Aug. 24, 2020
Jak rádi se občas vracíme do svých dětských let a vzpomínáme na staré dobré časy. Své by o tom mohl vyprávět pan Honza, který si své mládí chtěl také připomenout starými časopisy ABC, které našel na internetu. Objednávka však neproběhla tak, jak pan Honza očekával.
Když pan Honza uviděl na internetu čtyři historické ročníky časopisu ABC z 50. a 60. let, srdce mu zaplesalo. S vidinou dobrého počtení a nostalgického návratu do dětství se pan Honza rozhodl kontaktovat seriózně vypadajícího prodejce.
Domluvenou částku za časopisy převedl na účet prodávajícího a pak už jen čekal na svoje vysněná „Ábíčka“. Čekání ovšem nemělo konce, proto se s prodávajícím snažil spojit znovu a připomenout mu svou objednávku – ten však neodpovídal. Proč nereaguje? Vrátí mi moje peníze zpátky? Běželo panu Honzovi hlavou.
Nakonec se rozhodl kontaktovat prodejce z jiného e-mailu, aby zjistil, zda jsou časopisy stále k mání. Poté, co mu prodejce kladně odpověděl, pan Honza neváhal jednat. Vzpomněl si totiž na pojištění právní ochrany, které měl s námi sjednané.
Po zaslání veškeré komunikace s prodávajícím, potvrzení o platbě a dalších podkladů jsme kazitele dětských vzpomínek oslovili a vyzvali ho k splnění dohody. Na tuto výzvu prodávající hbitě zareagoval a panu Honzovi vysněné časopisy bez dlouhého otálení nakonec poslal.
Co na to náš klient Honza? Celý šťastný si várku „Ábíček“ vyzvedl a byl rád, že naše právní ochrana mu poskytla oporu, když ji zrovna potřeboval. Prodejce filuta naopak zjistil, že tahat peníze z druhých se nevyplácí a na tuto nepříjemnou konfrontaci bude ještě dlouho vzpomínat.