Nov. 30, 2021
Když dojde na peníze, pojišťovny bývají nekompromisní a budou se s vámi přetahovat do poslední koruny. Takovou zkušenost měl i pan Cyril, který do boje povolal právníky D.A.S. Dokázali si poradit s neoblomnou pojišťovnou a jejími úskoky?
Pan Cyril je typ člověka, který se nebojí rvát za svá práva. Tuto strategii použil i při jednání s pojišťovnou, která mu měla vyplatit škodu na autě poté, co se omylem přimotal do dopravní nehody. Pojišťovna mu podle očekávání nabídla určitou částku, ale panu Cyrilovi se to zdálo málo. A protože si nenechá nic líbit, ozval se společnosti D.A.S., aby mu pomohla získat zbytek peněz.
Právníci dlouho neotáleli a pustili se do mimosoudního jednání s pojišťovnou. Pojišťovna věděla, že se ze svých povinností jen tak nevykroutí, a tak ustoupila. Pan Cyril se konečně dočkal. Na účtě mu přistálo celých 14.250 Kč, z čehož měl velkou radost. V tu chvíli ale ještě netušil, že přetahovaná není u konce.
Pojišťovna totiž vyrukovala s další podpásovkou – nechtěla panu Cyrilovi vrátit uhrazené pojistné, a to i přesto, že došlo k zániku pojištění. Pan Cyril tak znovu volal do D.A.S. a žádal o radu. Právníci naskočili do rozjetého vlaku a znovu upozornili pojišťovnu na její nečestné jednání. Jak to nakonec dopadlo?
Pojišťovna i napodruhé uznala svou chybu a nespotřebované pojistné zaslala panu Cyrilovi na účet. Bylo dobojováno. Právní pomoc panu Cyrilovi ušetřila nejen tisíce korun, ale také spoustu vrásek. „Ještě že mám po svém boku ostřílené právníky, kteří mi vždy poradí, co a jak,“ liboval si nad zadostiučiněním, kterého se s právní asistencí dočkal.