Pojistné podmínky prý stejně nikdo nečte

Nov. 22, 2017

Nadstandardní pojištění si neplatíte proto, že zrovna nevíte co s penězi a pojišťovnu považujete za nejpotřebnější charitativní organizaci. Potřebujete nebo chcete mít jistotu, že když dojde na lámání chleba (resp. různých částí těla), bude o vás postaráno. Pan Samuel se ovšem přesvědčil, že i u movitých klientů pojišťovny ohýbají podmínky, jak se jim zlíbí.

Nešťastná zranění nečíhají jen na kolmých stěnách alpských vrcholů při adrenalinových výstupech trénovaných sportovců. Ba právě naopak – na nepříjemný úraz můžete narazit i během odpolední vycházky v parku. Jako pan Samuel, který ve zdánlivě úrazuvzdorném prostředí upadl, poškodil si meniskus a zpřetrhal křížové kolenní vazy. Musel absolvovat dvě operace, dvakrát až třikrát týdně docházel na rehabilitace a každý den doma cvičil. Přesto více než sto dní po úrazu trpěl bolestmi a otoky. Dlouhá léta si však hradil nadstandardní pojištění, a tak byl v klidu. Jenže pojišťovna standard nastanardu nastavila jinak, než si představoval.

Když pan Samuel nahlásil úraz své pojišťovně, obdržel po doložení všech lékařských zpráv úsměvných 11 500 Kč. Vzhledem k tomu, že na platbách pojištění platí 6 500 Kč měsíčně, okamžitě částku u pojišťovny rozporoval. Na podnět pana Samuela pojišťovna své stanovisko přehodnotila a navýšila pojistné plnění o 93 500 Kč za 70 dní doby léčby menisku. Komplikovanější rekonvalescence kvůli přetrhaným vazům jako by neexistovala.

Upozornili jsme pojišťovnu, že dle jejích vlastních pojistných podmínek by měla uhradit panu Samuelovi pojistné plnění za dobu léčení toho tělesného postižení, které je dle oceňovací tabulky hodnoceno nejvyšším počtem dní, v tomto případě tedy přetržených kolenních vazů s délkou nezbytné léčby min. 112 dní. Během dvou týdnů nakonec pojišťovna panu Samuelovi vyplatila dalších 63 000 Kč.

Chcete i vy, aby za Vámi stál silný partner?

Zadáním telefonního čísla souhlasím s tím, že budu ve zvoleném čase osloven a kontaktován za účelem seznámení se s možnostmi od D.A.S.

Děkujeme!

Obratem vám zavoláme na telefonní číslo +420.

Chyba při zpracování požadavku,
zkuste to prosím později znovu!
Před 4 dny

Poctivý zaměstnanec je k nezaplacení

Poctivý zaměstnanec je k nezaplacení

Najít spolehlivého a poctivého zaměstnance je někdy pěkný oříšek. Sám se o tom přesvědčil také pan Leoš, který pracuje ve vedení jedné přepravní společnosti. Vždy se v lidech snažil vidět to nejlepší, což se mu v tomto případě vymstilo. Nový zaměstnanec Franta mu ukázal, jak důležité je vše prověřovat.

Celý článek
Před týdnem

Trojnásobná smůla v autoservisu

Trojnásobná smůla v autoservisu

Pískání brzd neznačí nic dobrého. Své o tom ví také pan Ladislav, který nechtěl nic riskovat a své auto dovezl do nejbližšího servisu. Jenže místo toho, aby mu závadu opravili, tak mu zadělali na další problémy.

Celý článek
Před 2 týdny

Zapomenuté mýtné, co se pěkně prodražilo

Zapomenuté mýtné, co se pěkně prodražilo

Co se stane, když zapomenete zaplatit mýtné v zahraničí? Odpověď na tuto otázku dobře zná pan Petr – podnikatel v kamionové dopravě, který zapomněl pro jedno své auto uhradit silniční poplatek ve Velké Británii. Přečtěte si, jak funguje místní systém pokut.

Celý článek