Poskvrněný fešák

Feb. 12, 2020

Minulé Vánoce si pan Radovan udělal radost novou lyžařskou bundou. Ještě v průběhu svátků odcestoval i s přítelkyní na Šumavu a svou novou bundu si vzal samozřejmě s sebou. Skvěle ladila s jeho lyžemi. Co čert nechtěl, ladila i s kolomazí na sedačkové lanovce.

Při údržbě lanové dráhy pravděpodobně ukápla pořádná porce maziva na opěrku sedačky a pan Radovan byl prvním ranním nešťastlivcem, který si „vylepšil“ svůj lyžařský outfit o další nechtěnou vrstvu impregnace. Vyhledal proto ihned správce lanové dráhy, aby ho informoval o škodě, kterou utrpěl. Společně se správcem pan Radovan poškozenou bundu, která stála 8.499,- Kč,  vyfotil a sepsal s ním reklamační protokol, tedy přesně tak, jak jsme jej na naší nonstop zákaznické lince instruovali.

Správce lanovky panu Radovanovi doporučil, aby bundu nechal odborně vyčistit s tím, že náklady na čistírnu mu samozřejmě proplatí. K tomu pak ještě dodal, že kdyby se bundu vyčistit nepodařilo, bude se věcí dále zabývat. A jak správce lanovky řekl, tak pan Radovan udělal. V čistírně se bundu dle očekávání do původního stavu uvést nepodařilo, a proto se pan Radovan obrátil na správce lanové dráhy s požadavkem na proplacení jak neúspěšného čištění bundy v ceně 400,- Kč, tak i pořizovací ceny zničené lyžařské bundy ve výši 8.499,- Kč.

Správce lanové dráhy nejprve pana Radovana ujistil, že jeho nárok v plné výši uznává, ale víc nic, a to ani přes opakované pokusy o kontakt. Po správci lanovky ani vidu, ani slechu. Naštěstí byl pan Radovan naším klientem, a proto předal celý svůj případ k řešení nám. Okamžitě jsme správce lanovky kontaktovali s výzvou, aby dostál svému závazku nahradit panu Radovanovi škodu, tím spíš, když tento závazek sám uznal. Už druhý den po doručení naší výzvy jsme od pana Radovana obdrželi informaci, že se mu správce lanové dráhy ozval s tím, že by tedy konečně rád dořešil nastalou situaci a že obratem odesílá celou finanční částku ve výši 8.899,- Kč. Slíbené peníze tentokrát pan Radovan už skutečně na svůj bankovní účet obdržel.

Chcete i vy, aby za Vámi stál silný partner?

Zadáním telefonního čísla souhlasím s tím, že budu ve zvoleném čase osloven a kontaktován za účelem seznámení se s možnostmi od D.A.S.

Děkujeme!

Obratem vám zavoláme na telefonní číslo +420.

Chyba při zpracování požadavku,
zkuste to prosím později znovu!
Včera

Spor s pojišťovnou, který skočil triumfem

Spor s pojišťovnou, který skočil triumfem

Pan Martin měl opravdu smolný den. Připletl se do dopravní nehody, která nepoškodila jen jedno, ale dokonce dvě jeho auta zaparkovaná podél silnice. Když pak požadoval proplacení škod, pojišťovna si hbitě našla kličku, jak se své zodpovědnosti vyhnout.

Celý článek
Před týdnem

Jak vyhrát boj s Krajskou správou silnic?

Jak vyhrát boj s Krajskou správou silnic?

Výmoly, štěrk, nerovnosti na silnici. V nejlepším případě to odnese jen pneumatika, v horším případě i disk nebo další části auta. V případě pana Leoše to bylo obojí. S úhradou oprav za škodu to však tak jednoduché nebylo.

Celý článek
Před 2 týdny

Sluneční energie za všechny prachy

Sluneční energie za všechny prachy

Kdo nemá fotovoltaiku, jako by nebyl. Paní Marcela byla vždy nakloněná myšlence o vlastní solární elektrárně. Když se doslechla o moderním ekologickém trendu za výhodnou cenu, rozhodla se jednat. Její plány ale nabraly nečekaný směr.

Celý článek