Přetahovaná o pojistné

Nov. 30, 2021

Když dojde na peníze, pojišťovny bývají nekompromisní a budou se s vámi přetahovat do poslední koruny. Takovou zkušenost měl i pan Cyril, který do boje povolal právníky D.A.S. Dokázali si poradit s neoblomnou pojišťovnou a jejími úskoky?

Pan Cyril je typ člověka, který se nebojí rvát za svá práva. Tuto strategii použil i při jednání s pojišťovnou, která mu měla vyplatit škodu na autě poté, co se omylem přimotal do dopravní nehody. Pojišťovna mu podle očekávání nabídla určitou částku, ale panu Cyrilovi se to zdálo málo. A protože si nenechá nic líbit, ozval se společnosti D.A.S., aby mu pomohla získat zbytek peněz.  

Právníci dlouho neotáleli a pustili se do mimosoudního jednání s pojišťovnou. Pojišťovna věděla, že se ze svých povinností jen tak nevykroutí, a tak ustoupila. Pan Cyril se konečně dočkal. Na účtě mu přistálo celých 14.250 Kč, z čehož měl velkou radost. V tu chvíli ale ještě netušil, že přetahovaná není u konce. 

Pojišťovna totiž vyrukovala s další podpásovkou – nechtěla panu Cyrilovi vrátit uhrazené pojistné, a to i přesto, že došlo k zániku pojištění. Pan Cyril tak znovu volal do D.A.S. a žádal o radu. Právníci naskočili do rozjetého vlaku a znovu upozornili pojišťovnu na její nečestné jednání. Jak to nakonec dopadlo? 

Pojišťovna i napodruhé uznala svou chybu a nespotřebované pojistné zaslala panu Cyrilovi na účet. Bylo dobojováno. Právní pomoc panu Cyrilovi ušetřila nejen tisíce korun, ale také spoustu vrásek. „Ještě že mám po svém boku ostřílené právníky, kteří mi vždy poradí, co a jak,“ liboval si nad zadostiučiněním, kterého se s právní asistencí dočkal. 

Chcete i vy, aby za Vámi stál silný partner?

Zadáním telefonního čísla souhlasím s tím, že budu ve zvoleném čase osloven a kontaktován za účelem seznámení se s možnostmi od D.A.S.

Děkujeme!

Obratem vám zavoláme na telefonní číslo +420.

Chyba při zpracování požadavku,
zkuste to prosím později znovu!
Před 4 dny

Poctivý zaměstnanec je k nezaplacení

Poctivý zaměstnanec je k nezaplacení

Najít spolehlivého a poctivého zaměstnance je někdy pěkný oříšek. Sám se o tom přesvědčil také pan Leoš, který pracuje ve vedení jedné přepravní společnosti. Vždy se v lidech snažil vidět to nejlepší, což se mu v tomto případě vymstilo. Nový zaměstnanec Franta mu ukázal, jak důležité je vše prověřovat.

Celý článek
Před týdnem

Trojnásobná smůla v autoservisu

Trojnásobná smůla v autoservisu

Pískání brzd neznačí nic dobrého. Své o tom ví také pan Ladislav, který nechtěl nic riskovat a své auto dovezl do nejbližšího servisu. Jenže místo toho, aby mu závadu opravili, tak mu zadělali na další problémy.

Celý článek
Před 2 týdny

Zapomenuté mýtné, co se pěkně prodražilo

Zapomenuté mýtné, co se pěkně prodražilo

Co se stane, když zapomenete zaplatit mýtné v zahraničí? Odpověď na tuto otázku dobře zná pan Petr – podnikatel v kamionové dopravě, který zapomněl pro jedno své auto uhradit silniční poplatek ve Velké Británii. Přečtěte si, jak funguje místní systém pokut.

Celý článek