Prý do devítice všeho dobrého

July 24, 2017

Pokud trpělivost růže přináší, pak panu Pavlovi roste za domem růžový lán. Dokázal totiž tolerovat postupně celkem devět různých reklamací své nové kuchyňské linky, než přistoupil k radikálnímu řešení. Kuchyňské studio však zjevně chtělo pana Pavla podpořit k rekordnímu výsledku v testu trpělivosti a dále ho trápilo nekonečným a nesmyslným reklamačním řízením.

Kvalita kuchyňských linek se liší napříč použitými materiály, dodavateli a také cenami. Nelze říci, že čím více zaplatíte, tím kvalitnější kuchyň dostanete, avšak při šesticiferné částce je možné si držet poměrně solidní naději. Takto uvažoval pan Pavel, když se na přání manželky pustil do rekonstrukce kuchyně. Ačkoli se již během montáže objevily jisté varovné signály, nakonec si pan Pavel linku zdárně převzal.

Místo kulinářského umění své manželky však pan Pavel od té doby zakoušel jen samé reklamační lahůdky – poškrábaná dvířka, popraskaný korpus, zvlněné hrany, odlepenou těsnící lištu, nedodané nosiče polic apod. Při deváté reklamaci pan Pavel ztratil trpělivost, odstoupil od smlouvy a požádal společnost o vrácení zaplacené kupní ceny. Kuchyňské studio však chtělo dále trénovat pana Pavla v disciplíně reklamačního řízení.

My jsme byli jiného názoru. Vyzvali jsme společnost k akceptaci odstoupení od smlouvy a vrácení kupní ceny. Kuchyňské studio ještě zkusilo nabídnout padesátiprocentní slevu, ale pan Pavel již nemínil s nekvalitní linkou ztrácet svůj čas a především nervy. Získal tedy své peníze zpět a vložil svou důvěru do jiné společnosti.

Chcete i vy, aby za Vámi stál silný partner?

Zadáním telefonního čísla souhlasím s tím, že budu ve zvoleném čase osloven a kontaktován za účelem seznámení se s možnostmi od D.A.S.

Děkujeme!

Obratem vám zavoláme na telefonní číslo +420.

Chyba při zpracování požadavku,
zkuste to prosím později znovu!
Dneska

Nesprávně podaná reklamace

Nesprávně podaná reklamace

V seznamu reklamačních pravidel by se jeden rychle ztratil. Když ale po svém boku máte někoho, kdo se ve všech ustanoveních vyzná, pak vaše šance na úspěšnou reklamaci raketově roste. O tom se přesvědčil i pan Daniel.

Celý článek
Před týdnem

Dvojitá reklamace

Dvojitá reklamace

Jak rychle se vyřídí reklamace? To záleží na ochotě a časové kapacitě prodejce. V některých případech se ale ke spokojenosti zákazníka nevyřídí vůbec. To byl případ i pana Marka, který se bez právní pomoci neobešel.

Celý článek
Před 2 týdny

Ulomená kachlička

Ulomená kachlička

Stačí chvíle nepozornosti, špatná shoda náhod nebo v případě pana Milana ulomená kachlička, a vše se může v sekundě zhroutit. To, co se zdálo jako drobný úraz, nabralo opravdové grády. A kdyby nebylo D.A.S., ke zdravotním komplikacím by se přidaly i nemalé finanční náklady.

Celý článek