Příliš drahé zvěřinové hody

Sept. 25, 2018

Srnka, divočák, jelen… Všechno to jsou roztomilá zvířátka, dokud je ve stotřicetikilometrové rychlosti nepotkáte na dálnici. O to je horší, když Vám pak vaše pojišťovna podtrhne nohy tím, že slíbí opravu vozidla, ale pak si to rozmyslí.

Cestou z letní dovolené v Chorvatsku pan Albert srazil na dálnici D1 srnku. Nebudeme si lhát, pohled to byl nepěkný, zejména pro děti, které byly v autě taky, a vozidlo samo nedopadlo nejlépe. Naštěstí měl pan Albert ke svému havarijnímu pojištění připojištěnou i srážku se zvěří a celou událost ihned řádně nahlásil. Po prošetření a zdokumentování likvidátor potvrdil panu Albertovi nezbytné a ten dopravil své vozidlo do autorizovaného servisu, kde měli vozidlo na náklady pojišťovny opravit, což také udělali.

Šok přišel ve chvíli, kdy pan Albert obdržel od pojišťovny dopis, že po revizi pojistné události neuhradí pojišťovna celou opravu, ale částku o bezmála 47 000,- Kč nižší. Prý se prostě spletli, a že se omlouvají. Díky za nic. Vozidlo opravené, pojišťovna odmítá opravu zaplatit celou, pan Albert si nemohl dovolit vynaložit z vlastních prostředků takovou sumu a autoservis požaduje peníze. Jelikož si pan Albert sám nevěděl rady, obrátil se na nás s prosbou o pomoc.

Případ jsme rádi převzali a v zastoupení pana Alberta se obrátili na jeho havarijní pojišťovnu s výzvou k přehodnocení závěrů likvidace a dovyplacení zbylé částky plnění, jak pojišťovna uvedla jak panu Albertovi, tak servisu v krycím dopise. Argumentovali jsme zejména tím, že pan Albert jednal v dobré víře v informace obsažené v krycím dopise. Pochybení likvidátora pojišťovny, tedy osoby odborně způsobilé, v žádném případě nemohlo jít k tíži pana Alberta. Pojišťovna pak pod tíhou našich argumentů neměla na výběr, než své stanovisko přehodnotit a doplatila zbývající částku na opravu automobilu.

 

Chcete i vy, aby za Vámi stál silný partner?

Zadáním telefonního čísla souhlasím s tím, že budu ve zvoleném čase osloven a kontaktován za účelem seznámení se s možnostmi od D.A.S.

Děkujeme!

Obratem vám zavoláme na telefonní číslo +420.

Chyba při zpracování požadavku,
zkuste to prosím později znovu!
Před 3 dny

Hrnec na konec

Hrnec na konec

Paní Martina je zapálená kuchařka, která vždy srší nápady na nové recepty. Aby jí šlo vaření lépe od ruky, rozhodla si na Vánoce udělat radost novým multifunkčním hrncem, se kterým bude moci dělat jednu delikatesu za druhou. Realita ovšem byla nakonec jiná, než očekávala. Paní Martinu totiž čekalo řešení zapeklité reklamace.

Celý článek
Před týdnem

Nemilé vánoční překvapení

Nemilé vánoční překvapení

Vánoce jsou prý svátky klidu a míru. To ovšem neplatilo pro pana Tomáše, který toto sváteční období prožil ve stresu z předžalobní výzvy od svého bývalého zaměstnavatele. Jak se celá situace vyřešila? A jak právníci D.A.S. zvládli obhájit jeho práva?

Celý článek
Před měsícem

Zkažené zimní radovánky

Zkažené zimní radovánky

Vydat se na hory do sousedního Rakouska je snem nejednoho nadšeného lyžaře. Stejně to měla i paní Monika, která se se svým manželem rozhodla zpříjemnit zimní období. Jejich dovolenou však překazilo ošklivé zranění, které způsobilo zdravotní i právní komplikace. Jak si právníci poradili s případem v rakouském prostředí?

Celý článek