Prý může být ráda, že jí výplata vůbec někdy dojde.

May 31, 2018

Nebudeme si lhát a nalijeme si čistého vína. Výplata je tím hlavním důvodem, proč do práce chodíme. Občas se sice může stát, že nám na konci výplaty zbývá ještě hodně měsíce, ale opravdový problém nastává, když si zaměstnavatel dává s výplatou načas. Pro slečnu Veroniku už to ale bylo neúnosné.

Zaměstnavatel slečny Veroniky nereagoval na výzvy a nebyl to první ojedinělý případ. Když bylo prodlení ale už více než 15 dnů, došla jí trpělivost a po poradě s našimi právníky přistoupila k podání výpovědi. Tu jsme ji rádi připravili se všemi náležitostmi – písemně, s přesným vymezením důvodu, aby nedošlo k mýlce. Tato výpověď byla zaměstnavateli prokazatelně doručena.

Zaměstnavatel ale odmítl výpověď akceptovat a písemně slečně Veronice vzkázal, ať kouká chodit do práce, nebo ji zažaluje. Chvíli váhala, přeci jen by to byla další nepříjemnost, ale po poradě s našimi právníky, kde jsme ji ujistili, že je plně v právu, zaměstnavateli neustoupila. Jak zaměstnavatel řekl, tak učinil – podal žalobu na neplatnost okamžitého zrušení pracovního poměru slečny Veroniky. Obratem jsme pověřili advokáta, aby zájmy naší klientky hájil.

A zadařilo se! Soud v rozsudku vyslovil, že byla slečna Veronika v právu a zároveň uložil zaměstnavateli povinnost jí uhradit dlužnou mzdu a náhradu mzdy, která odpovídá délce výpovědní doby, to vše i s úroky z prodlení. Slečna Veronika velmi ocenila náš přístup a přiznala, že sama by si do sporu jít netroufla a raději by zatnula zuby.

Chcete i vy, aby za Vámi stál silný partner?

Zadáním telefonního čísla souhlasím s tím, že budu ve zvoleném čase osloven a kontaktován za účelem seznámení se s možnostmi od D.A.S.

Děkujeme!

Obratem vám zavoláme na telefonní číslo +420.

Chyba při zpracování požadavku,
zkuste to prosím později znovu!
Před 4 dny

Poctivý zaměstnanec je k nezaplacení

Poctivý zaměstnanec je k nezaplacení

Najít spolehlivého a poctivého zaměstnance je někdy pěkný oříšek. Sám se o tom přesvědčil také pan Leoš, který pracuje ve vedení jedné přepravní společnosti. Vždy se v lidech snažil vidět to nejlepší, což se mu v tomto případě vymstilo. Nový zaměstnanec Franta mu ukázal, jak důležité je vše prověřovat.

Celý článek
Před týdnem

Trojnásobná smůla v autoservisu

Trojnásobná smůla v autoservisu

Pískání brzd neznačí nic dobrého. Své o tom ví také pan Ladislav, který nechtěl nic riskovat a své auto dovezl do nejbližšího servisu. Jenže místo toho, aby mu závadu opravili, tak mu zadělali na další problémy.

Celý článek
Před 2 týdny

Zapomenuté mýtné, co se pěkně prodražilo

Zapomenuté mýtné, co se pěkně prodražilo

Co se stane, když zapomenete zaplatit mýtné v zahraničí? Odpověď na tuto otázku dobře zná pan Petr – podnikatel v kamionové dopravě, který zapomněl pro jedno své auto uhradit silniční poplatek ve Velké Británii. Přečtěte si, jak funguje místní systém pokut.

Celý článek