Polštář prý měli sprchovat na sucho

Dec. 12, 2017

Vzorné respektování pokynů prodejce zajistí dlouhou životnost výrobku. Alespoň tak se to píše ve většině návodů k použití. Jenže paní Martina si kvůli dodržování instrukcí pro údržbu zničila úplně nový polštář za několik tisíc korun. A výrobce? Bez zájmu o nápravu. Předváděcí akce opět plně dostály své neblahé pověsti.

Problémů s předváděcími akcemi jsou plné noviny, a přesto se jejich organizátorům stále daří získávat důvěřivé zákazníky, kteří zaplatí horentní sumy za pochybné produkty a služby. Paní Martina má dlouhodobé problémy s krkem, a tak když jí prodejce předvedl ortopedický polštář pro uvolnění krční páteře, neváhala za něj utratit nemalou částku. Spalo se jí vskutku báječně – do chvíle, než její malý syn polštář ušpinil a ona skvrnu osprchovala vlažnou vodou, přesně jak jí na akci poradil prodejce. Polštář v sobě totiž několik dní držel vodu, změnil tvar i měkkost.

Paní Martina se domnívala, že se nejspíše jedná o vadný kus a požádala prodejce o reklamaci polštáře. Jenže tehdy přišla sprcha na řadu podruhé, a to studená – prodejce reklamaci zamítl, protože polštář lze čistit pouze suchou metodou, tedy vysátím nebo vytřepáním. Paní Martina nevěřila vlastním uším – vždyť na předváděcí akci prodejce říkal něco zcela jiného!

Vyzvali jsme prodejce k přehodnocení reklamace a odkázali se přitom na ustanovení § 2100 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb. občanského zákoníku, podle kterého musí vyjít paní Martině vstříc, protože porušil povinnosti prodávajícího, a sice poskytl vadné instrukce ke způsobu údržby. Prodávající svou chybu uznal a paní Martině zaslal zcela nový polštář.

Chcete i vy, aby za Vámi stál silný partner?

Zadáním telefonního čísla souhlasím s tím, že budu ve zvoleném čase osloven a kontaktován za účelem seznámení se s možnostmi od D.A.S.

Děkujeme!

Obratem vám zavoláme na telefonní číslo +420.

Chyba při zpracování požadavku,
zkuste to prosím později znovu!
Před 4 dny

Řídké vlasy,  holé neštěstí

Řídké vlasy,  holé neštěstí

Paní Helena se připravovala na velkou vlasovou proměnu. Její plány ale překazila pandemie koronaviru, kvůli které musela zaplacenou vlasovou terapii přerušit. Peníze jí ovšem klinika nechtěla vrátit. Jak se s touto šlamastikou vypořádala? A jak jí pomohli právníci D.A.S.?

Celý článek
Před měsícem

Pokažená dovolená

Pokažená dovolená

Koronavirové pandemii se podařilo překazit mnoho plánů. Jedním z nich byl i plánovaný rodinný pobyt pana Jirky. Zaplacenou zálohu však hotel nechtěl vydat zpět. Jak si právníci poradili s vymáháním peněz?

Celý článek
Před měsícem

Přetahovaná s pojišťovnou

Přetahovaná s pojišťovnou

Když se nám stane úraz, spoléháme nejen na péči doktorů, ale také na zdravotní pojišťovnu, která by nám měla pomoci pokrýt náklady za léčbu a rekonvalescenci. Důvěru v ní vkládal i pan Ladislav, kterému operace kolene přinesla celoživotní zdravotní následky. Pojišťovna se však k němu obrátila zády.

Celý článek