Prý do devítice všeho dobrého

July 24, 2017

Pokud trpělivost růže přináší, pak panu Pavlovi roste za domem růžový lán. Dokázal totiž tolerovat postupně celkem devět různých reklamací své nové kuchyňské linky, než přistoupil k radikálnímu řešení. Kuchyňské studio však zjevně chtělo pana Pavla podpořit k rekordnímu výsledku v testu trpělivosti a dále ho trápilo nekonečným a nesmyslným reklamačním řízením.

Kvalita kuchyňských linek se liší napříč použitými materiály, dodavateli a také cenami. Nelze říci, že čím více zaplatíte, tím kvalitnější kuchyň dostanete, avšak při šesticiferné částce je možné si držet poměrně solidní naději. Takto uvažoval pan Pavel, když se na přání manželky pustil do rekonstrukce kuchyně. Ačkoli se již během montáže objevily jisté varovné signály, nakonec si pan Pavel linku zdárně převzal.

Místo kulinářského umění své manželky však pan Pavel od té doby zakoušel jen samé reklamační lahůdky – poškrábaná dvířka, popraskaný korpus, zvlněné hrany, odlepenou těsnící lištu, nedodané nosiče polic apod. Při deváté reklamaci pan Pavel ztratil trpělivost, odstoupil od smlouvy a požádal společnost o vrácení zaplacené kupní ceny. Kuchyňské studio však chtělo dále trénovat pana Pavla v disciplíně reklamačního řízení.

My jsme byli jiného názoru. Vyzvali jsme společnost k akceptaci odstoupení od smlouvy a vrácení kupní ceny. Kuchyňské studio ještě zkusilo nabídnout padesátiprocentní slevu, ale pan Pavel již nemínil s nekvalitní linkou ztrácet svůj čas a především nervy. Získal tedy své peníze zpět a vložil svou důvěru do jiné společnosti.

Chcete více informací o právní ochraně? Poradíme vám, jak se nejlépe chránit.

Děkujeme!

Obratem vám zavoláme na telefonní číslo +420.

Chyba při zpracování požadavku,
zkuste to prosím později znovu!
Před 6 dny

Pojišťovna a škrábanec

Pojišťovna a škrábanec

Řidička vozu jedoucího za panem Mirkem na křižovatce neodhadla situaci a na mokré vozovce nedokázala včas zabrzdit. Náraz sice nebyl nijak silný, ale i tak dokázal citelně poškodit zadní část vozidla pana Mirka. Pojišťovna řidičky mu ale po opravě sdělila, že opravu nemůže proplatit celou, protože nárazník byl poškozený už před nehodou. Škrábanci.

Celý článek
Před týdnem

Pokažená dovolená

Pokažená dovolená

Dovolená v pětihvězdičkovém resortu v populárním letovisku nabrala nechtěné otáčky už při cestě z letiště. Vše začalo havárií autobusu, kterým pan Ivo s rodinou jeli, a pokračovalo několika výpověďmi před policií napříč celou dovolenou. Po návratu domů se však cestovní kancelář s kompenzací moc nepředvedla.

Celý článek
Před 2 týdny

Podvnodník na vlně

Podvnodník na vlně

Loni na jaře vrcholila panika okolo evropského nařízení GDPR. Mnoho podnikavých duší postavilo své výdělky na strachu z neznámého, z vysokých pokut, šíření bludů a pořádání zbytečných školení. Jeden takový to zkoušel i na pana Jaromíra.

Celý článek