Pokažená snaha o návrat do šťastného dětství

Aug. 24, 2020

Jak rádi se občas vracíme do svých dětských let a vzpomínáme na staré dobré časy. Své by o tom mohl vyprávět pan Honza, který si své mládí chtěl také připomenout starými časopisy ABC, které našel na internetu. Objednávka však neproběhla tak, jak pan Honza očekával.

Když pan Honza uviděl na internetu čtyři historické ročníky časopisu ABC z 50. a 60. let, srdce mu zaplesalo. S vidinou dobrého počtení a nostalgického návratu do dětství se pan Honza rozhodl kontaktovat seriózně vypadajícího prodejce.

Domluvenou částku za časopisy převedl na účet prodávajícího a pak už jen čekal na svoje vysněná „Ábíčka“. Čekání ovšem nemělo konce, proto se s prodávajícím snažil spojit znovu a připomenout mu svou objednávku – ten však neodpovídal. Proč nereaguje? Vrátí mi moje peníze zpátky? Běželo panu Honzovi hlavou.

Nakonec se rozhodl kontaktovat prodejce z jiného e-mailu, aby zjistil, zda jsou časopisy stále k mání. Poté, co mu prodejce kladně odpověděl, pan Honza neváhal jednat. Vzpomněl si totiž na pojištění právní ochrany, které měl s námi sjednané.

Po zaslání veškeré komunikace s prodávajícím, potvrzení o platbě a dalších podkladů jsme kazitele dětských vzpomínek oslovili a vyzvali ho k splnění dohody. Na tuto výzvu prodávající hbitě zareagoval a panu Honzovi vysněné časopisy bez dlouhého otálení nakonec poslal.

Co na to náš klient Honza? Celý šťastný si várku „Ábíček“ vyzvedl a byl rád, že naše právní ochrana mu poskytla oporu, když ji zrovna potřeboval. Prodejce filuta naopak zjistil, že tahat peníze z druhých se nevyplácí a na tuto nepříjemnou konfrontaci bude ještě dlouho vzpomínat.

Chcete i vy, aby za Vámi stál silný partner?

Zadáním telefonního čísla souhlasím s tím, že budu ve zvoleném čase osloven a kontaktován za účelem seznámení se s možnostmi od D.A.S.

Děkujeme!

Obratem vám zavoláme na telefonní číslo +420.

Chyba při zpracování požadavku,
zkuste to prosím později znovu!
Dneska

Nesprávně podaná reklamace

Nesprávně podaná reklamace

V seznamu reklamačních pravidel by se jeden rychle ztratil. Když ale po svém boku máte někoho, kdo se ve všech ustanoveních vyzná, pak vaše šance na úspěšnou reklamaci raketově roste. O tom se přesvědčil i pan Daniel.

Celý článek
Před týdnem

Dvojitá reklamace

Dvojitá reklamace

Jak rychle se vyřídí reklamace? To záleží na ochotě a časové kapacitě prodejce. V některých případech se ale ke spokojenosti zákazníka nevyřídí vůbec. To byl případ i pana Marka, který se bez právní pomoci neobešel.

Celý článek
Před 2 týdny

Ulomená kachlička

Ulomená kachlička

Stačí chvíle nepozornosti, špatná shoda náhod nebo v případě pana Milana ulomená kachlička, a vše se může v sekundě zhroutit. To, co se zdálo jako drobný úraz, nabralo opravdové grády. A kdyby nebylo D.A.S., ke zdravotním komplikacím by se přidaly i nemalé finanční náklady.

Celý článek