Přechod pro bruslaře

Sept. 3, 2019

Stačil jeden špatný krok a dvouměsíční neschopenka byla na světě. Při holomrazech v únoru tohoto roku utrpěl pan David nepěknou zlomeninu kotníku. Na jinak suchý přechod se někomu podařilo rozlít tekutinu, která jeho povrch proměnila v rychlobruslařskou dráhu.

Při návratu z divadelního představení, v němž hrál jeho syn, pan David uklouzl na neosvětleném přechodu pro chodce. Ačkoliv byly chodníky i silnice suché, nějakému „umělci“ se podařilo zlít celý přechod jakousi tekutinou. Ta v mnoha stupních pod nulou samozřejmě zmrzla. Kvůli nedostatku světla si pan David námrazy nevšiml a následovalo nevyhnutelné. Zlomený kotník, nechodící sádra na dva měsíce a neschopenka.

A jelikož po Vánocích je každá koruna dobrá, neschopenka panu Davidovi zrovna dvakrát vhod nepřišla. Obrátil se proto na nás, abychom zajistili vymáhání náhrady ušlé mzdy a bolestného. Nutno podotknout, že pan David se ukázal jako ukázkový klient – veškeré podklady, které jsme pro posouzení a vyčíslení nároků potřebovali, nám dodal doslova bleskurychle. Lékařskou zprávu, čestné prohlášení svědka, výpis z účtárny zaměstnavatele, potvrzení sociálky a lékařský posudek k bolestnému. Vše jsme měli na stole dřív, než byste řekli „úrazové pojištění“.

Na základě dodaných podkladů jsme se na správce přechodu pro chodce, tedy města, v němž k úrazu došlo, obrátili s výzvou k uspokojení nároku pana Davida. Celkem jsme pro něj požadovali ušlou mzdu ve výši 43 000,- Kč, bolestné ve výši 30 000,- Kč a proplacení nákladů na vypracování posudku pro účely určení výše bolestného ve výši 200,- Kč. Vše proběhlo hladce a bez komplikací – město hned tři dny od obdržení výzvy vše nahlásilo své pojišťovně. Od té pan David po necelém měsíci obdržel celých 73 200,- Kč.

My pak od pana Davida obdrželi děkovný dopis, ve kterém náspochválil za rychlost, vstřícnost a profesionalitu, se kterými jsme se jeho případu zhostili.

Chcete i vy, aby za Vámi stál silný partner?

Zadáním telefonního čísla souhlasím s tím, že budu ve zvoleném čase osloven a kontaktován za účelem seznámení se s možnostmi od D.A.S.

Děkujeme!

Obratem vám zavoláme na telefonní číslo +420.

Chyba při zpracování požadavku,
zkuste to prosím později znovu!
Před 5 dny

Když vám pojišťovna sebere vaše jistoty

Když vám pojišťovna sebere vaše jistoty

V životě nikdy nevíte, co vás potká. A proto je dobré být připravený na každou situaci. To byl přístup pana Pavla, který toho za poslední roky zažil opravdu hodně. To ještě nevěděl, že se bude muset vypořádat s další zatěžkávací zkouškou – v podobě sporu s pojišťovnou. Naštěstí na to tentokrát nebyl sám.

Celý článek
Před týdnem

Půlka objednávky, holé neštěstí

Půlka objednávky, holé neštěstí

Když si objednáváte zboží online, nikdy nevíte, co dostanete. Někdy vám prodejce může omylem zaslat zcela jiný produkt, jindy vám nemusí přijít kompletní objednávka. To se stalo také panu Jirkovi, který v balíčku postrádal důležité součástky pro instalaci panelu na nářadí. Jak si s takovou situací poradil?

Celý článek
Před 2 týdny

Na rozmazané vidění si zvyknete

Na rozmazané vidění si zvyknete

Když si v životě nevíte rady, jdete za odborníkem a spoléháte na to, že vám správně poradí a pomůže vyřešit váš problém. S tímto počítal také pan Ondřej, který šel do optiky pro nové brýle. Domů se vracel s hezkými obroučkami, ale také rozmazaným viděním.

Celý článek