Polštář prý měli sprchovat na sucho

Dec. 12, 2017

Vzorné respektování pokynů prodejce zajistí dlouhou životnost výrobku. Alespoň tak se to píše ve většině návodů k použití. Jenže paní Martina si kvůli dodržování instrukcí pro údržbu zničila úplně nový polštář za několik tisíc korun. A výrobce? Bez zájmu o nápravu. Předváděcí akce opět plně dostály své neblahé pověsti.

Problémů s předváděcími akcemi jsou plné noviny, a přesto se jejich organizátorům stále daří získávat důvěřivé zákazníky, kteří zaplatí horentní sumy za pochybné produkty a služby. Paní Martina má dlouhodobé problémy s krkem, a tak když jí prodejce předvedl ortopedický polštář pro uvolnění krční páteře, neváhala za něj utratit nemalou částku. Spalo se jí vskutku báječně – do chvíle, než její malý syn polštář ušpinil a ona skvrnu osprchovala vlažnou vodou, přesně jak jí na akci poradil prodejce. Polštář v sobě totiž několik dní držel vodu, změnil tvar i měkkost.

Paní Martina se domnívala, že se nejspíše jedná o vadný kus a požádala prodejce o reklamaci polštáře. Jenže tehdy přišla sprcha na řadu podruhé, a to studená – prodejce reklamaci zamítl, protože polštář lze čistit pouze suchou metodou, tedy vysátím nebo vytřepáním. Paní Martina nevěřila vlastním uším – vždyť na předváděcí akci prodejce říkal něco zcela jiného!

Vyzvali jsme prodejce k přehodnocení reklamace a odkázali se přitom na ustanovení § 2100 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb. občanského zákoníku, podle kterého musí vyjít paní Martině vstříc, protože porušil povinnosti prodávajícího, a sice poskytl vadné instrukce ke způsobu údržby. Prodávající svou chybu uznal a paní Martině zaslal zcela nový polštář.

Chcete více informací o právní ochraně? Poradíme vám, jak se nejlépe chránit.

Děkujeme!

Obratem vám zavoláme na telefonní číslo +420.

Chyba při zpracování požadavku,
zkuste to prosím později znovu!
Před 6 dny

Pojišťovna a škrábanec

Pojišťovna a škrábanec

Řidička vozu jedoucího za panem Mirkem na křižovatce neodhadla situaci a na mokré vozovce nedokázala včas zabrzdit. Náraz sice nebyl nijak silný, ale i tak dokázal citelně poškodit zadní část vozidla pana Mirka. Pojišťovna řidičky mu ale po opravě sdělila, že opravu nemůže proplatit celou, protože nárazník byl poškozený už před nehodou. Škrábanci.

Celý článek
Před týdnem

Pokažená dovolená

Pokažená dovolená

Dovolená v pětihvězdičkovém resortu v populárním letovisku nabrala nechtěné otáčky už při cestě z letiště. Vše začalo havárií autobusu, kterým pan Ivo s rodinou jeli, a pokračovalo několika výpověďmi před policií napříč celou dovolenou. Po návratu domů se však cestovní kancelář s kompenzací moc nepředvedla.

Celý článek
Před 2 týdny

Podvnodník na vlně

Podvnodník na vlně

Loni na jaře vrcholila panika okolo evropského nařízení GDPR. Mnoho podnikavých duší postavilo své výdělky na strachu z neznámého, z vysokých pokut, šíření bludů a pořádání zbytečných školení. Jeden takový to zkoušel i na pana Jaromíra.

Celý článek