Posledně měl prý moc velké oči

May 1, 2017

Sliby se mají plnit. Dané slovo platí. Co je psáno, to je dáno. Tak by se dalo pokračovat do nekonečna. Ve světě férových lidí se prostě respektují určitá pravidla. Pan Filip si myslel, že v takovém světě žije. Než mu nepozorný řidič zdemoloval půlku zahrady a pojišťovna nezačala dělat veletoče, co se finanční kompenzace způsobené škody týče.

Zdálo se to jako jasný případ. Na oplocený pozemek u silnice, který patřil panu Filipovi, vedla vstupní brána. Jednoho dne projížděl okolo řidič, nezvládl řízení a na pozemek vjel. Nejenže poškodil plot, ale také zničil vstupní bránu. Řidičova odpovědnostní pojišťovna vyměřila škodu téměř na sto tisíc korun a pan Filip si za získané peníze sjednal opravu. Velmi se tedy divil, když mu do schránky dorazila výzva, aby téměř polovinu částky vrátil.

Pan Filip se nejprve domníval, že se jedná o administrativní chybu, a proto se v pojišťovně ptal na vysvětlení. Překvapivě se však dozvěděl, že se o žádnou chybu nejedná. Viník nehody dal pojišťovně podnět, aby výši odškodného přehodnotila, a pojišťovna velmi ráda dospěla k nové, podstatně nižší částce. Naštěstí byl pan Filip na takové jednání připravený. Zavolal nám.

Spojili jsme se s pojišťovnou a snažili se vést dialog. Pojišťovna však namísto férového jednání pana Filipa zažalovala o uhrazení požadované částky. Zastoupili jsme pana Filipa u soudu a také jsme s ním absolvovali odborné šetření přímo na jeho pozemku. Nakonec pojišťovna svou žalobu stáhla a soudní řízení bylo zastaveno. Pan Filip žádné peníze vracet nemusel.

Chcete i vy, aby za Vámi stál silný partner?

Zadáním telefonního čísla souhlasím s tím, že budu ve zvoleném čase osloven a kontaktován za účelem seznámení se s možnostmi od D.A.S.

Děkujeme!

Obratem vám zavoláme na telefonní číslo +420.

Chyba při zpracování požadavku,
zkuste to prosím později znovu!
Před 6 dny

Nesprávně podaná reklamace

Nesprávně podaná reklamace

V seznamu reklamačních pravidel by se jeden rychle ztratil. Když ale po svém boku máte někoho, kdo se ve všech ustanoveních vyzná, pak vaše šance na úspěšnou reklamaci raketově roste. O tom se přesvědčil i pan Daniel.

Celý článek
Před týdnem

Dvojitá reklamace

Dvojitá reklamace

Jak rychle se vyřídí reklamace? To záleží na ochotě a časové kapacitě prodejce. V některých případech se ale ke spokojenosti zákazníka nevyřídí vůbec. To byl případ i pana Marka, který se bez právní pomoci neobešel.

Celý článek
Před 2 týdny

Ulomená kachlička

Ulomená kachlička

Stačí chvíle nepozornosti, špatná shoda náhod nebo v případě pana Milana ulomená kachlička, a vše se může v sekundě zhroutit. To, co se zdálo jako drobný úraz, nabralo opravdové grády. A kdyby nebylo D.A.S., ke zdravotním komplikacím by se přidaly i nemalé finanční náklady.

Celý článek