Prý do devítice všeho dobrého

July 24, 2017

Pokud trpělivost růže přináší, pak panu Pavlovi roste za domem růžový lán. Dokázal totiž tolerovat postupně celkem devět různých reklamací své nové kuchyňské linky, než přistoupil k radikálnímu řešení. Kuchyňské studio však zjevně chtělo pana Pavla podpořit k rekordnímu výsledku v testu trpělivosti a dále ho trápilo nekonečným a nesmyslným reklamačním řízením.

Kvalita kuchyňských linek se liší napříč použitými materiály, dodavateli a také cenami. Nelze říci, že čím více zaplatíte, tím kvalitnější kuchyň dostanete, avšak při šesticiferné částce je možné si držet poměrně solidní naději. Takto uvažoval pan Pavel, když se na přání manželky pustil do rekonstrukce kuchyně. Ačkoli se již během montáže objevily jisté varovné signály, nakonec si pan Pavel linku zdárně převzal.

Místo kulinářského umění své manželky však pan Pavel od té doby zakoušel jen samé reklamační lahůdky – poškrábaná dvířka, popraskaný korpus, zvlněné hrany, odlepenou těsnící lištu, nedodané nosiče polic apod. Při deváté reklamaci pan Pavel ztratil trpělivost, odstoupil od smlouvy a požádal společnost o vrácení zaplacené kupní ceny. Kuchyňské studio však chtělo dále trénovat pana Pavla v disciplíně reklamačního řízení.

My jsme byli jiného názoru. Vyzvali jsme společnost k akceptaci odstoupení od smlouvy a vrácení kupní ceny. Kuchyňské studio ještě zkusilo nabídnout padesátiprocentní slevu, ale pan Pavel již nemínil s nekvalitní linkou ztrácet svůj čas a především nervy. Získal tedy své peníze zpět a vložil svou důvěru do jiné společnosti.

Chcete i vy, aby za Vámi stál silný partner?

Zadáním telefonního čísla souhlasím s tím, že budu ve zvoleném čase osloven a kontaktován za účelem seznámení se s možnostmi od D.A.S.

Děkujeme!

Obratem vám zavoláme na telefonní číslo +420.

Chyba při zpracování požadavku,
zkuste to prosím později znovu!
Před 4 dny

Poctivý zaměstnanec je k nezaplacení

Poctivý zaměstnanec je k nezaplacení

Najít spolehlivého a poctivého zaměstnance je někdy pěkný oříšek. Sám se o tom přesvědčil také pan Leoš, který pracuje ve vedení jedné přepravní společnosti. Vždy se v lidech snažil vidět to nejlepší, což se mu v tomto případě vymstilo. Nový zaměstnanec Franta mu ukázal, jak důležité je vše prověřovat.

Celý článek
Před týdnem

Trojnásobná smůla v autoservisu

Trojnásobná smůla v autoservisu

Pískání brzd neznačí nic dobrého. Své o tom ví také pan Ladislav, který nechtěl nic riskovat a své auto dovezl do nejbližšího servisu. Jenže místo toho, aby mu závadu opravili, tak mu zadělali na další problémy.

Celý článek
Před 2 týdny

Zapomenuté mýtné, co se pěkně prodražilo

Zapomenuté mýtné, co se pěkně prodražilo

Co se stane, když zapomenete zaplatit mýtné v zahraničí? Odpověď na tuto otázku dobře zná pan Petr – podnikatel v kamionové dopravě, který zapomněl pro jedno své auto uhradit silniční poplatek ve Velké Británii. Přečtěte si, jak funguje místní systém pokut.

Celý článek