Při jízdě MHD se prý netelefonuje

June 26, 2017

Že telefon za volant nepatří, ví každé malé dítě nebo alespoň všichni, které už telefonování za jízdy stálo pokutu. Že telefon nepatří ani do hromadných dopravních prostředků zjistil nedávno pan Matěj od své pojišťovny. Odmítla mu totiž vyplatit pojistné plnění za rozbité zařízení, ke kterému došlo právě v MHD. Poškození se přece dalo čekat!

Fobií z pavouků trpí poměrně značná část obyvatelstva. Zejména majitelé chytrých telefonů se děsí okamžiku, kdy jim drahé zařízení vyklouzne z ruky a po displeji se roztáhne pavouk od mikrofonu po sluchátko. Pan Matěj se vypořádal se svým strachem po svém – nový telefon si ihned při koupi pojistil proti náhodnému poškození. Ochránil svou investici před nehodami i vlastní nešikovností. Nebo si to alespoň myslel.

Když se jednoho dne vydal pan Matěj na pracovní schůzku hromadnou dopravou, rozhodl se využít čas na cestách ke čtení e-mailů na svém smartphonu. Stačila však jedna nerovnost na silnici, aby namísto vyřízených e-mailů byl vyřízený celý telefon. Při nadskočení vozu vyklouzl panu Matějovi z ruky a škoda byla na světě. Pan Matěj tedy požádal svou pojišťovnu o úhradu opravy na základě sjednaného pojištění. K jeho zděšení však pojišťovna odmítla plnění vyplatit, protože pád telefonu v MHD lze přece předvídat a nejedná se tedy o náhodné poškození.

S pojišťovnami máme zkušenosti a víme, že s výmluvami si nejlépe poradí kvalitní argumentace. Připravili jsme tedy za pana Matěje pro pojišťovnu výzvu, která naprosto vylučovala podřazení dané situace pod výluky pojistných podmínek. Pojišťovně nezbylo nic jiného, než opravu telefonu zaplatit. Takové řešení samozřejmě přišlo panu Matějovi jako na zavolanou.

Chcete i vy, aby za Vámi stál silný partner?

Zadáním telefonního čísla souhlasím s tím, že budu ve zvoleném čase osloven a kontaktován za účelem seznámení se s možnostmi od D.A.S.

Děkujeme!

Obratem vám zavoláme na telefonní číslo +420.

Chyba při zpracování požadavku,
zkuste to prosím později znovu!
Dneska

Nesprávně podaná reklamace

Nesprávně podaná reklamace

V seznamu reklamačních pravidel by se jeden rychle ztratil. Když ale po svém boku máte někoho, kdo se ve všech ustanoveních vyzná, pak vaše šance na úspěšnou reklamaci raketově roste. O tom se přesvědčil i pan Daniel.

Celý článek
Před týdnem

Dvojitá reklamace

Dvojitá reklamace

Jak rychle se vyřídí reklamace? To záleží na ochotě a časové kapacitě prodejce. V některých případech se ale ke spokojenosti zákazníka nevyřídí vůbec. To byl případ i pana Marka, který se bez právní pomoci neobešel.

Celý článek
Před 2 týdny

Ulomená kachlička

Ulomená kachlička

Stačí chvíle nepozornosti, špatná shoda náhod nebo v případě pana Milana ulomená kachlička, a vše se může v sekundě zhroutit. To, co se zdálo jako drobný úraz, nabralo opravdové grády. A kdyby nebylo D.A.S., ke zdravotním komplikacím by se přidaly i nemalé finanční náklady.

Celý článek