Prý alespoň zkusili, jestli třeba nezaplatí

Jan. 31, 2018

Dodavatelé energií čas od času nejednají úplně férově a chtějí po svých odběratelích, aby platili horentní částky za energie, které nikdy ani nemohli odebrat. Přesně tak se to stalo i paní Růženě, když si užívala zaslouženého důchodu.

Při pravidelné kontrole plynoměru v bytě paní Růženy měl technik údajně zjistit, že neoprávněně se zařízením manipulovala. Následně ji kontaktoval dodavatel s tím, že na základě znaleckého posudku skutečně s plynoměrem neoprávněně manipulovala, a proto po ní požaduje úhradu 74 563 Kč za neoprávněný odběr plynu.

Případ jsme převzali, prostudovali podklady a došli jsme k tomu, že dodavatel neprokázal, že paní Růžena skutečně s plynoměrem jakkoliv manipulovala, když byla pouze poškozená plomba. Neprokázal dokonce ani to, zda plynoměr chybně fungoval či jak došel k výsledné částce, kterou po paní Růženě požadoval. Obrátili jsme se proto na dodavatele s žádostí o vysvětlení těchto nejasností a zároveň jsme argumentovali tím, že částka je nepřiměřeně vysoká k předchozí spotřebě. Dodavatel nicméně stále trval na svém.

Ve chvíli, kdy jsme již byli připraveni předat věc spolupracující advokátní kanceláři, obdržela paní Růžena dopis, ve kterém dodavatel uznal své pochybení a sdělil paní Růženě, že částku již nadále nebude vymáhat. Následně ještě poslal paní Růženě písemnou omluvu za způsobené komplikace.

Chcete i vy, aby za Vámi stál silný partner?

Zadáním telefonního čísla souhlasím s tím, že budu ve zvoleném čase osloven a kontaktován za účelem seznámení se s možnostmi od D.A.S.

Děkujeme!

Obratem vám zavoláme na telefonní číslo +420.

Chyba při zpracování požadavku,
zkuste to prosím později znovu!
Dneska

Nesprávně podaná reklamace

Nesprávně podaná reklamace

V seznamu reklamačních pravidel by se jeden rychle ztratil. Když ale po svém boku máte někoho, kdo se ve všech ustanoveních vyzná, pak vaše šance na úspěšnou reklamaci raketově roste. O tom se přesvědčil i pan Daniel.

Celý článek
Před týdnem

Dvojitá reklamace

Dvojitá reklamace

Jak rychle se vyřídí reklamace? To záleží na ochotě a časové kapacitě prodejce. V některých případech se ale ke spokojenosti zákazníka nevyřídí vůbec. To byl případ i pana Marka, který se bez právní pomoci neobešel.

Celý článek
Před 2 týdny

Ulomená kachlička

Ulomená kachlička

Stačí chvíle nepozornosti, špatná shoda náhod nebo v případě pana Milana ulomená kachlička, a vše se může v sekundě zhroutit. To, co se zdálo jako drobný úraz, nabralo opravdové grády. A kdyby nebylo D.A.S., ke zdravotním komplikacím by se přidaly i nemalé finanční náklady.

Celý článek