Poskvrněný fešák

Feb. 12, 2020

Minulé Vánoce si pan Radovan udělal radost novou lyžařskou bundou. Ještě v průběhu svátků odcestoval i s přítelkyní na Šumavu a svou novou bundu si vzal samozřejmě s sebou. Skvěle ladila s jeho lyžemi. Co čert nechtěl, ladila i s kolomazí na sedačkové lanovce.

Při údržbě lanové dráhy pravděpodobně ukápla pořádná porce maziva na opěrku sedačky a pan Radovan byl prvním ranním nešťastlivcem, který si „vylepšil“ svůj lyžařský outfit o další nechtěnou vrstvu impregnace. Vyhledal proto ihned správce lanové dráhy, aby ho informoval o škodě, kterou utrpěl. Společně se správcem pan Radovan poškozenou bundu, která stála 8.499,- Kč,  vyfotil a sepsal s ním reklamační protokol, tedy přesně tak, jak jsme jej na naší nonstop zákaznické lince instruovali.

Správce lanovky panu Radovanovi doporučil, aby bundu nechal odborně vyčistit s tím, že náklady na čistírnu mu samozřejmě proplatí. K tomu pak ještě dodal, že kdyby se bundu vyčistit nepodařilo, bude se věcí dále zabývat. A jak správce lanovky řekl, tak pan Radovan udělal. V čistírně se bundu dle očekávání do původního stavu uvést nepodařilo, a proto se pan Radovan obrátil na správce lanové dráhy s požadavkem na proplacení jak neúspěšného čištění bundy v ceně 400,- Kč, tak i pořizovací ceny zničené lyžařské bundy ve výši 8.499,- Kč.

Správce lanové dráhy nejprve pana Radovana ujistil, že jeho nárok v plné výši uznává, ale víc nic, a to ani přes opakované pokusy o kontakt. Po správci lanovky ani vidu, ani slechu. Naštěstí byl pan Radovan naším klientem, a proto předal celý svůj případ k řešení nám. Okamžitě jsme správce lanovky kontaktovali s výzvou, aby dostál svému závazku nahradit panu Radovanovi škodu, tím spíš, když tento závazek sám uznal. Už druhý den po doručení naší výzvy jsme od pana Radovana obdrželi informaci, že se mu správce lanové dráhy ozval s tím, že by tedy konečně rád dořešil nastalou situaci a že obratem odesílá celou finanční částku ve výši 8.899,- Kč. Slíbené peníze tentokrát pan Radovan už skutečně na svůj bankovní účet obdržel.

Chcete více informací o právní ochraně? Poradíme vám, jak se nejlépe chránit.

Děkujeme!

Obratem vám zavoláme na telefonní číslo +420.

Chyba při zpracování požadavku,
zkuste to prosím později znovu!
Před 6 dny

Předražený podvrh

Předražený podvrh

Známý paní Ivany otevíral soukromou galerii a pozval ji na slavnostní otevření. Tam se paní Ivana doslova zamilovala do jednoho obrazu. Byl sice dražší, ale neodolala a řekla si, že umění je vždycky dobrá investice a obraz od galerie koupila. Neradovala se však dlouho – záhy totiž zjistila, že místo dobře uložených peněz pořídila pouhý padělek bez větší hodnoty.

Celý článek
Před 2 týdny

Poskvrněný fešák

Poskvrněný fešák

Minulé Vánoce si pan Radovan udělal radost novou lyžařskou bundou. Ještě v průběhu svátků odcestoval i s přítelkyní na Šumavu a svou novou bundu si vzal samozřejmě s sebou. Skvěle ladila s jeho lyžemi. Co čert nechtěl, ladila i s kolomazí na sedačkové lanovce.

Celý článek
Před 3 měsíci

Nechtěná olejomalba

Nechtěná olejomalba

Pan Ladislav v roce 2010 vlastními silami konečně dostavěl dům. Radost však vyprchala ve chvíli, kdy z vrtné soupravy provádějící práce na sousedním pozemku vystříkl olej přímo na fasádu jeho nového domu. Tím však měly problémy teprve začít.

Celý článek