Pojistné podmínky prý stejně nikdo nečte

Nov. 22, 2017

Nadstandardní pojištění si neplatíte proto, že zrovna nevíte co s penězi a pojišťovnu považujete za nejpotřebnější charitativní organizaci. Potřebujete nebo chcete mít jistotu, že když dojde na lámání chleba (resp. různých částí těla), bude o vás postaráno. Pan Samuel se ovšem přesvědčil, že i u movitých klientů pojišťovny ohýbají podmínky, jak se jim zlíbí.

Nešťastná zranění nečíhají jen na kolmých stěnách alpských vrcholů při adrenalinových výstupech trénovaných sportovců. Ba právě naopak – na nepříjemný úraz můžete narazit i během odpolední vycházky v parku. Jako pan Samuel, který ve zdánlivě úrazuvzdorném prostředí upadl, poškodil si meniskus a zpřetrhal křížové kolenní vazy. Musel absolvovat dvě operace, dvakrát až třikrát týdně docházel na rehabilitace a každý den doma cvičil. Přesto více než sto dní po úrazu trpěl bolestmi a otoky. Dlouhá léta si však hradil nadstandardní pojištění, a tak byl v klidu. Jenže pojišťovna standard nastanardu nastavila jinak, než si představoval.

Když pan Samuel nahlásil úraz své pojišťovně, obdržel po doložení všech lékařských zpráv úsměvných 11 500 Kč. Vzhledem k tomu, že na platbách pojištění platí 6 500 Kč měsíčně, okamžitě částku u pojišťovny rozporoval. Na podnět pana Samuela pojišťovna své stanovisko přehodnotila a navýšila pojistné plnění o 93 500 Kč za 70 dní doby léčby menisku. Komplikovanější rekonvalescence kvůli přetrhaným vazům jako by neexistovala.

Upozornili jsme pojišťovnu, že dle jejích vlastních pojistných podmínek by měla uhradit panu Samuelovi pojistné plnění za dobu léčení toho tělesného postižení, které je dle oceňovací tabulky hodnoceno nejvyšším počtem dní, v tomto případě tedy přetržených kolenních vazů s délkou nezbytné léčby min. 112 dní. Během dvou týdnů nakonec pojišťovna panu Samuelovi vyplatila dalších 63 000 Kč.

Chcete i vy, aby za Vámi stál silný partner?

Zadáním telefonního čísla souhlasím s tím, že budu ve zvoleném čase osloven a kontaktován za účelem seznámení se s možnostmi od D.A.S.

Děkujeme!

Obratem vám zavoláme na telefonní číslo +420.

Chyba při zpracování požadavku,
zkuste to prosím později znovu!
Před 6 dny

Nesprávně podaná reklamace

Nesprávně podaná reklamace

V seznamu reklamačních pravidel by se jeden rychle ztratil. Když ale po svém boku máte někoho, kdo se ve všech ustanoveních vyzná, pak vaše šance na úspěšnou reklamaci raketově roste. O tom se přesvědčil i pan Daniel.

Celý článek
Před týdnem

Dvojitá reklamace

Dvojitá reklamace

Jak rychle se vyřídí reklamace? To záleží na ochotě a časové kapacitě prodejce. V některých případech se ale ke spokojenosti zákazníka nevyřídí vůbec. To byl případ i pana Marka, který se bez právní pomoci neobešel.

Celý článek
Před 2 týdny

Ulomená kachlička

Ulomená kachlička

Stačí chvíle nepozornosti, špatná shoda náhod nebo v případě pana Milana ulomená kachlička, a vše se může v sekundě zhroutit. To, co se zdálo jako drobný úraz, nabralo opravdové grády. A kdyby nebylo D.A.S., ke zdravotním komplikacím by se přidaly i nemalé finanční náklady.

Celý článek