězi vždycky dobře vychází. Kartami ovšem zamíchala koronavirové krize, kvůli které musel začít počítat koruny a přemýšlet, na čem ušetřit. Jednoho dne dostal skvělý nápad: „Co kdybych prodal ten můj zažehlovací lis, který mi leží doma,” zaradoval se pan Jiří a svůj plán začal rychle realizovat.  

Inzerát se zařízením publikoval na serveru bazos.cz a čekal na první zájemce. Netrvalo dlouho a někdo se skutečně přihlásil. Byl to pan David, který hodlal lis využít k výrobě roušek s logem své firmy. Protože by lis příliš drahý, domluvil se panem Jiřím na několika splátkách.  

„Paráda, to se povedlo,” veselil se pan Jiří z vydařeného obchodu. Jeho nadšení ale opadlo ve chvíli, kdy pan David přestal platit domluvené splátky. Panu Jiřímu nasliboval hory doly, ale peníze na účet stále nepřicházely. Vše završil tím, kdy začal hrát taktiku mrtvého brouka a přestal komunikovat úplně. 

V tu chvíli panu Jiřímu došla trpělivost. „Takhle to teda nenechám,” zlobil se a ihned kontaktoval společnost D.A.S., u které měl sjednané pojištění právní ochrany. Právníci si vyslechli příběh pana Jiřího a zakroutili hlavou nad neférovým chováním vychytralého kupce. Nezbývalo nic jiného než na pana Davida zatlačit. 

„Je mi to líto, ale lis od pana Jiřího už byl rozbitý, proto jsem nezaplatil zbytek ceny,” argumentoval pan David. Jeho výmluvy mu ale byly málo platné. Pan Jiří měl schovanou veškerou komunikaci, ze které bylo jasné, kde je skrytá pravda.  

Jak to celé skončilo? Pan David se soudních pohrůžek a předložených důkazů zalekl, a nakonec zbytek splátek urychleně doplatil. Pan Jiří se zaradoval z malé právní výhry a poděkoval právníkům, že mu v této těžké době kryli záda

Chcete i vy, aby za Vámi stál silný partner?

Zadáním telefonního čísla souhlasím s tím, že budu ve zvoleném čase osloven a kontaktován za účelem seznámení se s možnostmi od D.A.S.

Děkujeme!

Obratem vám zavoláme na telefonní číslo +420.

Chyba při zpracování požadavku,
zkuste to prosím později znovu!
Před 2 dny

Přetahovaná o pojistné

Přetahovaná o pojistné

Když dojde na peníze, pojišťovny bývají nekompromisní a budou se s vámi přetahovat do poslední koruny. Takovou zkušenost měl i pan Cyril, který do boje povolal právníky D.A.S. Dokázali si poradit s neoblomnou pojišťovnou a jejími úskoky?

Celý článek
Před týdnem

Zpožděný let

Zpožděný let

Dovolená – to je čas vypnout hlavu a věnovat se řádnému odpočinku. Přesně takhle si to maloval i pan Daniel, který si koupil letenky do exotického Turecka. Na cestě se však objevily nečekané překážky, kvůli kterým musel sáhnout po právní pomoci.

Celý článek
Před 2 týdny

Dvojitá reklamace

Dvojitá reklamace

Věci, které si koupíme, mají často tendenci se porouchat přesně po vypršení reklamační lhůty. Když to stihneme do dvou let od zakoupení, máme právo na opravu či vrácení peněz. Takhle si to aspoň myslel pan Radim. Měl však smůlu, a to dokonce dvakrát.

Celý článek