Prokleté černé křeslo

Jan. 28, 2021

Nákupy přes e-shop mohou někdy dopadnout jinak, než očekáváte. Své o tom ví i paní Jana, která si s nadšením objednala krásné černé křeslo. Když jí konečně přišlo, radost ji rychle přešla. V té době ještě netušila, že kromě zklamání z nákupu bude muset čelit ještě komplikované reklamaci.

Paní Jana je velká milovnice interiérového designu a vždy hledá způsoby, jak si zútulnit své bydlení. Tentokrát její oko spočinulo na krásném černém křesle, které našla na jednom českém e-shopu. „To se bude v našem obýváku skvěle vyjímat,“ rozplývala se při objednávce paní Jana. Měla sice na výběr ještě z několika dalších variant, ale černou barvu si zkrátka zamilovala.

Objednávka byla zaplacena a paní Jana už se moc těšila, až ji domů přijde nový umělecký kousek. Když křeslo konečně dorazilo, realita byla jiná, než paní Jana očekávala. Křeslo totiž vůbec neodpovídalo jejím představám, a navíc bylo pěkně tvrdé. Co s tím? Paní Jana se dvakrát nerozmýšlela a rozhodla se křeslo rychle vrátit. K jejímu překvapení prodejce však žádost odmítl s tím, že si prý objednala křeslo na míru, a tak na jeho vrácení nemá nárok.1

Paní Jana se podivila, protože křeslo na zakázku vyrobené nebylo. Moc dobře si pamatovala, že si mohla vybrat z několika barevných variant. Dlouho proto neotálela a zavolala na pomoc zkušené právníky D.A.S. Ti po prozkoumání celé situace došli k závěru, že paní Jana skutečně neobjednala křeslo na zakázku a podle názoru České obchodní inspekce má právo na odstoupení kupní smlouvy do 14 dnů a následné vrácení peněz.

Právníci se s argumentací právního názoru České obchodní inspekce obrátili na český e-shop a požádali majitele o přehodnocení svého názoru. A úspěšně! Milovnice interiérového designu paní Jana se s radostí dočkala vrácených peněz a byla vděčná, že má za sebou takový skvělý tým advokátů. Aktivní přístup a sjednané pojištění právní ochrany ji zachránilo nejen od nepohodlného černého křesla, ale také od nečestného chování e-shopu.

 

  1. Dle ust. § 1837 občanského zákoníku totiž platí, že: Spotřebitel nemůže odstoupit od smlouvy: d) o dodávce zboží, které bylo upraveno podle přání spotřebitele nebo pro jeho osobu.

Chcete i vy, aby za Vámi stál silný partner?

Zadáním telefonního čísla souhlasím s tím, že budu ve zvoleném čase osloven a kontaktován za účelem seznámení se s možnostmi od D.A.S.

Děkujeme!

Obratem vám zavoláme na telefonní číslo +420.

Chyba při zpracování požadavku,
zkuste to prosím později znovu!
Před 3 dny

Půlka objednávky, holé neštěstí

Půlka objednávky, holé neštěstí

Když si objednáváte zboží online, nikdy nevíte, co dostanete. Někdy vám prodejce může omylem zaslat zcela jiný produkt, jindy vám nemusí přijít kompletní objednávka. To se stalo také panu Jirkovi, který v balíčku postrádal důležité součástky pro instalaci panelu na nářadí. Jak si s takovou situací poradil?

Celý článek
Před týdnem

Na rozmazané vidění si zvyknete

Na rozmazané vidění si zvyknete

Když si v životě nevíte rady, jdete za odborníkem a spoléháte na to, že vám správně poradí a pomůže vyřešit váš problém. S tímto počítal také pan Ondřej, který šel do optiky pro nové brýle. Domů se vracel s hezkými obroučkami, ale také rozmazaným viděním.

Celý článek
Před 2 týdny

Krutý návrat do reality

Krutý návrat do reality

Návraty z dovolené jsou vždy těžké, však to znáte. Své by vám o tom mohl vyprávět pan Daniel, který se z prosluněného Tenerife vracel zpátky do Vídně. Na letišti ho ale čekalo nemilé překvapení a bez pomoci advokátů D.A.S. se nakonec neobešel.

Celý článek