Pokažená snaha o návrat do šťastného dětství

Aug. 24, 2020

Jak rádi se občas vracíme do svých dětských let a vzpomínáme na staré dobré časy. Své by o tom mohl vyprávět pan Honza, který si své mládí chtěl také připomenout starými časopisy ABC, které našel na internetu. Objednávka však neproběhla tak, jak pan Honza očekával.

Když pan Honza uviděl na internetu čtyři historické ročníky časopisu ABC z 50. a 60. let, srdce mu zaplesalo. S vidinou dobrého počtení a nostalgického návratu do dětství se pan Honza rozhodl kontaktovat seriózně vypadajícího prodejce.

Domluvenou částku za časopisy převedl na účet prodávajícího a pak už jen čekal na svoje vysněná „Ábíčka“. Čekání ovšem nemělo konce, proto se s prodávajícím snažil spojit znovu a připomenout mu svou objednávku – ten však neodpovídal. Proč nereaguje? Vrátí mi moje peníze zpátky? Běželo panu Honzovi hlavou.

Nakonec se rozhodl kontaktovat prodejce z jiného e-mailu, aby zjistil, zda jsou časopisy stále k mání. Poté, co mu prodejce kladně odpověděl, pan Honza neváhal jednat. Vzpomněl si totiž na pojištění právní ochrany, které měl s námi sjednané.

Po zaslání veškeré komunikace s prodávajícím, potvrzení o platbě a dalších podkladů jsme kazitele dětských vzpomínek oslovili a vyzvali ho k splnění dohody. Na tuto výzvu prodávající hbitě zareagoval a panu Honzovi vysněné časopisy bez dlouhého otálení nakonec poslal.

Co na to náš klient Honza? Celý šťastný si várku „Ábíček“ vyzvedl a byl rád, že naše právní ochrana mu poskytla oporu, když ji zrovna potřeboval. Prodejce filuta naopak zjistil, že tahat peníze z druhých se nevyplácí a na tuto nepříjemnou konfrontaci bude ještě dlouho vzpomínat.

Chcete i vy, aby za Vámi stál silný partner?

Zadáním telefonního čísla souhlasím s tím, že budu ve zvoleném čase osloven a kontaktován za účelem seznámení se s možnostmi od D.A.S.

Děkujeme!

Obratem vám zavoláme na telefonní číslo +420.

Chyba při zpracování požadavku,
zkuste to prosím později znovu!
Před 3 dny

Půlka objednávky, holé neštěstí

Půlka objednávky, holé neštěstí

Když si objednáváte zboží online, nikdy nevíte, co dostanete. Někdy vám prodejce může omylem zaslat zcela jiný produkt, jindy vám nemusí přijít kompletní objednávka. To se stalo také panu Jirkovi, který v balíčku postrádal důležité součástky pro instalaci panelu na nářadí. Jak si s takovou situací poradil?

Celý článek
Před týdnem

Na rozmazané vidění si zvyknete

Na rozmazané vidění si zvyknete

Když si v životě nevíte rady, jdete za odborníkem a spoléháte na to, že vám správně poradí a pomůže vyřešit váš problém. S tímto počítal také pan Ondřej, který šel do optiky pro nové brýle. Domů se vracel s hezkými obroučkami, ale také rozmazaným viděním.

Celý článek
Před 2 týdny

Krutý návrat do reality

Krutý návrat do reality

Návraty z dovolené jsou vždy těžké, však to znáte. Své by vám o tom mohl vyprávět pan Daniel, který se z prosluněného Tenerife vracel zpátky do Vídně. Na letišti ho ale čekalo nemilé překvapení a bez pomoci advokátů D.A.S. se nakonec neobešel.

Celý článek