Prý do devítice všeho dobrého

24. července 2017

Pokud trpělivost růže přináší, pak panu Pavlovi roste za domem růžový lán. Dokázal totiž tolerovat postupně celkem devět různých reklamací své nové kuchyňské linky, než přistoupil k radikálnímu řešení. Kuchyňské studio však zjevně chtělo pana Pavla podpořit k rekordnímu výsledku v testu trpělivosti a dále ho trápilo nekonečným a nesmyslným reklamačním řízením.

Kvalita kuchyňských linek se liší napříč použitými materiály, dodavateli a také cenami. Nelze říci, že čím více zaplatíte, tím kvalitnější kuchyň dostanete, avšak při šesticiferné částce je možné si držet poměrně solidní naději. Takto uvažoval pan Pavel, když se na přání manželky pustil do rekonstrukce kuchyně. Ačkoli se již během montáže objevily jisté varovné signály, nakonec si pan Pavel linku zdárně převzal.

Místo kulinářského umění své manželky však pan Pavel od té doby zakoušel jen samé reklamační lahůdky – poškrábaná dvířka, popraskaný korpus, zvlněné hrany, odlepenou těsnící lištu, nedodané nosiče polic apod. Při deváté reklamaci pan Pavel ztratil trpělivost, odstoupil od smlouvy a požádal společnost o vrácení zaplacené kupní ceny. Kuchyňské studio však chtělo dále trénovat pana Pavla v disciplíně reklamačního řízení.

My jsme byli jiného názoru. Vyzvali jsme společnost k akceptaci odstoupení od smlouvy a vrácení kupní ceny. Kuchyňské studio ještě zkusilo nabídnout padesátiprocentní slevu, ale pan Pavel již nemínil s nekvalitní linkou ztrácet svůj čas a především nervy. Získal tedy své peníze zpět a vložil svou důvěru do jiné společnosti.

Sjednejte si nezávaznou schůzku. Poradíme vám, jak se nejlépe chránit.

Děkujeme!

Obratem vám zavoláme na telefonní číslo +420.

Chyba při zpracování požadavku,
zkuste to prosím později znovu!
Včera

Ten horší vlhký sen

Ten horší vlhký sen

Kdo bydlí v rodinném domě nebo na chatě, ví, jakou neplechu dokáže nadělat vlhkost. Obzvlášť na jaře, kdy všechno taje a příroda se probouzí ze zimního spánku. Izolace je jasná volba, ale co když se pokazí?

Celý článek
Před týdnem

Na přírodu můžeme být krátcí, na pojištovny ale ne!

Na přírodu můžeme být krátcí, na pojištovny ale ne!

Kdo by neměl rád své auto? Každý se snaží chránit ho, jak jen může. Třeba i připojištěním proti živelným pohromám. O to větší šok je, když pojišťovna začne hledat výmluvy, proč Vaše pojistka konkrétní živelnou událost nekryje.

Celý článek
Před 2 týdny

Ledová sprcha

Ledová sprcha

V létě je všechno lepší, dobrá nálada srší odevšad a člověk by mohl pořádat jednu chlazenou dobrotu za druhou. Pan Vladimír to moc dobře věděl, a proto se rozhodl prodat svůj stroj na ledovou tříšť. Jednoduchá kupní smlouva, prodával známé… Zkrátka nečekal žádné komplikace. A co myslíte? Byly? Na osm let!

Celý článek