Posezení na dlouhé lokte

22. října 2019

Paní Zuzana se rozhodla pro oživení svého obýváku novým gaučem. Po dlouhém hledání konečně našla takový, který perfektně zapadal do interiéru celého bytu, navíc za příznivou cenu. Zboží objednala, nechala si jej doručit a vynést do svého bytu. Pak se ale dostavilo zklamání.

Po vybalení pohovky paní Zuzana se smutkem zjistila, že nová pohovka za 18.000,- Kč je na několika místech poškozená. Obrátila se proto na prodejce, u kterého gauč zakoupila, a uplatnila své právo reklamace. Ten se zachoval příkladně, pohovku přijal k reklamaci a vystavil paní Zuzaně příslušný protokol. Spolu s tím paní Zuzanu ujistil, že jakmile bude reklamace vyřízená, ihned ji bude kontaktovat. Čas však neúprosně plynul a vyjádření prodejce, nebo jakákoliv jiná zpráva, stále nepřicházely. Pokusila se proto u prodejce reklamaci zaurgovat a zjistit, jak se věci mají. Bohužel neúspěšně a nejistota z osudu gauče a prázdného obývacího pokoje narůstala.

Za této situace kontaktovala paní Zuzana naši společnost, abychom zjistili, co se dá dělat a s reklamací jinak perfektní pohovky jí pomohli. Po prostudování podkladů, které nám paní Zuzana poskytla, jsme zjistili, že prodejci již uplynula 30 denní lhůta, kterou na vyřízení reklamace měl. To znamenalo, že paní Zuzana měla možnost od kupní smlouvy odstoupit a požadovat po prodejci vrácení peněz, které u něj za gauč utratila.

Jelikož zakoupená pohovka ale, nebýt poškození, vyhovovala paní Zuzaně jak po technické, tak i vzhledové stránce, upřednostňovala paní Zuzana variantu, aby jí prodejce zakoupenou pohovku buď opravil, nebo aby jí dodal nový, identický kus. V tomto duchu jsme také zaslali výzvu prodejci, ve které jsme ho jednak upozornili na možnost paní Zuzany od smlouvy odstoupit, a jednak jej informovali o požadovaném způsobu vyřízení reklamace. Za několik málo dní od doručení naší výzvy prodejce paní Zuzanu kontaktoval, aby se s ní domluvil na dodání nové sedačky a dále ji s ohledem na překročení lhůty pro vyřízení reklamace nabídl finanční kompenzaci ve výši 2.700,- Kč, tedy 15 % z ceny gauče, což paní Zuzana s díky přijala.

Chcete i vy, aby za Vámi stál silný partner?

Zadáním telefonního čísla souhlasím s tím, že budu ve zvoleném čase osloven a kontaktován za účelem seznámení se s možnostmi od D.A.S.

Děkujeme!

Obratem vám zavoláme na telefonní číslo +420.

Chyba při zpracování požadavku,
zkuste to prosím později znovu!
Před 5 dny

Když touha po odpočinku skončí v rukou advokátů

Když touha po odpočinku skončí v rukou advokátů

Víte, kde je ten nejlepší relax? Přece ve sprše. Své o tom ví také paní Daniela, která si do ní plánovala pořídit masážní box. Myšlenka o úžasném odpočinku se však brzy rozplynula. A bez pomoci D.A.S. se nakonec neobešla.

Celý článek
Před týdnem

Spor s pojišťovnou, který skočil triumfem

Spor s pojišťovnou, který skočil triumfem

Pan Martin měl opravdu smolný den. Připletl se do dopravní nehody, která nepoškodila jen jedno, ale dokonce dvě jeho auta zaparkovaná podél silnice. Když pak požadoval proplacení škod, pojišťovna si hbitě našla kličku, jak se své zodpovědnosti vyhnout.

Celý článek
Před 2 týdny

Jak vyhrát boj s Krajskou správou silnic?

Jak vyhrát boj s Krajskou správou silnic?

Výmoly, štěrk, nerovnosti na silnici. V nejlepším případě to odnese jen pneumatika, v horším případě i disk nebo další části auta. V případě pana Leoše to bylo obojí. S úhradou oprav za škodu to však tak jednoduché nebylo.

Celý článek