Přechod pro bruslaře

Sept. 3, 2019

Stačil jeden špatný krok a dvouměsíční neschopenka byla na světě. Při holomrazech v únoru tohoto roku utrpěl pan David nepěknou zlomeninu kotníku. Na jinak suchý přechod se někomu podařilo rozlít tekutinu, která jeho povrch proměnila v rychlobruslařskou dráhu.

Při návratu z divadelního představení, v němž hrál jeho syn, pan David uklouzl na neosvětleném přechodu pro chodce. Ačkoliv byly chodníky i silnice suché, nějakému „umělci“ se podařilo zlít celý přechod jakousi tekutinou. Ta v mnoha stupních pod nulou samozřejmě zmrzla. Kvůli nedostatku světla si pan David námrazy nevšiml a následovalo nevyhnutelné. Zlomený kotník, nechodící sádra na dva měsíce a neschopenka.

A jelikož po Vánocích je každá koruna dobrá, neschopenka panu Davidovi zrovna dvakrát vhod nepřišla. Obrátil se proto na nás, abychom zajistili vymáhání náhrady ušlé mzdy a bolestného. Nutno podotknout, že pan David se ukázal jako ukázkový klient – veškeré podklady, které jsme pro posouzení a vyčíslení nároků potřebovali, nám dodal doslova bleskurychle. Lékařskou zprávu, čestné prohlášení svědka, výpis z účtárny zaměstnavatele, potvrzení sociálky a lékařský posudek k bolestnému. Vše jsme měli na stole dřív, než byste řekli „úrazové pojištění“.

Na základě dodaných podkladů jsme se na správce přechodu pro chodce, tedy města, v němž k úrazu došlo, obrátili s výzvou k uspokojení nároku pana Davida. Celkem jsme pro něj požadovali ušlou mzdu ve výši 43 000,- Kč, bolestné ve výši 30 000,- Kč a proplacení nákladů na vypracování posudku pro účely určení výše bolestného ve výši 200,- Kč. Vše proběhlo hladce a bez komplikací – město hned tři dny od obdržení výzvy vše nahlásilo své pojišťovně. Od té pan David po necelém měsíci obdržel celých 73 200,- Kč.

My pak od pana Davida obdrželi děkovný dopis, ve kterém náspochválil za rychlost, vstřícnost a profesionalitu, se kterými jsme se jeho případu zhostili.

Chcete i vy, aby za Vámi stál silný partner?

Zadáním telefonního čísla souhlasím s tím, že budu ve zvoleném čase osloven a kontaktován za účelem seznámení se s možnostmi od D.A.S.

Děkujeme!

Obratem vám zavoláme na telefonní číslo +420.

Chyba při zpracování požadavku,
zkuste to prosím později znovu!
Dneska

Nesprávně podaná reklamace

Nesprávně podaná reklamace

V seznamu reklamačních pravidel by se jeden rychle ztratil. Když ale po svém boku máte někoho, kdo se ve všech ustanoveních vyzná, pak vaše šance na úspěšnou reklamaci raketově roste. O tom se přesvědčil i pan Daniel.

Celý článek
Před týdnem

Dvojitá reklamace

Dvojitá reklamace

Jak rychle se vyřídí reklamace? To záleží na ochotě a časové kapacitě prodejce. V některých případech se ale ke spokojenosti zákazníka nevyřídí vůbec. To byl případ i pana Marka, který se bez právní pomoci neobešel.

Celý článek
Před 2 týdny

Ulomená kachlička

Ulomená kachlička

Stačí chvíle nepozornosti, špatná shoda náhod nebo v případě pana Milana ulomená kachlička, a vše se může v sekundě zhroutit. To, co se zdálo jako drobný úraz, nabralo opravdové grády. A kdyby nebylo D.A.S., ke zdravotním komplikacím by se přidaly i nemalé finanční náklady.

Celý článek