Pojistné podmínky prý stejně nikdo nečte

Nov. 22, 2017

Nadstandardní pojištění si neplatíte proto, že zrovna nevíte co s penězi a pojišťovnu považujete za nejpotřebnější charitativní organizaci. Potřebujete nebo chcete mít jistotu, že když dojde na lámání chleba (resp. různých částí těla), bude o vás postaráno. Pan Samuel se ovšem přesvědčil, že i u movitých klientů pojišťovny ohýbají podmínky, jak se jim zlíbí.

Nešťastná zranění nečíhají jen na kolmých stěnách alpských vrcholů při adrenalinových výstupech trénovaných sportovců. Ba právě naopak – na nepříjemný úraz můžete narazit i během odpolední vycházky v parku. Jako pan Samuel, který ve zdánlivě úrazuvzdorném prostředí upadl, poškodil si meniskus a zpřetrhal křížové kolenní vazy. Musel absolvovat dvě operace, dvakrát až třikrát týdně docházel na rehabilitace a každý den doma cvičil. Přesto více než sto dní po úrazu trpěl bolestmi a otoky. Dlouhá léta si však hradil nadstandardní pojištění, a tak byl v klidu. Jenže pojišťovna standard nastanardu nastavila jinak, než si představoval.

Když pan Samuel nahlásil úraz své pojišťovně, obdržel po doložení všech lékařských zpráv úsměvných 11 500 Kč. Vzhledem k tomu, že na platbách pojištění platí 6 500 Kč měsíčně, okamžitě částku u pojišťovny rozporoval. Na podnět pana Samuela pojišťovna své stanovisko přehodnotila a navýšila pojistné plnění o 93 500 Kč za 70 dní doby léčby menisku. Komplikovanější rekonvalescence kvůli přetrhaným vazům jako by neexistovala.

Upozornili jsme pojišťovnu, že dle jejích vlastních pojistných podmínek by měla uhradit panu Samuelovi pojistné plnění za dobu léčení toho tělesného postižení, které je dle oceňovací tabulky hodnoceno nejvyšším počtem dní, v tomto případě tedy přetržených kolenních vazů s délkou nezbytné léčby min. 112 dní. Během dvou týdnů nakonec pojišťovna panu Samuelovi vyplatila dalších 63 000 Kč.

Chcete i vy, aby za Vámi stál silný partner?

Zadáním telefonního čísla souhlasím s tím, že budu ve zvoleném čase osloven a kontaktován za účelem seznámení se s možnostmi od D.A.S.

Děkujeme!

Obratem vám zavoláme na telefonní číslo +420.

Chyba při zpracování požadavku,
zkuste to prosím později znovu!
Před 5 dny

Hrnec na konec

Hrnec na konec

Paní Martina je zapálená kuchařka, která vždy srší nápady na nové recepty. Aby jí šlo vaření lépe od ruky, rozhodla si na Vánoce udělat radost novým multifunkčním hrncem, se kterým bude moci dělat jednu delikatesu za druhou. Realita ovšem byla nakonec jiná, než očekávala. Paní Martinu totiž čekalo řešení zapeklité reklamace.

Celý článek
Před týdnem

Nemilé vánoční překvapení

Nemilé vánoční překvapení

Vánoce jsou prý svátky klidu a míru. To ovšem neplatilo pro pana Tomáše, který toto sváteční období prožil ve stresu z předžalobní výzvy od svého bývalého zaměstnavatele. Jak se celá situace vyřešila? A jak právníci D.A.S. zvládli obhájit jeho práva?

Celý článek
Před měsícem

Zkažené zimní radovánky

Zkažené zimní radovánky

Vydat se na hory do sousedního Rakouska je snem nejednoho nadšeného lyžaře. Stejně to měla i paní Monika, která se se svým manželem rozhodla zpříjemnit zimní období. Jejich dovolenou však překazilo ošklivé zranění, které způsobilo zdravotní i právní komplikace. Jak si právníci poradili s případem v rakouském prostředí?

Celý článek