Prokleté Bali

Sept. 10, 2020

Podívat se na exotické Bali je snem snad každého. Své by o tom mohla povídat i paní Františka, která se rozhodla své dlouholeté přání konečně splnit s vybranou cestovní kanceláří. Ačkoliv se zdálo, že vše je v nejlepším pořádku a zájezdu nic nebrání, věci s cestovní agenturou nabraly jiný směr.

Paní Františka se na své vysněné Bali velmi těšila. Vyhlédla si zájezd u cestovní agentury, zaplatila zálohu a začala si malovat, jak stráví své dny na naplánované dovolené. Její sen se ovšem rozplynul ve chvíli, kdy daná cestovní agentura vyhlásila bankrot. „Co teď budu dělat?“ prolétlo paní Františce hlavou.

Závazky byla nakonec ochotna převzít jiná cestovní kancelář. Právnímu dokumentu, který tuto možnost sděloval, však paní Františka příliš nerozuměla. Vzpomněla si ovšem na to, že má sjednané pojištění právní ochrany a že by ji s tím mohla pojišťovna pomoci. Pověřený advokát z D.A.S. jí vysvětlil situaci, obsah zaslaných dokumentů a paní Františka mohla s klidným srdcem přijmout změnu pořadatele zájezdu.

S novou dávkou důvěry zaplatila zbylou cenu zájezdu a zdálo se, že je všechno v pořádku. Pocit klidu však netrval dlouho. V důsledku koronavirové pandemie byl nakonec zájezd na Bali zrušen. Paní Františka si povzdechla: „To je tedy škoda. Aspoň dostanu mé peníze zpátky.“ V tom se ale zmýlila. Cestovní agentura pouze nabídla změnu termínu, nikoliv vrácení peněz. Jak to bylo dál?

Paní Františka se tak už podruhé obrátila na právníky z D.A.S. Ti celou záležitost prověřili a zjistili, že paní Františka právo na vrácení peněz nepochybně má. Cestovní kancelář ovšem poslala ze zákona neplatný voucher pouze s polovinou zaplacené částky. Další polovinu odmítla refundovat úplně. S touto odpovědí se právníci D.A.S. nechtěli smířit a žádost o plné vrácení peněz poslali tentokrát cestovní agentuře. Ta slíbila, že vše vyřeší k spokojenosti klientky. Jak to celé dopadlo? Cestovní agentura zaslala plnohodnotný voucher na polovinu ceny zájezdu a druhou polovinu ceny obdržela klientka dokonce v hotovosti.

Paní Františka se sice letos na své vysněné Bali nepodívá, ale alespoň získala své peníze zpět a už teď může plánovat další exotickou dovolenou, snad se šťastnějším koncem.

Chcete i vy, aby za Vámi stál silný partner?

Zadáním telefonního čísla souhlasím s tím, že budu ve zvoleném čase osloven a kontaktován za účelem seznámení se s možnostmi od D.A.S.

Děkujeme!

Obratem vám zavoláme na telefonní číslo +420.

Chyba při zpracování požadavku,
zkuste to prosím později znovu!
Před 6 dny

Nesprávně podaná reklamace

Nesprávně podaná reklamace

V seznamu reklamačních pravidel by se jeden rychle ztratil. Když ale po svém boku máte někoho, kdo se ve všech ustanoveních vyzná, pak vaše šance na úspěšnou reklamaci raketově roste. O tom se přesvědčil i pan Daniel.

Celý článek
Před týdnem

Dvojitá reklamace

Dvojitá reklamace

Jak rychle se vyřídí reklamace? To záleží na ochotě a časové kapacitě prodejce. V některých případech se ale ke spokojenosti zákazníka nevyřídí vůbec. To byl případ i pana Marka, který se bez právní pomoci neobešel.

Celý článek
Před 2 týdny

Ulomená kachlička

Ulomená kachlička

Stačí chvíle nepozornosti, špatná shoda náhod nebo v případě pana Milana ulomená kachlička, a vše se může v sekundě zhroutit. To, co se zdálo jako drobný úraz, nabralo opravdové grády. A kdyby nebylo D.A.S., ke zdravotním komplikacím by se přidaly i nemalé finanční náklady.

Celý článek