Poskvrněný fešák

12. února 2020

Minulé Vánoce si pan Radovan udělal radost novou lyžařskou bundou. Ještě v průběhu svátků odcestoval i s přítelkyní na Šumavu a svou novou bundu si vzal samozřejmě s sebou. Skvěle ladila s jeho lyžemi. Co čert nechtěl, ladila i s kolomazí na sedačkové lanovce.

Při údržbě lanové dráhy pravděpodobně ukápla pořádná porce maziva na opěrku sedačky a pan Radovan byl prvním ranním nešťastlivcem, který si „vylepšil“ svůj lyžařský outfit o další nechtěnou vrstvu impregnace. Vyhledal proto ihned správce lanové dráhy, aby ho informoval o škodě, kterou utrpěl. Společně se správcem pan Radovan poškozenou bundu, která stála 8.499,- Kč,  vyfotil a sepsal s ním reklamační protokol, tedy přesně tak, jak jsme jej na naší nonstop zákaznické lince instruovali.

Správce lanovky panu Radovanovi doporučil, aby bundu nechal odborně vyčistit s tím, že náklady na čistírnu mu samozřejmě proplatí. K tomu pak ještě dodal, že kdyby se bundu vyčistit nepodařilo, bude se věcí dále zabývat. A jak správce lanovky řekl, tak pan Radovan udělal. V čistírně se bundu dle očekávání do původního stavu uvést nepodařilo, a proto se pan Radovan obrátil na správce lanové dráhy s požadavkem na proplacení jak neúspěšného čištění bundy v ceně 400,- Kč, tak i pořizovací ceny zničené lyžařské bundy ve výši 8.499,- Kč.

Správce lanové dráhy nejprve pana Radovana ujistil, že jeho nárok v plné výši uznává, ale víc nic, a to ani přes opakované pokusy o kontakt. Po správci lanovky ani vidu, ani slechu. Naštěstí byl pan Radovan naším klientem, a proto předal celý svůj případ k řešení nám. Okamžitě jsme správce lanovky kontaktovali s výzvou, aby dostál svému závazku nahradit panu Radovanovi škodu, tím spíš, když tento závazek sám uznal. Už druhý den po doručení naší výzvy jsme od pana Radovana obdrželi informaci, že se mu správce lanové dráhy ozval s tím, že by tedy konečně rád dořešil nastalou situaci a že obratem odesílá celou finanční částku ve výši 8.899,- Kč. Slíbené peníze tentokrát pan Radovan už skutečně na svůj bankovní účet obdržel.

Chcete i vy, aby za Vámi stál silný partner?

Zadáním telefonního čísla souhlasím s tím, že budu ve zvoleném čase osloven a kontaktován za účelem seznámení se s možnostmi od D.A.S.

Děkujeme!

Obratem vám zavoláme na telefonní číslo +420.

Chyba při zpracování požadavku,
zkuste to prosím později znovu!
Před 4 dny

Oprava auta, která vám (bez pojišťovny) udělá díru do rozpočtu

Oprava auta, která vám (bez pojišťovny) udělá díru do rozpočtu

Opravy auta nejsou zrovna nejlevnější záležitostí. Přesvědčil se o tom i pan Franta, který měl podle servisu zaplatit až 100.000 Kč. Tato suma ho sice překvapila, ale nepolekala. Spoléhal totiž na to, že mu pojišťovna s platbou pomůže. Realita byla ovšem jiná.

Celý článek
Před týdnem

Jak vykutálený dodavatel zvýšil fixní cenu plynu o 113 %

Jak vykutálený dodavatel zvýšil fixní cenu plynu o 113 %

Když se s dodavatelem domluvíte na fixní cenu za plyn, máte to za to, že to tak bude. Vždyť je to přece ve smlouvě, říkáte si. Takovou představu měl i pan Ladislav, který poctivě platil domluvené měsíční zálohy. Jenže v tom se spletl.

Celý článek
Před 2 týdny

Jak nepřijít o body (a peníze)

Jak nepřijít o body (a peníze)

Kdo chce řidiče bít, hůl si vždy najde. Byla to pravda i v případě pana Filipa, který byl neprávem obviněný ze závažného přestupku. Ještě že měl po svém boku advokáty D.A.S., kteří se nemilosrdných úředníků nezalekli.

Celý článek