Přetahovaná s cestovní kanceláří

April 12, 2021

Na poslední výlet se žáci devátých tříd moc těšili. Koronavirová pandemie ale plány překazila, a tak musela paní ředitelka musela celý zájezd zrušit. Na krku jí navíc zbyl spor s cestovní kanceláří, která odmítala vrátit uhrazenou zálohu. Jak si právníci poradili s touto zapeklitou situací?

Měl to být poslední výlet ještě předtím, než se deváťáci rozutečou do světa, každý na jinou střední školu. Radost žáků však brzy vystřídalo zklamání. Kvůli koronavirové pandemii se celý zájezd musel zrušit. Nadšení opadlo také u paní ředitelky, která mezitím čelila sporu s cestovní kanceláří, která odmítala vydat uhrazenou zálohu (50.000 Kč).

Majitelka cestovní kanceláře moc dobře věděla, že by paní ředitelce měla vrátit plnou výši zálohy. Kvůli koronavirové situaci ale neměla dost peněz, a proto vyplatila jen část. Aby se paní ředitelka vyhnula stížnostem rodičů, zbytek vrátila z vlastních kapes. „Jen doufám, že o své peníze nepřijdu,“ povzdychla si nad vzniklou šlamastikou.

Při pokusu o další kontakt však cestovní kancelář hrála mrtvého brouka a na opakované výzvy nereagovala. V tu chvíli si paní ředitelka vzpomněla, že má sjednané pojištění právní ochrany, které by mohla využít. Netrvalo dlouho a právníci vše převzali do svých rukou. Majitelka cestovní kanceláře se po urgování právníků sama nakonec ozvala. „Zbytek zálohy bych vám ráda vrátila, ale teď mi nezbývá ani na vlastní živobytí,“ sdělila smutně právníkům.

Paní ředitelka i právníci měli pro takovou nouzovou situaci pochopení. Proto jí nabídli splátkový kalendář, který by jí umožnil vracet zálohu po částech. Situace však nabrala nečekaně rychlý konec. Majitelka cestovní kanceláře, ve snaze zbavit se Damoklova meče, se zapřísáhla, že svůj dluh uhradí co nejdříve. A jak řekla, tak také udělala. Během krátké chvíle zbylý dluh zaplatila do posledního halíře.

 

Chcete i vy, aby za Vámi stál silný partner?

Zadáním telefonního čísla souhlasím s tím, že budu ve zvoleném čase osloven a kontaktován za účelem seznámení se s možnostmi od D.A.S.

Děkujeme!

Obratem vám zavoláme na telefonní číslo +420.

Chyba při zpracování požadavku,
zkuste to prosím později znovu!
Před 6 dny

Nesprávně podaná reklamace

Nesprávně podaná reklamace

V seznamu reklamačních pravidel by se jeden rychle ztratil. Když ale po svém boku máte někoho, kdo se ve všech ustanoveních vyzná, pak vaše šance na úspěšnou reklamaci raketově roste. O tom se přesvědčil i pan Daniel.

Celý článek
Před týdnem

Dvojitá reklamace

Dvojitá reklamace

Jak rychle se vyřídí reklamace? To záleží na ochotě a časové kapacitě prodejce. V některých případech se ale ke spokojenosti zákazníka nevyřídí vůbec. To byl případ i pana Marka, který se bez právní pomoci neobešel.

Celý článek
Před 2 týdny

Ulomená kachlička

Ulomená kachlička

Stačí chvíle nepozornosti, špatná shoda náhod nebo v případě pana Milana ulomená kachlička, a vše se může v sekundě zhroutit. To, co se zdálo jako drobný úraz, nabralo opravdové grády. A kdyby nebylo D.A.S., ke zdravotním komplikacím by se přidaly i nemalé finanční náklady.

Celý článek