Poskvrněný fešák

Feb. 12, 2020

Minulé Vánoce si pan Radovan udělal radost novou lyžařskou bundou. Ještě v průběhu svátků odcestoval i s přítelkyní na Šumavu a svou novou bundu si vzal samozřejmě s sebou. Skvěle ladila s jeho lyžemi. Co čert nechtěl, ladila i s kolomazí na sedačkové lanovce.

Při údržbě lanové dráhy pravděpodobně ukápla pořádná porce maziva na opěrku sedačky a pan Radovan byl prvním ranním nešťastlivcem, který si „vylepšil“ svůj lyžařský outfit o další nechtěnou vrstvu impregnace. Vyhledal proto ihned správce lanové dráhy, aby ho informoval o škodě, kterou utrpěl. Společně se správcem pan Radovan poškozenou bundu, která stála 8.499,- Kč,  vyfotil a sepsal s ním reklamační protokol, tedy přesně tak, jak jsme jej na naší nonstop zákaznické lince instruovali.

Správce lanovky panu Radovanovi doporučil, aby bundu nechal odborně vyčistit s tím, že náklady na čistírnu mu samozřejmě proplatí. K tomu pak ještě dodal, že kdyby se bundu vyčistit nepodařilo, bude se věcí dále zabývat. A jak správce lanovky řekl, tak pan Radovan udělal. V čistírně se bundu dle očekávání do původního stavu uvést nepodařilo, a proto se pan Radovan obrátil na správce lanové dráhy s požadavkem na proplacení jak neúspěšného čištění bundy v ceně 400,- Kč, tak i pořizovací ceny zničené lyžařské bundy ve výši 8.499,- Kč.

Správce lanové dráhy nejprve pana Radovana ujistil, že jeho nárok v plné výši uznává, ale víc nic, a to ani přes opakované pokusy o kontakt. Po správci lanovky ani vidu, ani slechu. Naštěstí byl pan Radovan naším klientem, a proto předal celý svůj případ k řešení nám. Okamžitě jsme správce lanovky kontaktovali s výzvou, aby dostál svému závazku nahradit panu Radovanovi škodu, tím spíš, když tento závazek sám uznal. Už druhý den po doručení naší výzvy jsme od pana Radovana obdrželi informaci, že se mu správce lanové dráhy ozval s tím, že by tedy konečně rád dořešil nastalou situaci a že obratem odesílá celou finanční částku ve výši 8.899,- Kč. Slíbené peníze tentokrát pan Radovan už skutečně na svůj bankovní účet obdržel.

Chcete i vy, aby za Vámi stál silný partner?

Zadáním telefonního čísla souhlasím s tím, že budu ve zvoleném čase osloven a kontaktován za účelem seznámení se s možnostmi od D.A.S.

Děkujeme!

Obratem vám zavoláme na telefonní číslo +420.

Chyba při zpracování požadavku,
zkuste to prosím později znovu!
Před 4 dny

Poctivý zaměstnanec je k nezaplacení

Poctivý zaměstnanec je k nezaplacení

Najít spolehlivého a poctivého zaměstnance je někdy pěkný oříšek. Sám se o tom přesvědčil také pan Leoš, který pracuje ve vedení jedné přepravní společnosti. Vždy se v lidech snažil vidět to nejlepší, což se mu v tomto případě vymstilo. Nový zaměstnanec Franta mu ukázal, jak důležité je vše prověřovat.

Celý článek
Před týdnem

Trojnásobná smůla v autoservisu

Trojnásobná smůla v autoservisu

Pískání brzd neznačí nic dobrého. Své o tom ví také pan Ladislav, který nechtěl nic riskovat a své auto dovezl do nejbližšího servisu. Jenže místo toho, aby mu závadu opravili, tak mu zadělali na další problémy.

Celý článek
Před 2 týdny

Zapomenuté mýtné, co se pěkně prodražilo

Zapomenuté mýtné, co se pěkně prodražilo

Co se stane, když zapomenete zaplatit mýtné v zahraničí? Odpověď na tuto otázku dobře zná pan Petr – podnikatel v kamionové dopravě, který zapomněl pro jedno své auto uhradit silniční poplatek ve Velké Británii. Přečtěte si, jak funguje místní systém pokut.

Celý článek