Pojistné podmínky prý stejně nikdo nečte

22. listopadu 2017

Nadstandardní pojištění si neplatíte proto, že zrovna nevíte co s penězi a pojišťovnu považujete za nejpotřebnější charitativní organizaci. Potřebujete nebo chcete mít jistotu, že když dojde na lámání chleba (resp. různých částí těla), bude o vás postaráno. Pan Samuel se ovšem přesvědčil, že i u movitých klientů pojišťovny ohýbají podmínky, jak se jim zlíbí.

Nešťastná zranění nečíhají jen na kolmých stěnách alpských vrcholů při adrenalinových výstupech trénovaných sportovců. Ba právě naopak – na nepříjemný úraz můžete narazit i během odpolední vycházky v parku. Jako pan Samuel, který ve zdánlivě úrazuvzdorném prostředí upadl, poškodil si meniskus a zpřetrhal křížové kolenní vazy. Musel absolvovat dvě operace, dvakrát až třikrát týdně docházel na rehabilitace a každý den doma cvičil. Přesto více než sto dní po úrazu trpěl bolestmi a otoky. Dlouhá léta si však hradil nadstandardní pojištění, a tak byl v klidu. Jenže pojišťovna standard nastanardu nastavila jinak, než si představoval.

Když pan Samuel nahlásil úraz své pojišťovně, obdržel po doložení všech lékařských zpráv úsměvných 11 500 Kč. Vzhledem k tomu, že na platbách pojištění platí 6 500 Kč měsíčně, okamžitě částku u pojišťovny rozporoval. Na podnět pana Samuela pojišťovna své stanovisko přehodnotila a navýšila pojistné plnění o 93 500 Kč za 70 dní doby léčby menisku. Komplikovanější rekonvalescence kvůli přetrhaným vazům jako by neexistovala.

Upozornili jsme pojišťovnu, že dle jejích vlastních pojistných podmínek by měla uhradit panu Samuelovi pojistné plnění za dobu léčení toho tělesného postižení, které je dle oceňovací tabulky hodnoceno nejvyšším počtem dní, v tomto případě tedy přetržených kolenních vazů s délkou nezbytné léčby min. 112 dní. Během dvou týdnů nakonec pojišťovna panu Samuelovi vyplatila dalších 63 000 Kč.

Chcete i vy, aby za Vámi stál silný partner?

Zadáním telefonního čísla souhlasím s tím, že budu ve zvoleném čase osloven a kontaktován za účelem seznámení se s možnostmi od D.A.S.

Děkujeme!

Obratem vám zavoláme na telefonní číslo +420.

Chyba při zpracování požadavku,
zkuste to prosím později znovu!
Před 5 dny

Když touha po odpočinku skončí v rukou advokátů

Když touha po odpočinku skončí v rukou advokátů

Víte, kde je ten nejlepší relax? Přece ve sprše. Své o tom ví také paní Daniela, která si do ní plánovala pořídit masážní box. Myšlenka o úžasném odpočinku se však brzy rozplynula. A bez pomoci D.A.S. se nakonec neobešla.

Celý článek
Před týdnem

Spor s pojišťovnou, který skočil triumfem

Spor s pojišťovnou, který skočil triumfem

Pan Martin měl opravdu smolný den. Připletl se do dopravní nehody, která nepoškodila jen jedno, ale dokonce dvě jeho auta zaparkovaná podél silnice. Když pak požadoval proplacení škod, pojišťovna si hbitě našla kličku, jak se své zodpovědnosti vyhnout.

Celý článek
Před 2 týdny

Jak vyhrát boj s Krajskou správou silnic?

Jak vyhrát boj s Krajskou správou silnic?

Výmoly, štěrk, nerovnosti na silnici. V nejlepším případě to odnese jen pneumatika, v horším případě i disk nebo další části auta. V případě pana Leoše to bylo obojí. S úhradou oprav za škodu to však tak jednoduché nebylo.

Celý článek