Prý alespoň zkusili, jestli třeba nezaplatí

Jan. 31, 2018

Dodavatelé energií čas od času nejednají úplně férově a chtějí po svých odběratelích, aby platili horentní částky za energie, které nikdy ani nemohli odebrat. Přesně tak se to stalo i paní Růženě, když si užívala zaslouženého důchodu.

Při pravidelné kontrole plynoměru v bytě paní Růženy měl technik údajně zjistit, že neoprávněně se zařízením manipulovala. Následně ji kontaktoval dodavatel s tím, že na základě znaleckého posudku skutečně s plynoměrem neoprávněně manipulovala, a proto po ní požaduje úhradu 74 563 Kč za neoprávněný odběr plynu.

Případ jsme převzali, prostudovali podklady a došli jsme k tomu, že dodavatel neprokázal, že paní Růžena skutečně s plynoměrem jakkoliv manipulovala, když byla pouze poškozená plomba. Neprokázal dokonce ani to, zda plynoměr chybně fungoval či jak došel k výsledné částce, kterou po paní Růženě požadoval. Obrátili jsme se proto na dodavatele s žádostí o vysvětlení těchto nejasností a zároveň jsme argumentovali tím, že částka je nepřiměřeně vysoká k předchozí spotřebě. Dodavatel nicméně stále trval na svém.

Ve chvíli, kdy jsme již byli připraveni předat věc spolupracující advokátní kanceláři, obdržela paní Růžena dopis, ve kterém dodavatel uznal své pochybení a sdělil paní Růženě, že částku již nadále nebude vymáhat. Následně ještě poslal paní Růženě písemnou omluvu za způsobené komplikace.

Chcete i vy, aby za Vámi stál silný partner?

Zadáním telefonního čísla souhlasím s tím, že budu ve zvoleném čase osloven a kontaktován za účelem seznámení se s možnostmi od D.A.S.

Děkujeme!

Obratem vám zavoláme na telefonní číslo +420.

Chyba při zpracování požadavku,
zkuste to prosím později znovu!
Před 4 dny

Poctivý zaměstnanec je k nezaplacení

Poctivý zaměstnanec je k nezaplacení

Najít spolehlivého a poctivého zaměstnance je někdy pěkný oříšek. Sám se o tom přesvědčil také pan Leoš, který pracuje ve vedení jedné přepravní společnosti. Vždy se v lidech snažil vidět to nejlepší, což se mu v tomto případě vymstilo. Nový zaměstnanec Franta mu ukázal, jak důležité je vše prověřovat.

Celý článek
Před týdnem

Trojnásobná smůla v autoservisu

Trojnásobná smůla v autoservisu

Pískání brzd neznačí nic dobrého. Své o tom ví také pan Ladislav, který nechtěl nic riskovat a své auto dovezl do nejbližšího servisu. Jenže místo toho, aby mu závadu opravili, tak mu zadělali na další problémy.

Celý článek
Před 2 týdny

Zapomenuté mýtné, co se pěkně prodražilo

Zapomenuté mýtné, co se pěkně prodražilo

Co se stane, když zapomenete zaplatit mýtné v zahraničí? Odpověď na tuto otázku dobře zná pan Petr – podnikatel v kamionové dopravě, který zapomněl pro jedno své auto uhradit silniční poplatek ve Velké Británii. Přečtěte si, jak funguje místní systém pokut.

Celý článek