Pro dobrotu na žebrotu

Oct. 12, 2020

Přátelé jsou tu od toho, aby si pomáhali – takto uvažovala také paní Aneta, která se rozhodla pomoci svému kamarádovi a půjčila mu obnos peněz, o nějž ji v nouzi požádal. Tato štědrost se však otočila proti paní Anetě, a tak se rozhodla celou situaci řešit s právní pomocí.

Paní Aneta byla vždy pověstná tím, že svým kamarádům ráda pomůže. A přesně to se rozhodla udělat, když ji její dobrý přítel požádal o finanční pomoc. Bez dlouhého otálení mu paní Aneta poskytla své peníze – s dobrou vírou, že jí vše vrátí, jak slíbil.

Jak čas plynul, paní Aneta potřebovala zapůjčené peníze zpět, a tak se rozhodla přítele kontaktovat a požádat ho o vrácení. Kamaráda ovšem nalezla ještě ve svízelnější situaci než předtím – zadluženého a zbaveného svéprávnosti. Když paní Anetu poprosil o další půjčku, zželelo se jí ho a peníze mu znova ochotně poskytla. „Přece ho nenechám ve štychu,“ pomyslela si paní Aneta. Takto se to opakovalo ještě několikrát, ale nikdy nebyl sepsán žádný písemný doklad o půjčkách. Nakonec začal kamarád paní Anety tvrdit, že si od ní žádné finance nikdy nepůjčil.

Co na to paní Aneta? Té už došla trpělivost a zavolala si na pomoc právníky z D.A.S, kteří začali okamžitě jednat s opatrovníkem zadluženého kamaráda. Po krátké diskuzi naši právníci vybojovali měsíční splátku v takové výši, aby se peníze paní Anetě vrátily co nejdříve. „Pro dobrotu na žebrotu,“ řekla si pro sebe paní Aneta a slíbila si, že příště bude se štědrým půjčováním bez dokladu opatrnější.

Chcete i vy, aby za Vámi stál silný partner?

Zadáním telefonního čísla souhlasím s tím, že budu ve zvoleném čase osloven a kontaktován za účelem seznámení se s možnostmi od D.A.S.

Děkujeme!

Obratem vám zavoláme na telefonní číslo +420.

Chyba při zpracování požadavku,
zkuste to prosím později znovu!
Před 4 dny

Poctivý zaměstnanec je k nezaplacení

Poctivý zaměstnanec je k nezaplacení

Najít spolehlivého a poctivého zaměstnance je někdy pěkný oříšek. Sám se o tom přesvědčil také pan Leoš, který pracuje ve vedení jedné přepravní společnosti. Vždy se v lidech snažil vidět to nejlepší, což se mu v tomto případě vymstilo. Nový zaměstnanec Franta mu ukázal, jak důležité je vše prověřovat.

Celý článek
Před týdnem

Trojnásobná smůla v autoservisu

Trojnásobná smůla v autoservisu

Pískání brzd neznačí nic dobrého. Své o tom ví také pan Ladislav, který nechtěl nic riskovat a své auto dovezl do nejbližšího servisu. Jenže místo toho, aby mu závadu opravili, tak mu zadělali na další problémy.

Celý článek
Před 2 týdny

Zapomenuté mýtné, co se pěkně prodražilo

Zapomenuté mýtné, co se pěkně prodražilo

Co se stane, když zapomenete zaplatit mýtné v zahraničí? Odpověď na tuto otázku dobře zná pan Petr – podnikatel v kamionové dopravě, který zapomněl pro jedno své auto uhradit silniční poplatek ve Velké Británii. Přečtěte si, jak funguje místní systém pokut.

Celý článek