Polštář prý měli sprchovat na sucho

Dec. 12, 2017

Vzorné respektování pokynů prodejce zajistí dlouhou životnost výrobku. Alespoň tak se to píše ve většině návodů k použití. Jenže paní Martina si kvůli dodržování instrukcí pro údržbu zničila úplně nový polštář za několik tisíc korun. A výrobce? Bez zájmu o nápravu. Předváděcí akce opět plně dostály své neblahé pověsti.

Problémů s předváděcími akcemi jsou plné noviny, a přesto se jejich organizátorům stále daří získávat důvěřivé zákazníky, kteří zaplatí horentní sumy za pochybné produkty a služby. Paní Martina má dlouhodobé problémy s krkem, a tak když jí prodejce předvedl ortopedický polštář pro uvolnění krční páteře, neváhala za něj utratit nemalou částku. Spalo se jí vskutku báječně – do chvíle, než její malý syn polštář ušpinil a ona skvrnu osprchovala vlažnou vodou, přesně jak jí na akci poradil prodejce. Polštář v sobě totiž několik dní držel vodu, změnil tvar i měkkost.

Paní Martina se domnívala, že se nejspíše jedná o vadný kus a požádala prodejce o reklamaci polštáře. Jenže tehdy přišla sprcha na řadu podruhé, a to studená – prodejce reklamaci zamítl, protože polštář lze čistit pouze suchou metodou, tedy vysátím nebo vytřepáním. Paní Martina nevěřila vlastním uším – vždyť na předváděcí akci prodejce říkal něco zcela jiného!

Vyzvali jsme prodejce k přehodnocení reklamace a odkázali se přitom na ustanovení § 2100 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb. občanského zákoníku, podle kterého musí vyjít paní Martině vstříc, protože porušil povinnosti prodávajícího, a sice poskytl vadné instrukce ke způsobu údržby. Prodávající svou chybu uznal a paní Martině zaslal zcela nový polštář.

Chcete i vy, aby za Vámi stál silný partner?

Zadáním telefonního čísla souhlasím s tím, že budu ve zvoleném čase osloven a kontaktován za účelem seznámení se s možnostmi od D.A.S.

Děkujeme!

Obratem vám zavoláme na telefonní číslo +420.

Chyba při zpracování požadavku,
zkuste to prosím později znovu!
Před 6 dny

Přetahovaná s cestovní kanceláří

Přetahovaná s cestovní kanceláří

Na poslední výlet se žáci devátých tříd moc těšili. Koronavirová pandemie ale plány překazila, a tak musela paní ředitelka musela celý zájezd zrušit. Na krku jí navíc zbyl spor s cestovní kanceláří, která odmítala vrátit uhrazenou zálohu. Jak si právníci poradili s touto zapeklitou situací?

Celý článek
Před týdnem

Zapřená škoda

Zapřená škoda

Vymáhání škody je zapeklitý úkol, který potrápil nejednoho věřitele. Pěkně se u toho zapotil i pan Šimon, kterému jeho zaměstnanec poškodil vozidlo a přívěs. Na výzvy k úhradě nereagoval a snažil se vše zamést pod koberec. Jak si pan Šimon poradil s vykutáleným dlužníkem?

Celý článek
Před 2 týdny

Cesta do hlubin ředitelovy duše

Cesta do hlubin ředitelovy duše

Lež má krátké nohy. Pocítil to i pan Karel, bývalý ředitel školy, který si do svých kapes nakradl rovné 4 miliony z účtu školy. Vše by mu možná prošlo, kdyby nezakročil současný ředitel, pan Čestmír, společně s právníky D.A.S. Jak si nakonec poradili s tímto zapeklitým případem?

Celý článek