Přechod pro bruslaře

Sept. 3, 2019

Stačil jeden špatný krok a dvouměsíční neschopenka byla na světě. Při holomrazech v únoru tohoto roku utrpěl pan David nepěknou zlomeninu kotníku. Na jinak suchý přechod se někomu podařilo rozlít tekutinu, která jeho povrch proměnila v rychlobruslařskou dráhu.

Při návratu z divadelního představení, v němž hrál jeho syn, pan David uklouzl na neosvětleném přechodu pro chodce. Ačkoliv byly chodníky i silnice suché, nějakému „umělci“ se podařilo zlít celý přechod jakousi tekutinou. Ta v mnoha stupních pod nulou samozřejmě zmrzla. Kvůli nedostatku světla si pan David námrazy nevšiml a následovalo nevyhnutelné. Zlomený kotník, nechodící sádra na dva měsíce a neschopenka.

A jelikož po Vánocích je každá koruna dobrá, neschopenka panu Davidovi zrovna dvakrát vhod nepřišla. Obrátil se proto na nás, abychom zajistili vymáhání náhrady ušlé mzdy a bolestného. Nutno podotknout, že pan David se ukázal jako ukázkový klient – veškeré podklady, které jsme pro posouzení a vyčíslení nároků potřebovali, nám dodal doslova bleskurychle. Lékařskou zprávu, čestné prohlášení svědka, výpis z účtárny zaměstnavatele, potvrzení sociálky a lékařský posudek k bolestnému. Vše jsme měli na stole dřív, než byste řekli „úrazové pojištění“.

Na základě dodaných podkladů jsme se na správce přechodu pro chodce, tedy města, v němž k úrazu došlo, obrátili s výzvou k uspokojení nároku pana Davida. Celkem jsme pro něj požadovali ušlou mzdu ve výši 43 000,- Kč, bolestné ve výši 30 000,- Kč a proplacení nákladů na vypracování posudku pro účely určení výše bolestného ve výši 200,- Kč. Vše proběhlo hladce a bez komplikací – město hned tři dny od obdržení výzvy vše nahlásilo své pojišťovně. Od té pan David po necelém měsíci obdržel celých 73 200,- Kč.

My pak od pana Davida obdrželi děkovný dopis, ve kterém náspochválil za rychlost, vstřícnost a profesionalitu, se kterými jsme se jeho případu zhostili.

Chcete i vy, aby za Vámi stál silný partner?

Zadáním telefonního čísla souhlasím s tím, že budu ve zvoleném čase osloven a kontaktován za účelem seznámení se s možnostmi od D.A.S.

Děkujeme!

Obratem vám zavoláme na telefonní číslo +420.

Chyba při zpracování požadavku,
zkuste to prosím později znovu!
Před 4 dny

Řídké vlasy,  holé neštěstí

Řídké vlasy,  holé neštěstí

Paní Helena se připravovala na velkou vlasovou proměnu. Její plány ale překazila pandemie koronaviru, kvůli které musela zaplacenou vlasovou terapii přerušit. Peníze jí ovšem klinika nechtěla vrátit. Jak se s touto šlamastikou vypořádala? A jak jí pomohli právníci D.A.S.?

Celý článek
Před měsícem

Pokažená dovolená

Pokažená dovolená

Koronavirové pandemii se podařilo překazit mnoho plánů. Jedním z nich byl i plánovaný rodinný pobyt pana Jirky. Zaplacenou zálohu však hotel nechtěl vydat zpět. Jak si právníci poradili s vymáháním peněz?

Celý článek
Před měsícem

Přetahovaná s pojišťovnou

Přetahovaná s pojišťovnou

Když se nám stane úraz, spoléháme nejen na péči doktorů, ale také na zdravotní pojišťovnu, která by nám měla pomoci pokrýt náklady za léčbu a rekonvalescenci. Důvěru v ní vkládal i pan Ladislav, kterému operace kolene přinesla celoživotní zdravotní následky. Pojišťovna se však k němu obrátila zády.

Celý článek