Příliš drahé zvěřinové hody

Sept. 25, 2018

Srnka, divočák, jelen… Všechno to jsou roztomilá zvířátka, dokud je ve stotřicetikilometrové rychlosti nepotkáte na dálnici. O to je horší, když Vám pak vaše pojišťovna podtrhne nohy tím, že slíbí opravu vozidla, ale pak si to rozmyslí.

Cestou z letní dovolené v Chorvatsku pan Albert srazil na dálnici D1 srnku. Nebudeme si lhát, pohled to byl nepěkný, zejména pro děti, které byly v autě taky, a vozidlo samo nedopadlo nejlépe. Naštěstí měl pan Albert ke svému havarijnímu pojištění připojištěnou i srážku se zvěří a celou událost ihned řádně nahlásil. Po prošetření a zdokumentování likvidátor potvrdil panu Albertovi nezbytné a ten dopravil své vozidlo do autorizovaného servisu, kde měli vozidlo na náklady pojišťovny opravit, což také udělali.

Šok přišel ve chvíli, kdy pan Albert obdržel od pojišťovny dopis, že po revizi pojistné události neuhradí pojišťovna celou opravu, ale částku o bezmála 47 000,- Kč nižší. Prý se prostě spletli, a že se omlouvají. Díky za nic. Vozidlo opravené, pojišťovna odmítá opravu zaplatit celou, pan Albert si nemohl dovolit vynaložit z vlastních prostředků takovou sumu a autoservis požaduje peníze. Jelikož si pan Albert sám nevěděl rady, obrátil se na nás s prosbou o pomoc.

Případ jsme rádi převzali a v zastoupení pana Alberta se obrátili na jeho havarijní pojišťovnu s výzvou k přehodnocení závěrů likvidace a dovyplacení zbylé částky plnění, jak pojišťovna uvedla jak panu Albertovi, tak servisu v krycím dopise. Argumentovali jsme zejména tím, že pan Albert jednal v dobré víře v informace obsažené v krycím dopise. Pochybení likvidátora pojišťovny, tedy osoby odborně způsobilé, v žádném případě nemohlo jít k tíži pana Alberta. Pojišťovna pak pod tíhou našich argumentů neměla na výběr, než své stanovisko přehodnotit a doplatila zbývající částku na opravu automobilu.

 

Chcete i vy, aby za Vámi stál silný partner?

Zadáním telefonního čísla souhlasím s tím, že budu ve zvoleném čase osloven a kontaktován za účelem seznámení se s možnostmi od D.A.S.

Děkujeme!

Obratem vám zavoláme na telefonní číslo +420.

Chyba při zpracování požadavku,
zkuste to prosím později znovu!
Dneska

Chyťte advokáta!

Chyťte advokáta!

Někdy si vytáhneme černého Petra a smůla se nám lepí na paty, ať se vydáme kamkoliv. To byl případ paní Martiny, která se dostala do svízelné situace dokonce dvakrát za sebou. Jak se to celé semlelo a jak dokázali právníci D.A.S. obrátit smůlu ve spravedlnost a pořádek?

Celý článek
Před týdnem

Zrada od šéfa

Zrada od šéfa

Jistá práce, zvýšení kvalifikace, skvělý plat. To jsou výhody, kterých se pan Lukáš nemohl dočkat. Jeho nadšené očekávání o nové práci však brzy vystřídal pocit zklamání. A bez právní asistence D.A.S. se nakonec neobešel.

Celý článek
Před měsícem

E-shopová trable

E-shopová trable

Nákupy přes e-shop jsou rychlé a pohodlné, ale občas mohou vyústit ve velké zklamání. Takovou zkušenost má i paní Lenka, která byla po rozbalení svého zboží nepříjemně překvapena. V jednu chvíli už se obávala, že ztratí i své peníze. Pak ale do hry vstoupili právníci D.A.S.

Celý článek